Haluaisin kokeilla kolmen tai neljän kimppa.
Mieluiten pääkaupunkiseudulla., Ikä 28-45
Kaks miestä ja yks nainen tai mies ja nainen
Itse olen 40v nainen ja haluan kokeilla kaiken näköistä asentoja ja suihin ottoja
26.8 olisi hyvä päivä.
Laittakaa tietonne ja sähköpostia
Kolmen/ neljän kimppa
3
668
Vastaukset
Hienoa, että uskallat ottaa askeleen kimppakivan upeaan maailmaan. Suosittelen kokeilemaan ja pyrkiä valitsemaan ryhmään ns. hyviä tyyppejä (ei alkoa). Itse olen "harrastanut" kimppailua ja ganbang touhuja ja voin sanoa, että ovat olleet huippuhienoja sessioita. Henkilöiden täytyy olla sellaisia jotka pystyvät ottamaan tilanteen haltuun ja kunnioittamaan kuitenkin naista ja ottamaan huomioon HÄNEN toiveet ja odotukset.
Itse olen avoin ja ennakkoluuloton ja kykenen toimimaan vieraiden miesten kanssa hienosti ja esittämään asentoja yms.
Kerron mielelläni sinulle lisää ja kuulisin sinun ajatuksia ja toiveita. Voit laittaa viestiä s.postilla: ylermi.tissi(at)gmail.com tai kik: Ylermi_tissi. Kik kautta on helppo vaihtaa myös valokuvia.- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://armtown.com/H/T5t3N8
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723