Vuodeosastojen ja terveysasemien sulkemiset osuvat usein sellaisiin kuntiin, joista ei ole yhtään edustajaa palveluista päättävässä aluevaltuustossa.
https://yle.fi/a/74-20046608
Kun ensiksi karsitaan julkista puolta, niin sitten jossain kohtaa todetaan, että homma ei toimi julkisella puolella ja sitten siirretään toimintoja yksityiselle puolelle. Yrityksen etuja siinä kohtaa ajetaan. Mikä olikaan se puolue, joka ajaa yritysten ja sijoittajien etua, jos noin käy? Vinkki: puolueen nimi alkaa "K".
Terveyskeskusten karsiminen on nyt alkanut
10
302
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös nämä aina sano että ihmiset vaan loisii ja etteivät ole sairaista edes
Joten paljon tulee kärsimyksiä sairaille ihmisille kun ei pystytä sairauden vuoksi työhön ja saa kuulla että huvikseen vaan loisii kotona - Anonyymi
Ahaa! Tarkoitat varmasti Keskustapuoluetta.
Kersujahan ei hallituksessa olekaan.- Anonyymi
Sekö on ainut "koolla" alkava puolue, jonka tiedät?
- Anonyymi
Terveyskeskusten ja sairaaloitten alasajo alkoi jo kokoomuksen
pääministerikaudella 2011-2015, kun Stubb oli pääministerinä (2014-2015)
ja Laura Räty (kok ) oli sosiaali- ja terveysministeri.- Anonyymi
Näin kokoomus aloitti terveyspalvelujen leikkaamisen
Linkissä on yhteensä yli 20 sairaalaa ja muutama terveyskeskus
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014071818497915
Aluesairaaloita suljettiin. Synnyttäminen ei ole akuutti sairaus,
totesi Laura Räty (kok) että synnytysairaalankaan ei tarvitse olla
lähellä. Kiinni vaan !
- Anonyymi
Jos totta puhutaan niin terveyskeskuspalvelut on käyttäjille ihan liian halpoja, siellä juostaan mitä mitättömimpien vaivojen vuoksi vuosimaksulla.
- Anonyymi
Kyllä me terveyskeskuspalveluista jo veroissa maksetaan ihan tarpeeksi !
Veronmaksajat pitävät yllä koko kunnallista sairaalalaitosta,
koko terveydenhuoltoa ja me yhdessä maksamme myös
hoitajien ja lääkärien palkat, koko henkilöstön
ja vanhushoivasta suurimman osan.
Enpä usko, että kukaan huvikseen viitsii juosta terveyskeskuksissa.
On ihmisillä hauskempaakin tekemistä.
Eihän niistä edes aikoja saa kaikilla paikkakunnilla.
Hoitaja päättää kelle annetaan aika.
Oikeistohallitus ryöväsi veronmaksajien rahoja terveydenhuollosta 1,5 miljardia
omiin veronalennuksiinsa ym.
Hallitus on törkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me terveyskeskuspalveluista jo veroissa maksetaan ihan tarpeeksi !
Veronmaksajat pitävät yllä koko kunnallista sairaalalaitosta,
koko terveydenhuoltoa ja me yhdessä maksamme myös
hoitajien ja lääkärien palkat, koko henkilöstön
ja vanhushoivasta suurimman osan.
Enpä usko, että kukaan huvikseen viitsii juosta terveyskeskuksissa.
On ihmisillä hauskempaakin tekemistä.
Eihän niistä edes aikoja saa kaikilla paikkakunnilla.
Hoitaja päättää kelle annetaan aika.
Oikeistohallitus ryöväsi veronmaksajien rahoja terveydenhuollosta 1,5 miljardia
omiin veronalennuksiinsa ym.
Hallitus on törkeä.eihän sillä terveyskeskusmaksulla pahemmin mitään kuluja maksellakaan, vaan jokainenhan sen tietää että verorahoilla siellä toimitaan. Luulisi jokaista veronmaksajaa kiinnostavan mihin niitä verorahoja käytetään, kyllä pitäisi olla joka kerrasta maksu, ellei kyse ole samasta sairaudesta. Porukat käy hakemassa saikkua mukamasvaivojen takia saadakseen duunista palkallista vapaata
- Anonyymi
Mehiläisen yleislääkärin ja gynekologin vastaanotto on pikku kunnassa. Ryössäköyvilöä on omat palvelut. Kunpa olisi nenä, kurkku ja korvalääkäri myös meille muille. Uniapnea oireet ja nenä pitäisi tutkia kun henki ei kulje aiheuttaa väsymystä päivällä.
Labra ajanvaraus sotki verikokeissa käynnit. Ennen sai mennä milloin tuntui siltä että paasto onnistui ja jaksoi. En ole käynyt vuosiin.. Taksit saatiin sekaisin ja autottoman vaikea hoitaa mitään asiaa. Sressaa ja rasittaa tämä ihmisten kohtelu. Ilman K Kaupan kotiinkuljetusta elämä olisi todella vaikeaa. Ruokapulaa olisi. Kun kunto huononee eikä ole auttajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289