Olen 41 v. nainen ja harrastanut ryhmäseksiä 16 vuotta

Anonyymi-ap

Minulla ei ole lapsia, enkä niitä haluakkaan, en voi allergian vuoksi käyttää kondomia. ehkäisynä oli alkuun pillerit, sitten kierukka ja nyt on letkut katkaistu. En ole kuitenkaan koskaan sairastanut mitään sukupuolitautia. Olen ollut yli 300 miehen kanssa suojaamattomassa yhdynnässä. Oma mieheni ei ole tuossa luvussa mukana. Hyvää tuuriako vai mitä ?

12

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä tuli nyt sitten selväksi.

    • Anonyymi

      Tuolla määrällä voit varmaan kertoa parhaat ja huonoimmat kokemuksesi? Millainen panija hyvä, millainen huono.

    • Anonyymi

      Keskimäärin 1 /10000 suojaamattomasta yhdynnästä tartuttaa Hivin. Ja n. 1/300 muun sukupuolitaudin. Tartuntaan vaikuttaa tietysti myös partnerin valinta.

      • Anonyymi

        Tartuntariskiä voi pienentää PrEP lääkityksellä n. 95 % ja HPV rokotuksen voi ottaa myös aikuinenkin. Lääkärin määräyksellä saa kummatkin. Kunhan kertoo olevansa suuren tartuntariskin omaava henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartuntariskiä voi pienentää PrEP lääkityksellä n. 95 % ja HPV rokotuksen voi ottaa myös aikuinenkin. Lääkärin määräyksellä saa kummatkin. Kunhan kertoo olevansa suuren tartuntariskin omaava henkilö.

        Minua kiihottaa kovasti nuo kimpat ja aisurileikit, mutta pelkään sairaanloisesti sukupuolitauteja. Ja mieheni rauhoittelusta huolimatta en uskalla olla yhdynnässä muiden kanssa. Olen pari kertaa yrittänyt, ja lähtenyt karkuun. Jos on olemassa rokotuksia tai lääkkeitä, niin miten voisin saada niitä gyneltä ? Olenko korkean riskin henkilö ? Mies sanoi, että laita verkkosukat ja korkkarit jalkaan ja sano, että olet seksityöläinen. Niinkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiihottaa kovasti nuo kimpat ja aisurileikit, mutta pelkään sairaanloisesti sukupuolitauteja. Ja mieheni rauhoittelusta huolimatta en uskalla olla yhdynnässä muiden kanssa. Olen pari kertaa yrittänyt, ja lähtenyt karkuun. Jos on olemassa rokotuksia tai lääkkeitä, niin miten voisin saada niitä gyneltä ? Olenko korkean riskin henkilö ? Mies sanoi, että laita verkkosukat ja korkkarit jalkaan ja sano, että olet seksityöläinen. Niinkö ?

        Mene gynelle ja sano, että harrastat seksiä useiden eri partnereiden kanssa. Ei siinä muuta tarvitse selitellä. Prep on lääke joka estää Hiv tartunnan, HPV on rokote ja voisi vielä ottaa myös hebatiitti rokotteet, niin eiköhän noilla ole melko turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene gynelle ja sano, että harrastat seksiä useiden eri partnereiden kanssa. Ei siinä muuta tarvitse selitellä. Prep on lääke joka estää Hiv tartunnan, HPV on rokote ja voisi vielä ottaa myös hebatiitti rokotteet, niin eiköhän noilla ole melko turvassa.

        Miehesi pitää sitten saada myös samat lääkkeet kun tuskin panee sinua kumin kanssa. Kerrot gynelle rehellisesti harrastavasi ryhmäseksiä tuntemattomien miesten kanssa ilman kondomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiihottaa kovasti nuo kimpat ja aisurileikit, mutta pelkään sairaanloisesti sukupuolitauteja. Ja mieheni rauhoittelusta huolimatta en uskalla olla yhdynnässä muiden kanssa. Olen pari kertaa yrittänyt, ja lähtenyt karkuun. Jos on olemassa rokotuksia tai lääkkeitä, niin miten voisin saada niitä gyneltä ? Olenko korkean riskin henkilö ? Mies sanoi, että laita verkkosukat ja korkkarit jalkaan ja sano, että olet seksityöläinen. Niinkö ?

        Älä pelkää vaan nauti. Jännitys on osa seksin nautintoa. Jos tulee tauti niin sen saa lääkkeillä pois no worries. Pakko hyväksyä että s3xissä on riskit ja ne riskit vasta onkin namia. Kun annat panna paljaalla, etkä vaan voi tietää.....


    • Anonyymi

      Hyvä jos on ollut noin ettei ole tullut tautia.
      Sperma tekee pillulle hyvää ja on hyvä siksi että sitä saat sisääsi paljon.
      Ei sitä kiimoissaan kukaan jaksa aina kumia laittaa
      Itsellä käynyt usein niin että olen alkanut hyväillä naista kalullani.. työnnellä sitä pitkin pillunviivaa. Ja yleensä kaikkein kovinkin "ilman kumia en anna" -narttu ennemmin tai myöhemmin myöntyy siihen että pannaan paljaalla loppuun asti ja mehut sisään.

      Se on kuitekin se miksi seksi on tarkoitettu. Kumi on epäluonnollinen.

      • Anonyymi

        Miksi tuli tuon kertoo. Olisit laittanut osoitteesi puh. numeros ois voinu tulla testaa.


    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ss­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/Y5g2D9

    Ketjusta on poistettu 129 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe