Lauri pilasi alan maineen

Anonyymi-ap

Otsikko kertoo kaiken. Linja-autoalalla ei ole enää mitään hyvää. Ainoa valonpilkahdus on FlixBus joka onneksi on tullut suomeen.

21

980

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lauri kaatoi sukuoikeudet ja tervehdytti alan. Lauria suurempaa joukkoliikennevaikuttajaa ei maassamme ole ollut eikä tule enää koskaan olemaankaan.

      • Anonyymi

        Valitettavasti tuo vaikutus oli negatiivinen ja siitä paras esimerkki on Ob:n yli kymmenen miljoonaa hukkaan heitettyä euroa ja Suomen suurimman bussifirman pakkomyynti.


      • Anonyymi

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo suurin vaikuttaja ollut muuan Merja!

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        Tähän ylistykseen yhtyvät varmuudella ne miljoonat suomalaiset, jotka asuvat alueilla mistä kaikki joukkoliikenneyhteydet on hävitetty. Ikävä kyllä näistä ihmisistä vain pienellä osalla n ajokortti autosta puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!

        "Väkevä YLISTYS pyhälle Nimelle!"

        Ylistys Pyhälle Laurille!
        Hänen kunniakseen on jo ehditty rakentaa useita kirkkojakin.
        Halleluja, halleluja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merjalla oli toki tärkeääkin tärkeämpi rooli.

        Mutta todella tärkeää oli nimenomaan kaukoliikenteen vapauden kannalta se, että 2012 alussa Elyn ei tarvinnut suostua Satakunnan Liikenteen (ja LAL:n) yksinoikeuksien jatkamisvaatimuksiin ENSIMMÄISELLÄ kilpailulle vapautuneella välillä, Tampere-Pori. Ilman Onnibussia liikenne Tampere-Pori -välillä olisi lakannut ellei Ely olisi suostunut SL:n ja LAL:n kiristykseen. Ja pakkohan Elyn olisi ollut suostua ilman Onnibussia. Siitäkös olisikin saatu (LAL:n kartellissa sovitun mukainen) toimintamalli muillekin jatkossa kilpailulle aukeaville reiteille eli käytännössä sukuoikeudet olisivat saaneet laajalti jatkoa.

        Hei Lauri! En jaksa enää muistaa tuota keissiä, mutta oliko siinä kyse luvatun siirtymäajan perumisesta? Eli SatLi vaati viranomaiselta sovitusta asiasta kiinni pitämisestä?


    • Anonyymi

      Lauri pilasi alan maineen, sitä ei kukaan voi - eikä haluakaan - kiistää

      • Anonyymi

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri oli kävelevä katastrofi, ja taitaa olla edelleenkin sellainen.

        Kyllä, paroneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paroneille

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat vahingot kärsivät häneen luottaneet ja häntä työllistäneet. Samalla myös hän itse. Eipä taida tällä koijarilla enää olla mahdollisuuksia tällä alalla työllistymiseen?

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurihan onkin jo siirtynyt rautateiden kuninkaaksi.

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai, pian ovat polvillaan VR, DB, Amtrak ja kaikki muutkin.
        Lauri valloittaa myös Helsingin ja Tampereen ratikkalinjat.
        Siis Transport Tycoon-pelissä.

        Hän taitaa pelata "easy" -tasolla sitä peliä. Muuten tulisi konkurssi jopa pelissä


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan sitä mennyttä miestä

      • Anonyymi

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on aina. Hänen Henkensä hallitsee iäti. Kiitetty olkoon mimistä Pyhin.

        Viime sunnuntaina kävin Nokian hautausmaalla, viemässä Laurin haudalle narsissiruukun,
        muistellen hänen hyvyyttään.


    • Anonyymi

      Hyväksyn.

    • Anonyymi

      FlixBus hömpötys on tyhjien tynnyrien kolinaa.

      • Anonyymi

        Maltahan nyt hieman odottaa ja kerro sitten, mitkä tynnyrit ovat tyhjiä. Tai oikeastaan mitkä bussit jäävät tyhjiksi Flixin tulon jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3301
    2. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      513
      1997
    3. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1940
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

      jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1877
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      19
      1551
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1488
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

      Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

      Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1267
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

      Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1192
    Aihe