Miltä tosiaan tuntuu kun saa kunnon kyrpää pyllyyn❓Onko tunne sama kun naista nussisi,vai onko tunne ihanampi. Nimimerk olenko BI
Kyrpää pyllyyn
21
1023
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran olen saanut kullia pyllyyn kun nuori aasialainen hieroja nussi mua pienellä kullillaan.Hyvältä tuntui.Ehkä vähän isompi olis tuntunut viel paremmalta.Dildoja oon kokeillu kans.Kerran sain eräältä naiselta dildon perseeseen ja se teki hyvää
- Anonyymi
Itse olisin halunnut kanssa olla siinä hierojan nussittavana,voin vain kuvitella miten hyvältä se on tuntunut,vaikka onkin ollu pieni niin aito kulli kuitenkin,sellainen on jollain tavalla kiihoittava,laukesiko se miten nopeasti?ja kyllä pieni kulli uppoaa helpommin eikä varmaan satu niin paljon,haluisinkin juuri tuollaista pienempää pyllyyni.M58
- Anonyymi
Vielä on se ensimmäinen kerta kokematta joten en tiedä :(
Mutta haluaisin saada tietää ;)
M49Tre- Anonyymi
Hyppää Tammerkoskeen hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää Tammerkoskeen hönö
Hyppää narikkaan dille.
- Anonyymi
Oon nussinut muutamaa miestä,kyllähän hyvältä tuntuu,kuin nussisi tiukan renkaan läpi ja syvemmällä ihanan lämmintä ja pehmeää,miehen pylly on vaan tiukempi kuin saman ikäisen naisen
- Anonyymi
Kiihottavaa lukea,voin kuvitella miltä terskassa tuntuu kun saa upottaa kyrvän pyllyyn...
- Anonyymi
Sitähän sinä jo oletkin koko tyyppi.
- Anonyymi
Kyllä poikapillu hyvälle tuntuu kyrvässä. Oon nussinut vittuja ja poikapilluja ja jos valita pitäisi niin nuorta poikaa kyllä köyrisin ensin.
- Anonyymi
Nuorta vai tosi nuorta❓
- Anonyymi
Samaa mieltä,kyllä poika on parempi,saa kaupantekijäisenä vielä nuorta munaa ja se tunne kun ensimmäisen kerran terska muljahtaa tiukan sulkijan ohi ja pääset työntämään syvemmälle sisään
- Anonyymi
Hyppää narikkaan dorka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä,kyllä poika on parempi,saa kaupantekijäisenä vielä nuorta munaa ja se tunne kun ensimmäisen kerran terska muljahtaa tiukan sulkijan ohi ja pääset työntämään syvemmälle sisään
Onko kiihottavaa työntää kyrpä pojan piukkaan pyllyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiihottavaa työntää kyrpä pojan piukkaan pyllyyn
Kyllä siinä monesti meinaa mälli lähtee jo kun saanut terskan sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa,täytyy runkata kyrpää. Voin kuvitella kun terska aukaisee pojan pyllyn,kiihottavan näköistä ja rivoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom.pojat on olleet kaikki täysi-ikäisiä,mutta etsin sellaisia pienikokoisia vielä nuoren poja n söpöyttä omaavia,viittä on päässyt polkasee,kaikki on tuntunut yhtä hyvältä ja tiukoilta
- Anonyymi
kaikkihan me biisejä ollaan pohjimmiltamme
- Anonyymi
bi seksuaaleja siis ...
- Anonyymi
Olen ollut toisen miehen nussittavana ja hyvältä on tuntunut, koska jokainen heistä on nussinut minua perseeseeni monta kertaa.
Hieno tunne kun kyrpä liikkuu pano-reikässäni ja mies tyhjentää spermansa ja siementää minut.- Anonyymi
Jaa siellä on vkl homo orgiat alkaneet.Tane päässeet ajoissa vauhtiin kun nyt jo käryää.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026