Lauri pilasi alan maineen

Anonyymi-ap

Otsikko kertoo kaiken. Linja-autoalalla ei ole enää mitään hyvää. Ainoa valonpilkahdus on FlixBus joka onneksi on tullut suomeen.

21

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lauri kaatoi sukuoikeudet ja tervehdytti alan. Lauria suurempaa joukkoliikennevaikuttajaa ei maassamme ole ollut eikä tule enää koskaan olemaankaan.

      • Anonyymi

        Valitettavasti tuo vaikutus oli negatiivinen ja siitä paras esimerkki on Ob:n yli kymmenen miljoonaa hukkaan heitettyä euroa ja Suomen suurimman bussifirman pakkomyynti.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        Tähän ylistykseen yhtyvät varmuudella ne miljoonat suomalaiset, jotka asuvat alueilla mistä kaikki joukkoliikenneyhteydet on hävitetty. Ikävä kyllä näistä ihmisistä vain pienellä osalla n ajokortti autosta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        "Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!"

        Ylistys Pyhälle Laurille!
        Hänen kunniakseen on jo ehditty rakentaa useita kirkkojakin.
        Halleluja, halleluja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Hei Lauri! En jaksa enää muistaa tuota keissiä, mutta oliko siinä kyse luvatun siirtymäajan perumisesta? Eli SatLi vaati viranomaiselta sovitusta asiasta kiinni pitämisestä?


    • Anonyymi

      Lauri pilasi alan maineen, sitä ei kukaan voi - eikä haluakaan - kiistää

      • Anonyymi

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.

        Kyllä, paroneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paroneille

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.

        Hän taitaa pelata "easy" -tasolla sitä peliä. Muuten tulisi konkurssi jopa pelissä


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan sitä mennyttä miestä

      • Anonyymi

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.

        Viime sunnuntaina kävin Nokian hautausmaalla, viemässä Laurin haudalle narsissiruukun,
        muistellen hänen hyvyyttään.


    • Anonyymi

      Hyväksyn.

    • Anonyymi

      FlixBus hömpötys on tyhjien tynnyrien kolinaa.

      • Anonyymi

        Maltahan nyt hieman odottaa ja kerro sitten, mitkä tynnyrit ovat tyhjiä. Tai oikeastaan mitkä bussit jäävät tyhjiksi Flixin tulon jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      121
      8258
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      102
      7502
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      92
      5676
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      90
      5633
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4820
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      128
      2611
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

      (Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      59
      2495
    8. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1465
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1434
    10. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      53
      1319
    Aihe