Haluaisin kokeilla kolmen tai neljän kimppa.
Mieluiten pääkaupunkiseudulla., Ikä 28-45
Kaks miestä ja yks nainen tai mies ja nainen
Itse olen 40v nainen ja haluan kokeilla kaiken näköistä asentoja ja suihin ottoja
26.8 olisi hyvä päivä.
Laittakaa tietonne ja sähköpostia
Kolmen/ neljän kimppa
3
972
Vastaukset
Hienoa, että uskallat ottaa askeleen kimppakivan upeaan maailmaan. Suosittelen kokeilemaan ja pyrkiä valitsemaan ryhmään ns. hyviä tyyppejä (ei alkoa). Itse olen "harrastanut" kimppailua ja ganbang touhuja ja voin sanoa, että ovat olleet huippuhienoja sessioita. Henkilöiden täytyy olla sellaisia jotka pystyvät ottamaan tilanteen haltuun ja kunnioittamaan kuitenkin naista ja ottamaan huomioon HÄNEN toiveet ja odotukset.
Itse olen avoin ja ennakkoluuloton ja kykenen toimimaan vieraiden miesten kanssa hienosti ja esittämään asentoja yms.
Kerron mielelläni sinulle lisää ja kuulisin sinun ajatuksia ja toiveita. Voit laittaa viestiä s.postilla: ylermi.tissi(at)gmail.com tai kik: Ylermi_tissi. Kik kautta on helppo vaihtaa myös valokuvia.- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/T5t3N8
- Anonyymi00015
sulla on kivat ajatkset
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836422Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4454484Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633654Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162325Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1362291Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221036En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44885- 90820
- 59725