Lauri pilasi alan maineen

Anonyymi-ap

Otsikko kertoo kaiken. Linja-autoalalla ei ole enää mitään hyvää. Ainoa valonpilkahdus on FlixBus joka onneksi on tullut suomeen.

21

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lauri kaatoi sukuoikeudet ja tervehdytti alan. Lauria suurempaa joukkoliikennevaikuttajaa ei maassamme ole ollut eikä tule enää koskaan olemaankaan.

      • Anonyymi

        Valitettavasti tuo vaikutus oli negatiivinen ja siitä paras esimerkki on Ob:n yli kymmenen miljoonaa hukkaan heitettyä euroa ja Suomen suurimman bussifirman pakkomyynti.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        Tähän ylistykseen yhtyvät varmuudella ne miljoonat suomalaiset, jotka asuvat alueilla mistä kaikki joukkoliikenneyhteydet on hävitetty. Ikävä kyllä näistä ihmisistä vain pienellä osalla n ajokortti autosta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        "Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!"

        Ylistys Pyhälle Laurille!
        Hänen kunniakseen on jo ehditty rakentaa useita kirkkojakin.
        Halleluja, halleluja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Hei Lauri! En jaksa enää muistaa tuota keissiä, mutta oliko siinä kyse luvatun siirtymäajan perumisesta? Eli SatLi vaati viranomaiselta sovitusta asiasta kiinni pitämisestä?


    • Anonyymi

      Lauri pilasi alan maineen, sitä ei kukaan voi - eikä haluakaan - kiistää

      • Anonyymi

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.

        Kyllä, paroneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paroneille

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.

        Hän taitaa pelata "easy" -tasolla sitä peliä. Muuten tulisi konkurssi jopa pelissä


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan sitä mennyttä miestä

      • Anonyymi

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.

        Viime sunnuntaina kävin Nokian hautausmaalla, viemässä Laurin haudalle narsissiruukun,
        muistellen hänen hyvyyttään.


    • Anonyymi

      Hyväksyn.

    • Anonyymi

      FlixBus hömpötys on tyhjien tynnyrien kolinaa.

      • Anonyymi

        Maltahan nyt hieman odottaa ja kerro sitten, mitkä tynnyrit ovat tyhjiä. Tai oikeastaan mitkä bussit jäävät tyhjiksi Flixin tulon jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      225
      4117
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

      Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

      Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

      Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      98
      1327
    6. Milloin kaivatullasi

      .. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

      kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1047
    8. Ne viimeiset kerrat

      Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      923
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      906
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe