Minulla ei ole lapsia, enkä niitä haluakkaan, en voi allergian vuoksi käyttää kondomia. ehkäisynä oli alkuun pillerit, sitten kierukka ja nyt on letkut katkaistu. En ole kuitenkaan koskaan sairastanut mitään sukupuolitautia. Olen ollut yli 300 miehen kanssa suojaamattomassa yhdynnässä. Oma mieheni ei ole tuossa luvussa mukana. Hyvää tuuriako vai mitä ?
Olen 41 v. nainen ja harrastanut ryhmäseksiä 16 vuotta
10
2380
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä tuli nyt sitten selväksi.
- Anonyymi
Tuolla määrällä voit varmaan kertoa parhaat ja huonoimmat kokemuksesi? Millainen panija hyvä, millainen huono.
- Anonyymi
Keskimäärin 1 /10000 suojaamattomasta yhdynnästä tartuttaa Hivin. Ja n. 1/300 muun sukupuolitaudin. Tartuntaan vaikuttaa tietysti myös partnerin valinta.
- Anonyymi
Tartuntariskiä voi pienentää PrEP lääkityksellä n. 95 % ja HPV rokotuksen voi ottaa myös aikuinenkin. Lääkärin määräyksellä saa kummatkin. Kunhan kertoo olevansa suuren tartuntariskin omaava henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartuntariskiä voi pienentää PrEP lääkityksellä n. 95 % ja HPV rokotuksen voi ottaa myös aikuinenkin. Lääkärin määräyksellä saa kummatkin. Kunhan kertoo olevansa suuren tartuntariskin omaava henkilö.
Minua kiihottaa kovasti nuo kimpat ja aisurileikit, mutta pelkään sairaanloisesti sukupuolitauteja. Ja mieheni rauhoittelusta huolimatta en uskalla olla yhdynnässä muiden kanssa. Olen pari kertaa yrittänyt, ja lähtenyt karkuun. Jos on olemassa rokotuksia tai lääkkeitä, niin miten voisin saada niitä gyneltä ? Olenko korkean riskin henkilö ? Mies sanoi, että laita verkkosukat ja korkkarit jalkaan ja sano, että olet seksityöläinen. Niinkö ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiihottaa kovasti nuo kimpat ja aisurileikit, mutta pelkään sairaanloisesti sukupuolitauteja. Ja mieheni rauhoittelusta huolimatta en uskalla olla yhdynnässä muiden kanssa. Olen pari kertaa yrittänyt, ja lähtenyt karkuun. Jos on olemassa rokotuksia tai lääkkeitä, niin miten voisin saada niitä gyneltä ? Olenko korkean riskin henkilö ? Mies sanoi, että laita verkkosukat ja korkkarit jalkaan ja sano, että olet seksityöläinen. Niinkö ?
Mene gynelle ja sano, että harrastat seksiä useiden eri partnereiden kanssa. Ei siinä muuta tarvitse selitellä. Prep on lääke joka estää Hiv tartunnan, HPV on rokote ja voisi vielä ottaa myös hebatiitti rokotteet, niin eiköhän noilla ole melko turvassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene gynelle ja sano, että harrastat seksiä useiden eri partnereiden kanssa. Ei siinä muuta tarvitse selitellä. Prep on lääke joka estää Hiv tartunnan, HPV on rokote ja voisi vielä ottaa myös hebatiitti rokotteet, niin eiköhän noilla ole melko turvassa.
Miehesi pitää sitten saada myös samat lääkkeet kun tuskin panee sinua kumin kanssa. Kerrot gynelle rehellisesti harrastavasi ryhmäseksiä tuntemattomien miesten kanssa ilman kondomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää vaan nauti. Jännitys on osa seksin nautintoa. Jos tulee tauti niin sen saa lääkkeillä pois no worries. Pakko hyväksyä että s3xissä on riskit ja ne riskit vasta onkin namia. Kun annat panna paljaalla, etkä vaan voi tietää.....
- Anonyymi
Hyvä jos on ollut noin ettei ole tullut tautia.
Sperma tekee pillulle hyvää ja on hyvä siksi että sitä saat sisääsi paljon.
Ei sitä kiimoissaan kukaan jaksa aina kumia laittaa
Itsellä käynyt usein niin että olen alkanut hyväillä naista kalullani.. työnnellä sitä pitkin pillunviivaa. Ja yleensä kaikkein kovinkin "ilman kumia en anna" -narttu ennemmin tai myöhemmin myöntyy siihen että pannaan paljaalla loppuun asti ja mehut sisään.
Se on kuitekin se miksi seksi on tarkoitettu. Kumi on epäluonnollinen.- Anonyymi
Miksi tuli tuon kertoo. Olisit laittanut osoitteesi puh. numeros ois voinu tulla testaa.
Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879