Otsikko kertoo kaiken. Linja-autoalalla ei ole enää mitään hyvää. Ainoa valonpilkahdus on FlixBus joka onneksi on tullut suomeen.
Lauri pilasi alan maineen
15
730
Vastaukset
- Anonyymi
Lauri kaatoi sukuoikeudet ja tervehdytti alan. Lauria suurempaa joukkoliikennevaikuttajaa ei maassamme ole ollut eikä tule enää koskaan olemaankaan.
- Anonyymi
Valitettavasti tuo vaikutus oli negatiivinen ja siitä paras esimerkki on Ob:n yli kymmenen miljoonaa hukkaan heitettyä euroa ja Suomen suurimman bussifirman pakkomyynti.
- Anonyymi
Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!
Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.
Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.
Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!
Tähän ylistykseen yhtyvät varmuudella ne miljoonat suomalaiset, jotka asuvat alueilla mistä kaikki joukkoliikenneyhteydet on hävitetty. Ikävä kyllä näistä ihmisistä vain pienellä osalla n ajokortti autosta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!
"Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!"
Ylistys Pyhälle Laurille!
Hänen kunniakseen on jo ehditty rakentaa useita kirkkojakin.
Halleluja, halleluja!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.
Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.Hei Lauri! En jaksa enää muistaa tuota keissiä, mutta oliko siinä kyse luvatun siirtymäajan perumisesta? Eli SatLi vaati viranomaiselta sovitusta asiasta kiinni pitämisestä?
- Anonyymi
Lauri pilasi alan maineen, sitä ei kukaan voi - eikä haluakaan - kiistää
- Anonyymi
Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.
Kyllä, paroneille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, paroneille
Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?
Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.
Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
Siis Transport Tycoon-pelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
Siis Transport Tycoon-pelissä.Hän taitaa pelata "easy" -tasolla sitä peliä. Muuten tulisi konkurssi jopa pelissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435880
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644855Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002502900- 122031
- 1651712
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1801563- 1041293
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181273Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961180- 601147