inte är 96 % av befolkningen så vi inte ens ha några åsikter om språkundervisningen.
Här är nu svart på vitt att när vi svenskspråkiga
10
128
Vastaukset
- Anonyymi
Inte ens om pakkosuomi och engelska.
- Anonyymi
Pakkosuomesta ja pakkoenglannista ei saa sanoa sanaakaan. Ei, vaikka kumpaakin opetetaan pakolla Suomessa. Kieliaktiivi on päättänyt, että ainoa pakkokieli on "pakkoruotsi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkosuomesta ja pakkoenglannista ei saa sanoa sanaakaan. Ei, vaikka kumpaakin opetetaan pakolla Suomessa. Kieliaktiivi on päättänyt, että ainoa pakkokieli on "pakkoruotsi".
Kielipolitiikka = 'pakkoruotsi'
Kielitaito = pelkkä pakkoenglanti - Anonyymi
Det är mycket underligt.
- Anonyymi
Språktjatare kan titta på spegeln.
- Anonyymi
Yrittää nyt agitoida ihmisiä tämän palstan kautta. Ei taida olla ihan paras idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittää nyt agitoida ihmisiä tämän palstan kautta. Ei taida olla ihan paras idea.
Ottaako kieliaktiiveja kukaan vakavasti?
- Anonyymi
Kieliaktiivi kertoo viestiketjun otsikossa: "Ruotsin kielen asema ei ole tärkeä".
Tämä(kään) ei pidä paikkaansa. Kolmen yliopiston yhteistutkimuksessa (2014) tuli esiin, että suomalaiset suhtautuvat valtaosin positiivisesti ruotsin kieleen ja ruotsinkielisiin, ja ruotsin kielen katoaminen maastamme koettaisiin suurena vahinkona.- Anonyymi
Det frågades av normala människor ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043