Millaisia "puusilmiä" ovatkaan? Arvostelukyvyttömiä. Mitä surkeampi tekele, sen varmempi mitalisija. Noin pääpiirteittäin. Ykkössija useampana vuotena mennyt luokattomille töille.
Hankkikaa edes osaava tuomaristo.
Karhufestivaalin tuomaristo
6
925
Vastaukset 6
- Anonyymi
Eikös se ole yleisön päätös aina ollut?
- Anonyymi
Yleisöäänestys on erikseen, sen tulos tulee elokuun lopussa.
- Anonyymi
Taiteen arvostelu ei ole tavan kansan hommaa. Siihen ei kykene perus keskikaljacowboy. Taiteessa on nyansseja joita proletariaatti ei näe. Siihen pitää olla viisaampi ja lukeneempi. Arvostelut on mielestäni tehty hyvin asiallisesti.
- Anonyymi
Hyvä työ voitti👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä työ voitti👍
Noh, oikeesti se voitto olis kuulunut tuolle joka valittiin toiseksi tai Haglundille. Niiden jälkeen oli iso väli seuraaviin
Kolmatta ja neljättä sijaa ei olis pitänyt antaa lainkaan, vaan seuraavat olis olleet viidensiä ja kuudensia jne. - Anonyymi
Taidearvostelut on tosiaan täysin tarpeettomia, eivätkä palvele mitään muuta tarkoitusta kuin itseään. Kokonaisia akatwmioita ylläpidetään veronmaksajien rahoilla pelkän statusarvon vuoksi, jonka tarkoitus on aivopestä arvostelijat tukemaan hallinnon linjaa siitä mikä on hyvä ja mille sitä statuspalkintoja annetaan. Lopula ne ei ole minkään arvoisia,eivätkä todelliset tekijät,jotka tietävät työnsä arvon,edes ota enää vastaan tällaisia näennäistunnustuksia. Toivon että koko akateemiataustainen arvostelujärjestelmä vihdoin romuttuisi, sillä se on rasite yhteiskunnalle, ei edesauta oikean taiteen kehittymistä, ja on selkeästi demokratian vastainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510