Otsikko kertoo kaiken. Linja-autoalalla ei ole enää mitään hyvää. Ainoa valonpilkahdus on FlixBus joka onneksi on tullut suomeen.
Lauri pilasi alan maineen
21
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Lauri kaatoi sukuoikeudet ja tervehdytti alan. Lauria suurempaa joukkoliikennevaikuttajaa ei maassamme ole ollut eikä tule enää koskaan olemaankaan.
- Anonyymi
Valitettavasti tuo vaikutus oli negatiivinen ja siitä paras esimerkki on Ob:n yli kymmenen miljoonaa hukkaan heitettyä euroa ja Suomen suurimman bussifirman pakkomyynti.
- Anonyymi
Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!
Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.
Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.
Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!
Tähän ylistykseen yhtyvät varmuudella ne miljoonat suomalaiset, jotka asuvat alueilla mistä kaikki joukkoliikenneyhteydet on hävitetty. Ikävä kyllä näistä ihmisistä vain pienellä osalla n ajokortti autosta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!
"Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!"
Ylistys Pyhälle Laurille!
Hänen kunniakseen on jo ehditty rakentaa useita kirkkojakin.
Halleluja, halleluja!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.
Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.Hei Lauri! En jaksa enää muistaa tuota keissiä, mutta oliko siinä kyse luvatun siirtymäajan perumisesta? Eli SatLi vaati viranomaiselta sovitusta asiasta kiinni pitämisestä?
- Anonyymi
Lauri pilasi alan maineen, sitä ei kukaan voi - eikä haluakaan - kiistää
- Anonyymi
Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.
Kyllä, paroneille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, paroneille
Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?
Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.
Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
Siis Transport Tycoon-pelissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
Siis Transport Tycoon-pelissä.Hän taitaa pelata "easy" -tasolla sitä peliä. Muuten tulisi konkurssi jopa pelissä
- Anonyymi
Muistaako kukaan sitä mennyttä miestä
- Anonyymi
Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.
Viime sunnuntaina kävin Nokian hautausmaalla, viemässä Laurin haudalle narsissiruukun,
muistellen hänen hyvyyttään.
- Anonyymi
Hyväksyn.
- Anonyymi
FlixBus hömpötys on tyhjien tynnyrien kolinaa.
- Anonyymi
Maltahan nyt hieman odottaa ja kerro sitten, mitkä tynnyrit ovat tyhjiä. Tai oikeastaan mitkä bussit jäävät tyhjiksi Flixin tulon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901