Kyrpää pyllyyn

Anonyymi-ap

Miltä tosiaan tuntuu kun saa kunnon kyrpää pyllyyn❓Onko tunne sama kun naista nussisi,vai onko tunne ihanampi. Nimimerk olenko BI

21

922

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerran olen saanut kullia pyllyyn kun nuori aasialainen hieroja nussi mua pienellä kullillaan.Hyvältä tuntui.Ehkä vähän isompi olis tuntunut viel paremmalta.Dildoja oon kokeillu kans.Kerran sain eräältä naiselta dildon perseeseen ja se teki hyvää

      • Anonyymi

        Itse olisin halunnut kanssa olla siinä hierojan nussittavana,voin vain kuvitella miten hyvältä se on tuntunut,vaikka onkin ollu pieni niin aito kulli kuitenkin,sellainen on jollain tavalla kiihoittava,laukesiko se miten nopeasti?ja kyllä pieni kulli uppoaa helpommin eikä varmaan satu niin paljon,haluisinkin juuri tuollaista pienempää pyllyyni.M58


    • Anonyymi

      Vielä on se ensimmäinen kerta kokematta joten en tiedä :(
      Mutta haluaisin saada tietää ;)
      M49Tre

      • Anonyymi

        Hyppää Tammerkoskeen hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää Tammerkoskeen hönö

        Hyppää narikkaan dille.


    • Anonyymi

      Oon nussinut muutamaa miestä,kyllähän hyvältä tuntuu,kuin nussisi tiukan renkaan läpi ja syvemmällä ihanan lämmintä ja pehmeää,miehen pylly on vaan tiukempi kuin saman ikäisen naisen

      • Anonyymi

        Kiihottavaa lukea,voin kuvitella miltä terskassa tuntuu kun saa upottaa kyrvän pyllyyn...


      • Anonyymi

        Sitähän sinä jo oletkin koko tyyppi.


    • Anonyymi

      Kyllä poikapillu hyvälle tuntuu kyrvässä. Oon nussinut vittuja ja poikapilluja ja jos valita pitäisi niin nuorta poikaa kyllä köyrisin ensin.

      • Anonyymi

        Nuorta vai tosi nuorta❓


      • Anonyymi

        Samaa mieltä,kyllä poika on parempi,saa kaupantekijäisenä vielä nuorta munaa ja se tunne kun ensimmäisen kerran terska muljahtaa tiukan sulkijan ohi ja pääset työntämään syvemmälle sisään


      • Anonyymi

        Hyppää narikkaan dorka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä,kyllä poika on parempi,saa kaupantekijäisenä vielä nuorta munaa ja se tunne kun ensimmäisen kerran terska muljahtaa tiukan sulkijan ohi ja pääset työntämään syvemmälle sisään

        Onko kiihottavaa työntää kyrpä pojan piukkaan pyllyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiihottavaa työntää kyrpä pojan piukkaan pyllyyn

        Kyllä siinä monesti meinaa mälli lähtee jo kun saanut terskan sisään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä monesti meinaa mälli lähtee jo kun saanut terskan sisään

        Kiihottaa,täytyy runkata kyrpää. Voin kuvitella kun terska aukaisee pojan pyllyn,kiihottavan näköistä ja rivoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä monesti meinaa mälli lähtee jo kun saanut terskan sisään

        Huom.pojat on olleet kaikki täysi-ikäisiä,mutta etsin sellaisia pienikokoisia vielä nuoren poja n söpöyttä omaavia,viittä on päässyt polkasee,kaikki on tuntunut yhtä hyvältä ja tiukoilta


    • Anonyymi

      kaikkihan me biisejä ollaan pohjimmiltamme

    • Anonyymi

      bi seksuaaleja siis ...

    • Anonyymi

      Olen ollut toisen miehen nussittavana ja hyvältä on tuntunut, koska jokainen heistä on nussinut minua perseeseeni monta kertaa.
      Hieno tunne kun kyrpä liikkuu pano-reikässäni ja mies tyhjentää spermansa ja siementää minut.

      • Anonyymi

        Jaa siellä on vkl homo orgiat alkaneet.Tane päässeet ajoissa vauhtiin kun nyt jo käryää.


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe