Kuka hän on, joka sai rikostuomion ?

Anonyymi-ap

29

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nimeä ei mainittu taannoisessa uutisessa, mutta 65v nainen. Olisin halunnut nähdä ne kommentit, joista tuomittu, saattaisin olla samaa mieltä.

• Anonyymi

Onkohan hän osuuskaupan hallinnossa ?

• Anonyymi

Poliitikot siis käyttävät oikeuslaitosta ihmisten pelotteluun ja arvostelun kieltämiseen.
      Kuulostaa samalta miten neuvostoliitossa toimittiin.

• Anonyymi

Päinvastoin. Tuon rikollisen toiminta oli kuin Venäjän toiminta, trollaamista. Onneksi Suomen rikoslaissa on kunnianloukkauspykälä, jonka perusteella sai rikostuomion. Mitähän sanoisit, kun sinun kunniaasi loukattaisiin levittämällä perättömiä mustamaalausjuttuja ?

• Anonyymi

Etkös luota Suomen oikeuslaitokseen ? Poliisi tutki, syyttäjä syytti rikoksesta, käräjäoikeus tuomitsi rikoksesta, hovioikeus ei antanut rikoksesta tuomitulle valituslupaa. Rikoksesta tuomitun tulisi hävetä perättömien juttujen levittämistä, jolla on pyrkinyt mustamaalaamaan henkilöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös luota Suomen oikeuslaitokseen ? Poliisi tutki, syyttäjä syytti rikoksesta, käräjäoikeus tuomitsi rikoksesta, hovioikeus ei antanut rikoksesta tuomitulle valituslupaa. Rikoksesta tuomitun tulisi hävetä perättömien juttujen levittämistä, jolla on pyrkinyt mustamaalaamaan henkilöitä.

Juurikin niin ja rikoksesta tuomittu on nyt luikkinut piiloon. Taisi saada kunnon opetuksen, miten oikeusvaltio Suomessa toimii. 😂

• Anonyymi

Juuri näin, Mikkosen suvusta tiedän yhtä ja toista, turha kiillottaa kilpeä. Viina virtasi ja banjot soi!

• Anonyymi

Sano yksikin suku suomessa kenellä EI olisi viina virrannut😂

• Anonyymi

Aloittaja on se syytteen nostanut. Kun pää on pipi, niin pitää vaan jatkaa...
      Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...

• Anonyymi

Tuomarin nuija pamautti aivan oikein rikostuomion kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomarin nuija pamautti aivan oikein rikostuomion kunnianloukkauksesta.

Ja se ei sinulle riittänyt...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se ei sinulle riittänyt...

Varsinaiselle (oikealle) syylliselle ei riitä mikään, Ei edes tuomitun nimeäminen. Kun pää on pipi, niin pipinä se pysyy.
        Tiedän kirjoittajan ja halveksun - yäk. Kehtaatkin.

• Anonyymi

Taitaapi olla niin että kaikki eivät ole tasa-arvoisia. Kyllähän tuon rikostuomion saaneen nimi pitäisi julkaista.

• Anonyymi

Ei pitäisi vaan tuomiosta tulisi valittaa korkeimpaan mahdolliseen oikeusasteeseen ja viimekädessä euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.

• Anonyymi

Yleinen käytäntö Suomessa on, että nimi julkaistaan, jos tuomion pituus on yli kaksi vuotta ehdotonta vankeutta. Mikäli tuomio on alle kaksi vuotta, nimeä ei julkaista. Tätä periaatetta noudattavat mm. kaikki merkittävät sanomalehdet.

SIKSI.

• Anonyymi

Minusta päätös on erikoinen näin ulkopuolisin silmin. Toivon että asia viedään korkeimpaan. Jokin selvä linja tulisi olla siinä, että ihmiset tietävät missä menee kunnianloukkauksen raja ja missä ei. Kansakunnan oikeustaju on koetuksella nyt.

• Anonyymi

Todella erikoinen päätös. Päätös antaa viestin, että poliitikkoja ei saa arvostella ja jos heitä arvostelee niin he käyttävät oikeuslaitosta kansalaisten pelotteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella erikoinen päätös. Päätös antaa viestin, että poliitikkoja ei saa arvostella ja jos heitä arvostelee niin he käyttävät oikeuslaitosta kansalaisten pelotteluun.

Veit saappaat suustani.

• Anonyymi

Jeesus .

• Anonyymi

attract the curious

• Anonyymi

Tyhmyydestä sakotetaan.
      Kun on varaa loukata, pitää olla varaa myös vastata rikokestaan.

• Anonyymi

Olisiko kuitenkin niin, että tässä tapauksessa totuudesta sakotettiin.
        Loukatulle ei vaan riitä "loukkaajan" sakkorangaistus, eikä korvaus kivusta ja särystä.
        En voi välttyä ajatukselta, että hän hakisi kostoa epätoivoisilla viesteillään Suomi24 palstoilla.

Kuten tuossa edellä joku kirjoitti: Minäkin toivon, että "syyllinen" veisi asian korkeimpaan ja viime kädessä Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.

• Anonyymi

"Etkös luota Suomen oikeuslaitokseen ? Poliisi tutki, syyttäjä syytti rikoksesta, käräjäoikeus tuomitsi rikoksesta, hovioikeus ei antanut rikoksesta tuomitulle valituslupaa. Rikoksesta tuomitun tulisi hävetä perättömien juttujen levittämistä, jolla on pyrkinyt mustamaalaamaan henkilöitä."

Tuo kannattanee muistaa yltiöpäisesti ketään mihinkään puupäämaiseen yllyttäessään.
      Tai yllyttäjän pistettävä setelihaavi kiertämään, että saisi maksettua aiheutuvat turhat lisäkulut.

• Anonyymi

Valheellisen tiedon tai vihjauksen esittäminen on rangaistavaa huolimatta siitä, miten sen esittäminen tapahtuu.

Tieto tai vihjaus voi olla suullinen tai kirjallinen tai se voi esimerkiksi sisältyä kuvaan.
      Se voidaan myös esittää netissä, sähköpostissa tai sosiaalisen median palvelussa muun kuin tekijän tietoon.

Luojan kiitos Suomi on oikeusvaltio ja meillä on ainakin toistaiseksi vielä riippumaton jackorruptoitumaton oikeuslaitos Suomessa.

Oikeudenmukainen oikeudenkäynti on jokaisen perusoikeus, ja se sisältyy myös kansainvälisiin ihmisoikeuksiin.

• Anonyymi

Oikeuslaitos Suomessa on ilmeisen korruptoitumaton, mutta sitä Savonlinnan kaupunki ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeuslaitos Suomessa on ilmeisen korruptoitumaton, mutta sitä Savonlinnan kaupunki ei ole.

Ei kai entäs Savonlinnassakaan kaupunki tuomitse ketään rikoksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai entäs Savonlinnassakaan kaupunki tuomitse ketään rikoksista.

Kyse on korruptiosta, ei tuomitsemisesta
        https://korruptiontorjunta.fi/nain-tunnistat-korruption

Melkoisia juttuja olen kuullut mm. kaupungille hommia tehneeltä rakennusurakoitsijalta. Ihmettelin avoimmuutta, mutta hän sanoi uskaltavansa kertoa koska asiat olivat jo oikeudellisessa mielessä vanhentuneet.
        Oli saanut tarjousvaiheessa tietoonsa muiden firmojen urakkatarjouksia. Kertoi rautakauppa- yms. hankinnoista, jotka eivät menneet kohteeseen, jonne ne kirjattiin, vaan menivät pikkupomojen omaan käyttöön. Perustettomista, keksityistä laskuista jne...
        Kuulopuheita, mutta jutut vaikuttivat rehellisisiltä ja loogisilta. Kyseinen urakoitsija ei siis itse ollut kokenut vääryyttä, pain vastoin.
        Eikä hän ole ainoa henkilö, jolta olen tällaisesta kuullut.

• Anonyymi

Muumimamma.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5855
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3977
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2956
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2007
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1974
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1705
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1539
    Aihe