Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nopea orgasmi

Anonyymi-ap

Lähdin töistä kotiinpäin ja ajattelin viime viikonlopun seksiä mieheni kanssa. Kiihotuin kun muistelin miestäni joka nai mua takaapäin pitkällä kullilla. Jalkoväli kostui ja housun etumus painoi klitorista . Katsoin peiliin huomasin silmäni näytti kiihottuneelta katseelta. Yritin parantaa asentoani silloin housunsauma luiskahti pillunhuulten väliin ja voihkasin ääneen. Nyt menee vaaralliseksi tää ajaminen. Pysäköin ekalle levähys paikalle ja riisuin housuni levitin jalkani. Toivoin että ei kukaan sattuis näkeen mutta oli ihan pakko työntää 3 sormeani sisään samalla peukalo klitalle ja eikun hirmu vatkausta oi taivas kun sain todella hirveen orkun ynähtelin, huusin orkun kourissa nytkähtelin ja vapisin mmmmh... samalla koputettiin sivulasiin no niin työkaverihan se huolestuneen näkösenä kysyi tarttisikko apua. Kunnes huomasi mitä tein. Lupas olla kertomatta mitä näki jos runkkaisin sille orkun . Eipä siinä voinu olla suostumatta . Tuli istumaan vänkärinpuolelle ja kaivo isohkon kullinsa esiin. Otin sen käteeni ja aloin hyväillä ja liikuttaa kättäni aluksi kovempaa välillä hitaasti näin hänen kasvoist että onnistuminen on kohillaan...vatkasin kovaa mutta ei vielä lähelläkään . Pyysi että ottaisin suihin no olihan se komea ja kookas.kumarruin lipasin kielellä ja upotin sen suuhuni imin kovaa ja runkkasin. Kohta se sykähteli ja laukes suoraa suuhuni. Sitäkyllä tuli yritin parhaimman mukaan niellä kaikki ettei sperma leviäis penkille. Kihotuin uudestaan ja kysyin että voisikko sormettaa mulle uudestaan orkun siinä sitten sain aikamoisen kyydityksen laukesin ulisten ja kiljahdellen. Naamani ihan punaisena sanoin kiitokset...ja eihän kerrota tästä kellekkään. Suutelimme ja lähdin ajelemaan kotiinpäin todella tyydytettynä.

Kirsi 47

47

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo tapahtui eilen. Tämäpäivä on jonkuverran vaikeuksia aiheuttava päivä töissä. Se mies on vatsappaillu viestejä. Muistutin ettei siittä puhuta. Huh mikä fiilis. Pitää asennoitua ja painella kotiin asti tänään.

      • Anonyymi

        Kirsi 47. Kirjoitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi 47. Kirjoitti

        Missäpäin olisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olisit?

        Pohjoisen rajamailla

        Kirsi47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisen rajamailla

        Kirsi47

        Harmi mä espoossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi mä espoossa

        Matkaa on kyllä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkaa on kyllä😉

        Voitaiska jutella vaikka meilillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisen rajamailla

        Kirsi47

        Pohjois-Savosta olis ukm tähän touhuun 52v..


    • Anonyymi

      Hyvä tarina, mutta sitä vain. Vieläkö joku uskoo näitä päästä temmattuja ja kirjoittamisen ilosta keksittyjä tarinoita 😎

      • Anonyymi

        Eihän tuota tartte uskoa. Vaikka totuuden kirjoitin

        Kirsi 47


    • Anonyymi

      Ihanaa ,ttä tuollaisia naisia on.
      Oma vaimo ei koskaan ole ollut noin kiihkeä, ikävä kyllä.
      Jatkuvassa puutteessa olo alkaa jo käydä hermoille.
      M espoo

      • Anonyymi

        No olet espoossa. Harmi. Toivottavasti naisesi muuttuisi😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olet espoossa. Harmi. Toivottavasti naisesi muuttuisi😘

        Kirsi 47


      • Anonyymi

        No tarvisko täsä nyt meilailla😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tarvisko täsä nyt meilailla😉

        On tylsää töissä 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tylsää töissä 🤗

        Niinkö on. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tylsää töissä 🤗

        Mukavaa kun miehiä kiinnostaa tämmöinen poikkeava tapahtuma

        Kirsi47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa kun miehiä kiinnostaa tämmöinen poikkeava tapahtuma

        Kirsi47

        Kirsi47 kyllä kiinnostaa tuommoinen M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi47 kyllä kiinnostaa tuommoinen M52v

        Suukkoja sinulle. Toivon että tärppäis😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suukkoja sinulle. Toivon että tärppäis😘

        No en usko kun aika poikkeavaa juttuja on..mutta hyvä toivossa elää M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en usko kun aika poikkeavaa juttuja on..mutta hyvä toivossa elää M52v

        Olihan tuo minullekki yllätys mutta toisaalta hyvä sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tuo minullekki yllätys mutta toisaalta hyvä sellainen

        Vielä kun luotto touhuihin molemmin puolin..M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kun luotto touhuihin molemmin puolin..M52v

        No näin tosiaankin. Luottamus ehdotonta😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin tosiaankin. Luottamus ehdotonta😘

        Olet kyllä kiinnostava Kirsi 47v..M52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä kiinnostava Kirsi 47v..M52v

        Kiitos😘

        Kirsi47


    • Anonyymi

      Nyt lähden kotia kohden. Kirjoitelkaa lisää. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu tienpäällä tai jossain muualla😉😘

      Kirsi47

      • Anonyymi

        Kiva oli kirjoittaa ja ei tosiaan tiedä mutta jos auto joskus täällä Savon suunnilla niin luotettava ukm olisi tapaamiseen valmis..M52 ja suukkoja postiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva oli kirjoittaa ja ei tosiaan tiedä mutta jos auto joskus täällä Savon suunnilla niin luotettava ukm olisi tapaamiseen valmis..M52 ja suukkoja postiin.

        Kiitos❤

        Kirsi47


    • Anonyymi

      Ihan hyvä tarina, mutta kirjotusvirheet ja lauserakenteet ovat samanlaisia kuin tietyllä vakikirjoittajalla eli taitaa olla sama mies kyseessä.

      • Anonyymi

        En kyllä mikään kirjoittelia olekkaan. Se siittä

        Kirsi47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä mikään kirjoittelia olekkaan. Se siittä

        Kirsi47

        Olisipa mukava pysähtyä samalle levikille. Minäkin olen pohjoisen rajamailla
        M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa mukava pysähtyä samalle levikille. Minäkin olen pohjoisen rajamailla
        M50

        Itä vai länsipuolen reunamilla? Itse olen länsipuolen.
        Kirsi 47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä vai länsipuolen reunamilla? Itse olen länsipuolen.
        Kirsi 47

        Länsipuolella minäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsipuolella minäkin

        Haluatko tarkentaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä vai länsipuolen reunamilla? Itse olen länsipuolen.
        Kirsi 47

        Tarkenna hiukan.
        M50


    • Anonyymi

      No huh. Nyt on pakko kirjottaa. Sain tässä watsappi viestin kyseiseltä työ kaverilta, kyseli että olisko mahdollista tänään. Sillä olis kesämökki tässä lähellä ja lähettäiskö vähä aikasemmin vaikka viimesen kaffitauvon jälkeen? Sanoin kun kävelin kaverin ohi että kuule joudun nyt vähän miettimään onko minusta siihen. Kummallaki puoliso ja hyvin menee. Se edellinenhän oli yhteensattumien summa tosin kiihotti ihan hemmetisti. On kyllä hiljainen päivä töissä tänään ja mahollisuus lähteä aikasemmin. Mietitään mietitään.

      • Anonyymi

        Kirsi 47


      • Anonyymi

        Työpäivän jälkeen Reetta on jäänyt odottelemaan Mua työpaikkamme pihalle autoonsa nojaten. Parkkirivistöt ovat jo lähes tyhjenneet.
        Reetta kysyy hymyillen kerkeänkö ajelulle?
        Istun autoon, ja Reetan lähtiessä ajamaa kohti tontin takaosassa näkyvää varastokatosta napitan naimisissa olevan naisen farkkuja auki.
        Auton pysähtyessä varastokatoksen seinustalle, sormeni nai jo ahnaasti Reetan kosteaa tiukkaa pillua pikkuhousujen alla. Reetta aukoo hetkessä paitansa nappeja, vieden sormensa rinnoilleen. Näyttää kiihoittavalta, sorminaimisen litinä ja voihkaisut säestää tuota täydellistä näkyä.
        Orgasmi vyöryy naisen päälle, rajuna! Eikä autoilumme tähän lopu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpäivän jälkeen Reetta on jäänyt odottelemaan Mua työpaikkamme pihalle autoonsa nojaten. Parkkirivistöt ovat jo lähes tyhjenneet.
        Reetta kysyy hymyillen kerkeänkö ajelulle?
        Istun autoon, ja Reetan lähtiessä ajamaa kohti tontin takaosassa näkyvää varastokatosta napitan naimisissa olevan naisen farkkuja auki.
        Auton pysähtyessä varastokatoksen seinustalle, sormeni nai jo ahnaasti Reetan kosteaa tiukkaa pillua pikkuhousujen alla. Reetta aukoo hetkessä paitansa nappeja, vieden sormensa rinnoilleen. Näyttää kiihoittavalta, sorminaimisen litinä ja voihkaisut säestää tuota täydellistä näkyä.
        Orgasmi vyöryy naisen päälle, rajuna! Eikä autoilumme tähän lopu ;)

        Ilmeisimmin reetta sai haluamansa😉

        Kirsi 47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisimmin reetta sai haluamansa😉

        Kirsi 47

        Sai! Ja Minä Reetalta luxus suihinoton!
        Win Win :)


    • Anonyymi

      Ajatus pyörii mielessä ei kait se parisuhteeseen vaikuta vaikka kävisin. Salassahan tämä pysyy ainakin luotan työkaverini lupaukseen. Sai kyllä minut nyt koukkuun. Aina vaan enempi kiihotun kun mietin.

      Kirsi47

      • Anonyymi

        Ei muutako annat sille äijälle. Rohkase ittees ja mee kun mahollisuus kerran on ja anna kunnolla


    • Anonyymi

      Käväsin wc:ssä ja otin rintsikat, pikkarit pois. Nyt vaan loppupäivä pitäis kasvot pysyä normi kuosissa. Saapa nähdä miten minulle käy. Suostuin miehen pyyntöön ja lähden hänen mökille en voi vastustaa. Piristääkseni hänen tunnelmaa annoin liivit ja pikkarit hänelle pantiksi sanoin haluavani uusinnan. Puristin hänen pullotustaan hymyilin ja sanoin olen sinun.😘

      • Anonyymi

        Kirsi47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi47

        Tämä ei jää pelkkään sormettamiseen. Vielä n.3 puoli tuntia odottelua kiihottuneessa tilassa

        Kirsi 47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei jää pelkkään sormettamiseen. Vielä n.3 puoli tuntia odottelua kiihottuneessa tilassa

        Kirsi 47

        Onpa pikän tuntuinen päivä tänään😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei jää pelkkään sormettamiseen. Vielä n.3 puoli tuntia odottelua kiihottuneessa tilassa

        Kirsi 47

        Jaahas nyt muuttui kirjoittelun sävy niin sata varmasti miehen kirjoitusta
        Onne Pena 47


    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe