Täällä kerrotaan mitä jekkuja olette tehneet

Anonyymi-ap

Ite esim olen pyyhkiny salaa räkää kaverien huonekaluihin ja esineisiin ja julkisten paikkoihinki huonekaluihin ym.

Ja joskus pistin salaa kakkinokareen kaveri kahviin

Koulussa kerran välkällä kävin kuse e salaa kavuaariin

21

299

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairasta

• Anonyymi

On kyllä, tosin mies taitaa keksiä nämä kouluajan jännät jäynät omasta päästään, mutta pääasia että saadaan päivitellä ja kuvitella omia😉

• Anonyymi

Upppp

• Anonyymi

Minä laitoin teininä yhtenä ystävänpäivänä 50 luokkakaverin lokerikkoon jokaiselle pienen sydämenmuotoisen lapun, jossa luki jotain positiivista tai lämmintä joka sopi juuri häneen. Laitoin lapun myös omaan lokerikkooni, ettei kukaan epäilisi "lähettäjän" olleen minä.

• Anonyymi

Olipa ihana teko. Arvasiko kukaan kuka ne oli laittanut, mietittekö sitä yhdessä luokkakaverien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa ihana teko. Arvasiko kukaan kuka ne oli laittanut, mietittekö sitä yhdessä luokkakaverien kanssa.

Tietääkseni ei koskaan selvinnyt, että minä olin niiden takana. :) (Olen muutenkin vähän syrjäänvetäytyvä ihminen - ja tosi huono valehtelija! - joten en osallistunut mahdollisiin pohdiskeluihin muiden kesken.)

• Anonyymi

Kuulostat narsistilta

• Anonyymi

Vähän vaikuttaa tämä sinunkin virittely narsistiselta ikäänkuin koittaisit saada jonkun näyttämään narsistilta ilmsn mitään varmuutta onko hän kirjoitusten takana. Narsistit muuten usein prosessoi narsismiaan hakemalla narsismia toisista, eritoten katkeruuden ja kateuden kohteista ja julistaa suureellisesti omnipotentin elkein tätä asiaa kaikille jotka jaksaa kuunnella ja vaikkei ees jaksais. Narsisti pakottaa ympäristöä tiettyyn ajatteluun

• Anonyymi

Lapsena mä myös kusin ukin ja serkkujen jaloille
      T ap

• Anonyymi

• Anonyymi

Jos tommosta tekee yli 30sena nii. aika erikoinen tapaus pitää olla henkisesti vajaa

• Anonyymi

Oon yli 40 myöskin ja teen edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon yli 40 myöskin ja teen edelleen

Lapsesi yhtä vajaita 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsesi yhtä vajaita 😆

Ei ole lapsia, enkä aio hankkia. En pidä lapsista

• Lapsena tein jotain jekkuja. Muistan sellaisen tapauksen ala-asteelta, kun mä ja mun kaveri kaivettiin jostain puun kannosta sellaista purua ja laitettiin sitä meidän koulun vieressä olevan asunnon ikkunasta sisään…😂? ööö ja se joka siinä asui oli aivan hermona ja uhkas soittaa poliisit kotirauhanhäirinnästä🫢 no me lopetettiin se sitten kun säikähdettiin sitä poliisilla uhkailua ja luultiin että joudutaan vankilaan 🙉 nyt naurattaa kun mietin tuota että mitä helvettiä meidän päässä on oikeen liikkunut sillon.

• Anonyymi

Mä paskansi pottaan ja jätin sen oven taakse kun ootin että serkku tulee huoneesta. No se polkas suoraan ....

• Anonyymi

Kuulin erään ihmisen kakkineen voirasiaan ja laittaneen sen bileisännän pakastimeen.

• Anonyymi

Kusin toisen pyykkeihin

• Anonyymi

Sairasta.

• Anonyymi

Nyt menee taso aika alas. Kuka tollaista paskaa haluaa lukea???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1319
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1216
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe