Tapailusta seurusteluksi

Anonyymi-ap

Mikä sulla ratkaisee että tapailusta kehkeytyy seurustelusuhde?

18

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole vielä kertaakaan kehittynyt. Tarvittaisiin aikaa ja tilaisuus, synkkaaminen, ihastuminen, kemia, luottamus. Noi ainakin.

    • Anonyymi

      Kun kaipaus erillään ollessaan vahvistuu äärimmilleen. Haluaisi vain olla toisen lähellä. Jos molemmilla sama tilanne, niin se on aika selvä merkki mielestäni. Ei silloin muut enää kiinnosta, joten sama kun aloittaa seurustelemaan.

    • Anonyymi

      Kun vaisto sanoo, että ko. naisen kanssa voi puhua kaikesta, on molemminpuolista vetovoimaa, voi arvostaa ja kunnioittaa kumppaniaan=riittävän älykäs, käytöstavat, tunnetaidot ja osaa kuunnella että keskustella. Sit yhdessä pitäs olla jopa hauskaa ja viihtyä, olo tuntuu luontevalta eikä tarvitse larpata femme/masc -paria ja rooleja.

      • Anonyymi

        Lisäisin myös, ettei tapailun aikana ei saa tulla esiin
        epämieluisia ylläreitä. Esim jos mä haen monogaamista lesbonaista kumppaniksi, niin tapailunaisen on syytä olla sitä myös. Valehtelusta kun jää kiinni niin se on byebye mun elämästä.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäisin myös, ettei tapailun aikana ei saa tulla esiin
        epämieluisia ylläreitä. Esim jos mä haen monogaamista lesbonaista kumppaniksi, niin tapailunaisen on syytä olla sitä myös. Valehtelusta kun jää kiinni niin se on byebye mun elämästä.😏

        Plus hyvää dominoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus hyvää dominoo.

        Jaa sulle pitää tarjota säännöllisesti dominokeksejä ett pysyt tyytyväisenä?😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sulle pitää tarjota säännöllisesti dominokeksejä ett pysyt tyytyväisenä?😏

        Ei se väärin ois toimittu. Keksit kuuluu elämään. 😇


    • Anonyymi

      Ensi-ihastuksen jälkeen pitää ottaa järki käteen. Jos terveys, elämäntavat, työpaikka, talous ym ei persoonaan liittyvät asiat on kunnossa, niin sitten laitan minäkin kaiken peliin

      • Anonyymi

        No jo nyt oikeasti on säälittävän pinnallista, jos jollain toisen työpaikalla yms on sulle noin paljon väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo nyt oikeasti on säälittävän pinnallista, jos jollain toisen työpaikalla yms on sulle noin paljon väliä.

        Tuon kirjoittanut henkilö onkin sinkku. Varsinkaan ikisinkuilta ei kannatakaan ottaa mitään parisuhdevinkkejä, sillä he ovat todistetusti siinä puuhassa epäonnistuneet täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kirjoittanut henkilö onkin sinkku. Varsinkaan ikisinkuilta ei kannatakaan ottaa mitään parisuhdevinkkejä, sillä he ovat todistetusti siinä puuhassa epäonnistuneet täydellisesti.

        Ladies, ladies, en ole sinkku enkä pinnallinen. Mä olen aikuinen nainen, ja koskapa harrastan kulttuuria ja matkustelua, niin totta kai haluan, että mun naisystävä pystyy tekemään niitä juttuja mun kanssa. En mä näe järkevänä rakentaa suhdetta jonkun sellaisen kanssa, jonka elämäntilanne on ihan eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo nyt oikeasti on säälittävän pinnallista, jos jollain toisen työpaikalla yms on sulle noin paljon väliä.

        Onko? Minusta pinnallista on odottaa tiettyä ulkonäköä kuten tietty pituus, kuppikoko tms. Tai sitä että käyttää tietyn merkkisiä vaatteita, ottaa ripsenpidennykset 1x kk tms. Tai jos odottais jotain tiettyä asemaa tai ammattia.
        Mutta minusta on viisasta, että ulkonäkö miellyttää omaa silmää. On samanlaisia elämänarvoja jne. Ja se työ.. minä olen työelämässä ja toivon, että kumppanikin olisi. Tai siis että hän ei olisi tarkoituksella passivoitunut työelämän ulkopuolelle. Jos on sairauslomalla, opintovapaalla, perhevapaalla tms ok. Jos ei viitsi ponnistella päästäkseen työelämään, niin sitten ei olisi minulle oikea kumppani. En väitä, ettei hän olisi kunnon ihminen, mutta minulle hän ei olisi sopiva kumppani. Jos se on pinnallista, niin olkoon sitten niin. Ja en ole sama, joka aiemmin tässä kertoi muiden pinnalliseksi mainitsemia kriteerejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko? Minusta pinnallista on odottaa tiettyä ulkonäköä kuten tietty pituus, kuppikoko tms. Tai sitä että käyttää tietyn merkkisiä vaatteita, ottaa ripsenpidennykset 1x kk tms. Tai jos odottais jotain tiettyä asemaa tai ammattia.
        Mutta minusta on viisasta, että ulkonäkö miellyttää omaa silmää. On samanlaisia elämänarvoja jne. Ja se työ.. minä olen työelämässä ja toivon, että kumppanikin olisi. Tai siis että hän ei olisi tarkoituksella passivoitunut työelämän ulkopuolelle. Jos on sairauslomalla, opintovapaalla, perhevapaalla tms ok. Jos ei viitsi ponnistella päästäkseen työelämään, niin sitten ei olisi minulle oikea kumppani. En väitä, ettei hän olisi kunnon ihminen, mutta minulle hän ei olisi sopiva kumppani. Jos se on pinnallista, niin olkoon sitten niin. Ja en ole sama, joka aiemmin tässä kertoi muiden pinnalliseksi mainitsemia kriteerejään.

        Sivusta. Ei ole pinnallista, työpaikka, opiskelutausta ja työllistymistavoitteet kertoo osaltaan minkälaisia asioita ihminen arvostaa. Osoittaa itsetuntemusta, ettei lähde treffailemaan vain kaikkia halukkaita vähemmistömuijia, jonkinlaista rajausta tekemällä on mahdollista löytää itselle sopiva kumppani, jonka todellakin tätyy vedota myös ulkoisen olemuksen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko? Minusta pinnallista on odottaa tiettyä ulkonäköä kuten tietty pituus, kuppikoko tms. Tai sitä että käyttää tietyn merkkisiä vaatteita, ottaa ripsenpidennykset 1x kk tms. Tai jos odottais jotain tiettyä asemaa tai ammattia.
        Mutta minusta on viisasta, että ulkonäkö miellyttää omaa silmää. On samanlaisia elämänarvoja jne. Ja se työ.. minä olen työelämässä ja toivon, että kumppanikin olisi. Tai siis että hän ei olisi tarkoituksella passivoitunut työelämän ulkopuolelle. Jos on sairauslomalla, opintovapaalla, perhevapaalla tms ok. Jos ei viitsi ponnistella päästäkseen työelämään, niin sitten ei olisi minulle oikea kumppani. En väitä, ettei hän olisi kunnon ihminen, mutta minulle hän ei olisi sopiva kumppani. Jos se on pinnallista, niin olkoon sitten niin. Ja en ole sama, joka aiemmin tässä kertoi muiden pinnalliseksi mainitsemia kriteerejään.

        Eli oikeastaan pinnallista onkin se, että heittäytyy tunteidensa vietäväksi, eikä arvioi ollenkaan, millaista yhteinen arki tulisi olemaan. Onhan se tärkeämpää, että arvot kohtaa kuin että rinnat on sopivan pyöreät. Samoin pidän tärkeänä, että tulotaso on kohtuullinen, ettei arki olisi jatkuvaa kituuttamista vaan elämästä voitaisiin nauttia yhdessä.

        Edelleen, jokainen tietysti valitsee sellaisen kumppanin kuin haluaa. Jos jollekin on talousasiat aivan yhdentekeviä, niin sitten tietenkin muut kriteerit ratkaisee.


    • Anonyymi

      Sovitaan yhteen, helppouden tunne, toinen ymmärtää puolesta sanasta. On hauskaa yhdessä, mutta pystytään olemaan vakaviakin.

      • Anonyymi

        En ole tavannut vielä yhtään l-naista, joka vastais kuvausta. Helpompaa on löytää vänkäys-/riitelyseuraa/mielensäpahoittajaa jo puolesta sanasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tavannut vielä yhtään l-naista, joka vastais kuvausta. Helpompaa on löytää vänkäys-/riitelyseuraa/mielensäpahoittajaa jo puolesta sanasta.

        Mäpä olen ja montakin, liikut väärissä porukoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tavannut vielä yhtään l-naista, joka vastais kuvausta. Helpompaa on löytää vänkäys-/riitelyseuraa/mielensäpahoittajaa jo puolesta sanasta.

        Tuntuu aika absurdilta ajatus, että jo treffeillä tai tapaillessa tulisi joku riita/vänkäystilanne, kun kuitenkin koko tilanne on niin kevyt ettei mitään mahdollista suhdettakaan ole vielä aloitettu. Tapahtuuko sinulle tällaista sitten useastikin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe