Täällä kerrotaan mitä jekkuja olette tehneet

Anonyymi-ap

Ite esim olen pyyhkiny salaa räkää kaverien huonekaluihin ja esineisiin ja julkisten paikkoihinki huonekaluihin ym.

Ja joskus pistin salaa kakkinokareen kaveri kahviin

Koulussa kerran välkällä kävin kuse e salaa kavuaariin

21

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairasta

• Anonyymi

On kyllä, tosin mies taitaa keksiä nämä kouluajan jännät jäynät omasta päästään, mutta pääasia että saadaan päivitellä ja kuvitella omia😉

• Anonyymi

Upppp

• Anonyymi

Minä laitoin teininä yhtenä ystävänpäivänä 50 luokkakaverin lokerikkoon jokaiselle pienen sydämenmuotoisen lapun, jossa luki jotain positiivista tai lämmintä joka sopi juuri häneen. Laitoin lapun myös omaan lokerikkooni, ettei kukaan epäilisi "lähettäjän" olleen minä.

• Anonyymi

Olipa ihana teko. Arvasiko kukaan kuka ne oli laittanut, mietittekö sitä yhdessä luokkakaverien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa ihana teko. Arvasiko kukaan kuka ne oli laittanut, mietittekö sitä yhdessä luokkakaverien kanssa.

Tietääkseni ei koskaan selvinnyt, että minä olin niiden takana. :) (Olen muutenkin vähän syrjäänvetäytyvä ihminen - ja tosi huono valehtelija! - joten en osallistunut mahdollisiin pohdiskeluihin muiden kesken.)

• Anonyymi

Kuulostat narsistilta

• Anonyymi

Vähän vaikuttaa tämä sinunkin virittely narsistiselta ikäänkuin koittaisit saada jonkun näyttämään narsistilta ilmsn mitään varmuutta onko hän kirjoitusten takana. Narsistit muuten usein prosessoi narsismiaan hakemalla narsismia toisista, eritoten katkeruuden ja kateuden kohteista ja julistaa suureellisesti omnipotentin elkein tätä asiaa kaikille jotka jaksaa kuunnella ja vaikkei ees jaksais. Narsisti pakottaa ympäristöä tiettyyn ajatteluun

• Anonyymi

Lapsena mä myös kusin ukin ja serkkujen jaloille
      T ap

• Anonyymi

• Anonyymi

Jos tommosta tekee yli 30sena nii. aika erikoinen tapaus pitää olla henkisesti vajaa

• Anonyymi

Oon yli 40 myöskin ja teen edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon yli 40 myöskin ja teen edelleen

Lapsesi yhtä vajaita 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsesi yhtä vajaita 😆

Ei ole lapsia, enkä aio hankkia. En pidä lapsista

• Lapsena tein jotain jekkuja. Muistan sellaisen tapauksen ala-asteelta, kun mä ja mun kaveri kaivettiin jostain puun kannosta sellaista purua ja laitettiin sitä meidän koulun vieressä olevan asunnon ikkunasta sisään…😂? ööö ja se joka siinä asui oli aivan hermona ja uhkas soittaa poliisit kotirauhanhäirinnästä🫢 no me lopetettiin se sitten kun säikähdettiin sitä poliisilla uhkailua ja luultiin että joudutaan vankilaan 🙉 nyt naurattaa kun mietin tuota että mitä helvettiä meidän päässä on oikeen liikkunut sillon.

• Anonyymi

Mä paskansi pottaan ja jätin sen oven taakse kun ootin että serkku tulee huoneesta. No se polkas suoraan ....

• Anonyymi

Kuulin erään ihmisen kakkineen voirasiaan ja laittaneen sen bileisännän pakastimeen.

• Anonyymi

Kusin toisen pyykkeihin

• Anonyymi

Sairasta.

• Anonyymi

Nyt menee taso aika alas. Kuka tollaista paskaa haluaa lukea???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3277
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      250
      2111
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1301
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe