Haluaisin kokeilla kolmen tai neljän kimppa.
Mieluiten pääkaupunkiseudulla., Ikä 28-45
Kaks miestä ja yks nainen tai mies ja nainen
Itse olen 40v nainen ja haluan kokeilla kaiken näköistä asentoja ja suihin ottoja
26.8 olisi hyvä päivä.
Laittakaa tietonne ja sähköpostia
Kolmen/ neljän kimppa
3
964
Vastaukset
Hienoa, että uskallat ottaa askeleen kimppakivan upeaan maailmaan. Suosittelen kokeilemaan ja pyrkiä valitsemaan ryhmään ns. hyviä tyyppejä (ei alkoa). Itse olen "harrastanut" kimppailua ja ganbang touhuja ja voin sanoa, että ovat olleet huippuhienoja sessioita. Henkilöiden täytyy olla sellaisia jotka pystyvät ottamaan tilanteen haltuun ja kunnioittamaan kuitenkin naista ja ottamaan huomioon HÄNEN toiveet ja odotukset.
Itse olen avoin ja ennakkoluuloton ja kykenen toimimaan vieraiden miesten kanssa hienosti ja esittämään asentoja yms.
Kerron mielelläni sinulle lisää ja kuulisin sinun ajatuksia ja toiveita. Voit laittaa viestiä s.postilla: ylermi.tissi(at)gmail.com tai kik: Ylermi_tissi. Kik kautta on helppo vaihtaa myös valokuvia.- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/T5t3N8
- Anonyymi00015
sulla on kivat ajatkset
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704953"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372836Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1312660Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762479Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241844- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980