Haluaisin kokeilla kolmen tai neljän kimppa.
Mieluiten pääkaupunkiseudulla., Ikä 28-45
Kaks miestä ja yks nainen tai mies ja nainen
Itse olen 40v nainen ja haluan kokeilla kaiken näköistä asentoja ja suihin ottoja
26.8 olisi hyvä päivä.
Laittakaa tietonne ja sähköpostia
Kolmen/ neljän kimppa
3
770
Vastaukset
Hienoa, että uskallat ottaa askeleen kimppakivan upeaan maailmaan. Suosittelen kokeilemaan ja pyrkiä valitsemaan ryhmään ns. hyviä tyyppejä (ei alkoa). Itse olen "harrastanut" kimppailua ja ganbang touhuja ja voin sanoa, että ovat olleet huippuhienoja sessioita. Henkilöiden täytyy olla sellaisia jotka pystyvät ottamaan tilanteen haltuun ja kunnioittamaan kuitenkin naista ja ottamaan huomioon HÄNEN toiveet ja odotukset.
Itse olen avoin ja ennakkoluuloton ja kykenen toimimaan vieraiden miesten kanssa hienosti ja esittämään asentoja yms.
Kerron mielelläni sinulle lisää ja kuulisin sinun ajatuksia ja toiveita. Voit laittaa viestiä s.postilla: ylermi.tissi(at)gmail.com tai kik: Ylermi_tissi. Kik kautta on helppo vaihtaa myös valokuvia.- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/T5t3N8
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090