Kävin iltakävelyllä Lidelissä. Rauhallisempaa aikaa. Asiakkaina oli pääasiassa ulkomaalaisia naisia ja miehiä. Olivatko päässeet työtä ja tulivat ostoksille?
Naiset olivat todella lihavia! Säälin heitä ja ajattelin sen olevan sen ravinnon syytä, mitä köyhillä on varaa ostaa. Halpaa makkaraa, leipää tuntuu menevän paljon kaupaksi kaiken kallistuttua. Coca-cola, olut ja vastaavat toimivat lohdutusjuomana, josta luovutaan viimeksi. Sitten vilkaisin, mitä latoivat edessäni hihnalle kassassa.
Kova pälpätys kävi ryhmällä, joka odotti innolla herkutteluun pääsyä. :-D
Sipsiä pussi toisensa jälkeen! Herkkua ja juomia! Hyvänen aika! Ei ihme jos lihovat!
Minä olen köyhä eläkeläinen, eikä minulla ole varaa moiseen ylimääräiseen.
Sain valita tarjouksissa olevia ravintoaineita: kaalia, punajuurta, sitruunaa, porkkanaa, perunaa, rahkaa proteiiniksi ja tarjous makrillia, missä eniten proteiinia.
Saan laskea huolella ravintoarvot, että pysyn terveenä. Ei mitään turhaa kcal.
Mutta sitten saa pidettyä myös hoikan linjan, kun kieltäytyy pullakahvista ja
kaiken maailman herkuista, jäätelöistä, sokerisista meijerituotteista.
Vain mahdollisimman tuoretta ilman lisäaineita ja niitä "valkoisia myrkkyjä".
Mutta se on todella vaivan näön arvoista ja keinotekoiset tuotteet eivät maistu!
Varaa vain terveelliseen ruokaan
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152