Vaimoni mieliasento vieraan kanssa

Anonyymi-ap

Tänään tuollainen 19 v. ikäinen kaveri. Housut ja paita pois ja sitten istumaan selkänojalliseen tuoliin. Vaimolla ritsikat, lantioliivit, sukat ja korkkarit. Sylitanssia ilman pikkareita. Tuon ikäisen ei tarvitse kauaa katsella, kun stondis on jautaa. Nykyisellä leikkikaverilla ainakin 22 cm parru. Vaimo menee hajareisin kaverin eteen seisomaan jalat levälleen kahta puolen tuolin. Rinnat pojan silmien korkeudella. Hitaasti vaimo liuttaa itseään kaveria vatsa vatsaa vasten alemmas ja alemmas. Kohta hepin pää on vaimon vaon tasolla. Silloin pitää olla oikein läheltä katsomassa. Kannattaa ottaa oma kulli käteen ja istuutua lattialle. Näät kuinka vieraan kulli uppoaa hitaasti, hyvin hitaasti tiukkaan limaiseen vakoon. Syvemmälle ja syvemmälle, kunnes tulee pohja vastaan. Ei painu enään syvemmälle ja vielä jäi pari senttiä hyvää vartta käyttämättä. Hitaasti ulos ja vaudilla sisään, on se iso ja tiukka tuohon koloon. Katselet 25 cm.n päästä vaimosi yhdyntää. Kiihottavaa, sinulla seisoo ihan sikana. Pojan pallit kokoavat ylemmäs, limainen varsi kiiltelee . Laitat pienen tarkulampun keilan osoittamaan tuota kaunista näytelmää kahden ihmisen välillä, muuten hiukan hämärässä juoneessa. Ensin ajattelet... pervoa, sitten irstasta, lopuksi ihailet tuota ihmisen kauneinta kosketusta toisiinsa. Vaimosi ratsastaa nopeammin ja nopeammin hitaasti ylös ja runttaamalla alas. Ja sitten tapahtuu, kalu nykii vaimosi sisällä ja roiskaiseen elämää ylläpitävän nesteen vaimosi sisään. Hitaasti vaimo nousee pojan sylistä, spermainen kalu valahtaa ulos vaimosi sisältä. Olen ollut todistamassa jotain kaikista kauneinta asiaa kahden ihmisen kesken. Ja mun vaimo on 44 v.

18

2647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi, kyllä kirjoitit kauniisti, Tuo voi olla tottakin.

    • Anonyymi

      Kaunis tarina, jos tietäisin, että joku minulle rakas ihminen kertoisi tuossa tilanteessa noin, tai edes ajattelisi. Niin suostuisin tuohon ilomielin. Mutta kun ajatuksestakin haukutaan huoraksi.

      • Anonyymi

        Mieheni on aisuri ja käyttää asiasta karkeaa ja rumaa kieltä. Oikeastaan tuossa cuckold jutussa ei olisi mitään minulle inhottavaa, kuin tuo rivo huutelu mieheni kohdalla. Olen joskus sanonut, että en ole mikään limahuora tms. Jos minua haukut tuolla lailla niin ei tehdä sitten koskaan enään. Ei ole hyvä sekään mieheni mielestä.


    • Anonyymi

      Voiko joku mies todella katsoa vaimonsa yhdyntää noin läheltä vieraan miehen kanssa, vaikka tässähän tuo oli nuorempi poika.

      • Anonyymi

        Minä olen katsellut läheltä, kun useampikin poika työntyy vaimooni vuorotellen. Uskomaton tunne. Vieras kalu vaimoni vaginassa, miksi se olisi sairasta tai edes kiellettyä, jos poika on 16 v. Kaksi ihmistä yhdessä lähekkäin, hetkeksi koko maailma unohtuu, on vain se tunne ja hetki, kunnes lataus loppuu. Tuollaisilla 18 v. ja 40 + naiset sopivat hyvin seksin suhteen. Olen nähnyt ne kiitolliset ilmeet, kun poika on naisen sisällä ja vastavuoroisesti sen 40+ naisen tyytyväisyyden, kun on saanut elämän kaunemman kokemuksen.


      • Anonyymi

        " Olen ollut todistamassa jotain kaikista kauneinta asiaa kahden ihmisen kesken " siis suvulliseen lisääntymiseen liittyvää toimitusta. Tuota kaiken elämän perustetta maapallolla. Mitä rumaa sinnä on. Kaunis naisen vagina ja sinne työntyvä penis. Ja ajatelkaa kaikkea sitä hormonivirtaa, joka noiden kummankin henkilön lävitse kulkee. Silmien katse, sydämmien syke, poskien punottaminen, kiihkeä hengitys. Vaginan kostuminen ja peniksen touhutippa. Vaikka toki kulttuurievoluutio on keksinyt sen tuolin ja naiselle ne seksikkäät vaatteet. Yhdyntä on ihmisen kauneinpia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Olen ollut todistamassa jotain kaikista kauneinta asiaa kahden ihmisen kesken " siis suvulliseen lisääntymiseen liittyvää toimitusta. Tuota kaiken elämän perustetta maapallolla. Mitä rumaa sinnä on. Kaunis naisen vagina ja sinne työntyvä penis. Ja ajatelkaa kaikkea sitä hormonivirtaa, joka noiden kummankin henkilön lävitse kulkee. Silmien katse, sydämmien syke, poskien punottaminen, kiihkeä hengitys. Vaginan kostuminen ja peniksen touhutippa. Vaikka toki kulttuurievoluutio on keksinyt sen tuolin ja naiselle ne seksikkäät vaatteet. Yhdyntä on ihmisen kauneinpia asioita.

        Samaa mieltä. Kahden ihmisen yhteinen elämys kun toinen vähän roiskii siemennestettä sisälle.


    • Anonyymi

      Ja vaimo 44 v., parasta ennen päivä mennyt jo aikoja sitten...heh...heh

      • Anonyymi

        44 vuotta ei ole naiselle mikään ikä, jos on pitänyt kunnostaan huolta ja elänyt terveellisesti. paras ikä noihin seksijuttuihin. Ei ujostella turhia, ei haaveilla enään lapsista, on koettu seksuaalinen vapautuminen. Tuota juttua ei tuskin olisi tapahtunut ilman tuota ikäeroa. Nuorelle miehelle kova juttu olla kolmantena ja 44 v. naiselle vietellä 19 v. kundi. Ei pelkoa raskaudesta, ei pelkoa maineen tai kunnian menetyksestä. Vain kiimainen yhdyntä ja lopuksi vielä sperma sisälle. Siis parasta ikinä. Ja miehelle toteutunut fetissi, josta riittää muisteltavaa.


    • Anonyymi

      Mee töihin

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi, kun rahaa riittää muutenkin?


    • Anonyymi

      ... siis kyllä, monesti olen katsellut takaapäin, kun vaimo korkkareissa ja sukissa istuu sylikkäin. Liuttaa hitaasti vieraan kalun sisäänsä ja ratsastaa. Se on jotakin niin kiihottavaa, että ei sitä osaa kuvailla. Erityisesti silloin, kun noita vieraita on useampi ja jokainen vuorollaan liukuu vaimoni sisään...

    • Anonyymi

      Minusta parasta on jos vieras panee vaimoa takaapäin. Eläimellistä kiimaa.

      • Anonyymi

        Samalla voi piereskellä


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen kerran päässyt vierestä katsomaan kans. Vaimo tykkää nuorista pojista myös,oli melkein liian nuori...pojalla ihan kunnon kokoinen kyrpä,terävä terska,oli kiihottavaa katsoa kuinka kyrpä avaisi vaimon posliinipillun,huulet auki,klitta pystyssä,oli rivoa katsella ilmeitä...miten pojan kyrpä märkänä tuli pillusta ulos,kuinks kova kyrpä oli

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe