Parempi ruskea Pride-lippu

Anonyymi-ap

Koska sateenkaari on laittomasti otettu käyttöön, se on välittömästi poistettava käytöstä. Ehdotan että Pride-lipuksi valmistetaan ihmisen ulosteesta painamalla ruskeita lippuja. Sateen kastellessa lipusta irtoaa luonnollinen tuoksu. Saadaan paskat hyötykäyttöön ja kaikki riemuitsevat.

111

934

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannatetaan! 💩

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17985412c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tämä on hyvä ehdotus.

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä

        Mikä oli se ruikunkeltainen rätti Rautatieaseman tangossa, se olisi hyvä Pride logo, Benin tallikin sitä tukisi.


      • Anonyymi

        Homofooåikot vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homofooåikot vauhdissa.

        Sateenkaari ei missään nimessä kuvaa homoutta, eikä hoomottajat ikiinä pysty omimaan sitä millään lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä

        Onko kiva keskustella itsensä kanssa ?


    • Anonyymi

      "AITOA EKOA"!!!

    • Anonyymi

      TUO LIPPU JA NÄLKÄ ON SAMAA

    • Anonyymi

      Hyvä symboli sateenkaaren sijaan olisi jokin sellainen, josta tulee esiin viha, eriarvoistaminen, kaaos, väkivalta, egoismi jne. Sateenkaarisymbolin omiminen seksuaalisen perverssiyden symboliksi loukkaa törkeästi luontoa ja ihmistä.

    • Anonyymi

      Sateenkaari on merkki Jumalan tekemästä liitosta sekä ihmisten että eläinten kanssa.

      Kolmiyhtenäisyyteen uskovat uskovaiset polkevat lokaan, kiroavat ja häpäisevät tätä liiton merkkiä, joka todistaa kolminaisuusopin olevan Paholaisen oppia kolmine epäjumalineen.

      1.Mooseksen kirja:
      9:8 Ja Jumala puhui Nooalle ja hänen pojillensa, jotka olivat hänen kanssansa, sanoen:
      9:9 "Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
      9:10 ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa.
      9:11 Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."
      9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
      9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
      9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
      9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
      9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
      9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".

      • Anonyymi

        9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,

        hyppii yks Päivi räsävillinä maassa nyrkkiä ylös taivaalle Jumalalle puiden ja kiroilee kuin
        ********** (keksi itse! uskiskaappihomo?) *********


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,

        hyppii yks Päivi räsävillinä maassa nyrkkiä ylös taivaalle Jumalalle puiden ja kiroilee kuin
        ********** (keksi itse! uskiskaappihomo?) *********

        Siellä joku surkea vellihousu löysät housuissa yrittää pilkata Päivi Räsästä. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku surkea vellihousu löysät housuissa yrittää pilkata Päivi Räsästä. 🤣

        Päivi Räsästäkö siinä tarkoitettiin? Ihmettelinkin että mitä se tarkoittaa. Kiitos kun kerroit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä joku surkea vellihousu löysät housuissa yrittää pilkata Päivi Räsästä. 🤣

        Itse pilkkaat Päivi Räsästä!
        Eihän siinä puhuta Päivi Räsäsestä sanallakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pilkkaat Päivi Räsästä!
        Eihän siinä puhuta Päivi Räsäsestä sanallakaan!

        Lue lisää sieltä alempaa pisteiden takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,

        hyppii yks Päivi räsävillinä maassa nyrkkiä ylös taivaalle Jumalalle puiden ja kiroilee kuin
        ********** (keksi itse! uskiskaappihomo?) *********

        Onks toi Päivi räsävilli Vasemmistoliiton uusi puolue johtaja, kuvauksesta päätellen on, kun vasemmistolaiset pui nyrkkiä Jumalalle ja ulvoo ja karjuu toinen toistaan räikeimpiä solvauksia ja kirouksia Jeesukselle Kristukselle.


      • Anonyymi

        Hienoa, että joku vielä uskaltaa tuoda raamatun sanomaa tänne itsekeskeisten pakanien joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks toi Päivi räsävilli Vasemmistoliiton uusi puolue johtaja, kuvauksesta päätellen on, kun vasemmistolaiset pui nyrkkiä Jumalalle ja ulvoo ja karjuu toinen toistaan räikeimpiä solvauksia ja kirouksia Jeesukselle Kristukselle.

        Luulin sitä vihermätien uudeksi aggressiiviseksi, nyrkkiään heristäväksi, riitapukari puheenjohtaja Virraksi.


    • Anonyymi

      Ei se käy koska sävyriita vaaleammasta ja tummemmasta on ilmeinen, vihreähkönruskeahkosta mainitsematta.

      • Anonyymi

        Tässä voidaan hyväksyä erilaiset ruskean sävyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä voidaan hyväksyä erilaiset ruskean sävyt.

        Toki sävy pitää etsiä kaavissyöjien aikaansaannoksista. En tiedä tuleeko heiltä kiinteää tavaraa ollenkaan, kun se on niin luonnonvastaista. Vaaleaa kaiketi ainakin on värltään, liha antaa väriä.


    • Anonyymi

      Lipputanko pitää olla vielä kyrvänmuotoinen.

      • Anonyymi

        Lesbot loukkaantuvat tarvitaan myös fjosan kaltaisia lipputankoja hajuefekteineen.


    • Anonyymi

      Ekoteko palkinto tuosta. Kesäfestarin Bajamaman annista saa tuhansia lippuja heilutettavaksi.

      Mahtava idea!

    • Anonyymi

      Materiaalin saanti on turvattua ja jokainen voi myös itse yrittää valmistaa oman lippunsa.

    • Anonyymi

      Minua harmittaa, että sateenkaari on ryöstetty. Se on meidän kaikkien sateenkaari niin kuin aurinko ja tähdet ja kuu. Rakastan sateenkaarta, mutta en halua leimautua pride ihmiseksi. Sateenkaaren omiminen on törkeä riisto. Se kuuluu kaikille, ei vain pride liikkeelle.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Minulla oli kauan kauan sitten sateenvarjo, jossa oli sateenkaaren värit. Siihen aikaan ei vielä ollut tämä sateenkaarihömpötys. Unohdin sen sateenvarjon jonnekin. Lienee ollut samoihin aikoihin hankittu sateenkaaren värinen matkalaukun kiristysvyö. Kun kerran kävin maaseudulla, vanha äitini sanoi että älä käytä tuollaista, etteivät ihmiset ajattele...
        Tarjosin sitä matkalaukun kiristysvyötä eräälle tuntemalleni homolle, mutta ei huolinut! On siis ihan leimaavaa käyttää jotain sateenkaarijuttua nykyään. Suututtaa että ihmiset hankkii lapsilleen näitä sateenkaariasusteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Minulla oli kauan kauan sitten sateenvarjo, jossa oli sateenkaaren värit. Siihen aikaan ei vielä ollut tämä sateenkaarihömpötys. Unohdin sen sateenvarjon jonnekin. Lienee ollut samoihin aikoihin hankittu sateenkaaren värinen matkalaukun kiristysvyö. Kun kerran kävin maaseudulla, vanha äitini sanoi että älä käytä tuollaista, etteivät ihmiset ajattele...
        Tarjosin sitä matkalaukun kiristysvyötä eräälle tuntemalleni homolle, mutta ei huolinut! On siis ihan leimaavaa käyttää jotain sateenkaarijuttua nykyään. Suututtaa että ihmiset hankkii lapsilleen näitä sateenkaariasusteita!

        Juuri näin.

        Itse käytin paljon värikkäämpiä vaatteita ennen tätä halvatun prideä. Nykyään vain harmaan sävyisiin vaatteisiin uskaltaa pukeutua, ettei vaan leimaannu. On tämä kyllä mennyt sairaaksi. Heterot eivät voi olla värikkäitä. No onneksi vaatteita saa vielä makunsamukaisesti rahalla kaupasta. Pian nekin kielletään...

        Työnantaja kampanjoi sateenkaarivärisin avainnauhoin. En ottanut, sain bambunarun sijalle. Ihan kökkö sekin.


      • Anonyymi

        Viherpunikit yrittävät sosialisoida kaiken. Sateenkareen varastaminen heidän perversiohin oli yksi törkeimpiä.


    • Anonyymi

      Kymmeniä ja satojatuhansia vuosia ihmisten käytössä ollut hakaristikin varastettiin ja häväistiin kuten nyt sateenkaari.
      ✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞
      ✞ uusi pride-merkki
      ✞ uusi homoseksualistien merkki
      ✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞✞

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍✞ uusi pride-merkki✞


    • Anonyymi

      P:n hajulla höystettynä.
      Kaunis sateenkaari otettu riettaan menon merkiksi.

    • Aivan totuullista totta! Silloin 1987 näin ensimmäisen sateenkaaren eikä vituttanu yhtää! Nyt ku näkee nii alkaa silmissä lämmetä ja nyrkki kovettua!! VIHAAN HOMO

      • Anonyymi

        Miten asunto-osakeyhtiöt suvaitsevat, että pervot peräaukon tökkijät ja fjösan nuolijat lättysillä olijat voivat ikkunoissaan liputtaa pervoutensa merkiksi, että koko talo leimaantuu.


    • Anonyymi

      Koskapa mm. Raamatun jakeiden siteeraaminen julkisesti voi aiheuttaa isojakin oikeusjuttuja, niin kyllä sateenkaaren varastamisesta pitäisi langettaa tuomioita.

      • Anonyymi

        Sateenkaari on ryöstetty. Ei se ole vain pride ihmisten omaisuutta. Mutta nyt sitä ei voi käyttää, koska ihanan sateenkaaren takia leimautuu heti priden kannattajaksi.

        Entä jos vaikka persut omivat auringon? Että se on nyt sitten vaan niiden logo ja jos sanot, että tykkäät auringosta niin kannatat persuja.
        Siltä se sateenkaaren ryöstö tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaari on ryöstetty. Ei se ole vain pride ihmisten omaisuutta. Mutta nyt sitä ei voi käyttää, koska ihanan sateenkaaren takia leimautuu heti priden kannattajaksi.

        Entä jos vaikka persut omivat auringon? Että se on nyt sitten vaan niiden logo ja jos sanot, että tykkäät auringosta niin kannatat persuja.
        Siltä se sateenkaaren ryöstö tuntuu.

        Kommarit ovat jo omineet auringon ja tähdet, niin että nyt persut jäi ilman.


    • Anonyymi

      Miksi nämä homot yleensä ovat korottaneet itsensä ryhmäksi jolla on oikeus omaan lippuun ja sen vetämiseen kuntien salkoihin?? Täytyy ihmetellä miksi he eivät vain voi elää kuten muutkin ihmiset., vaan täytyy hankkia leima otsaan ulos tuloillaan ja korostaa koko ajan olevansa jotakin erikoisempaa kuin tavalliset ihmiset!! Ei ole ihme jos kaikki eivät pysty tätä toimintaa hyväksymään!

      • Anonyymi

        Oman kokemukseni mukaan homot pitävät itseään muita parempina. Ei heille mikään tasa-arvo riitä.


    • Anonyymi

      Sateenkaari on Luojan merkki koko luomakunnalle, ei omahyväisen marginaaliryhmän omaisuutta.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Kukahan tekisi jotain konkreettista sateenkaaren palauttamiseksi oikeille omistajilleen.


    • Anonyymi

      Anonyymi
      25.08.2023 02:53

      Vittu, eliitti on huijannut minuakin koko ajan

      Anonyymi-ap
      2023-08-25 02:37:56
      Ilmoita
      Eeva Braunin sukujuuret olivatkin juutalaisia, eivät suomenruotsalaisia.

      "Dokumentti: Hitlerin vaimolla oli juutalaiset sukujuuret | Yle Uutiset" https://yle.fi/a/3-7175808

      Hitlerin isoisäkin oli todennäköisesti Juutalainen.

      Sekopäisiä nuo kristityt.

      • Anonyymi

        Eeva Braun oli askenaasi juutalaisia ja täysin tietoinen kansanmurhasta.

        Homovihaisilla on sama ongelma.
        Bi-seksuaalisuutta piilottaessa ovat raivon vallassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeva Braun oli askenaasi juutalaisia ja täysin tietoinen kansanmurhasta.

        Homovihaisilla on sama ongelma.
        Bi-seksuaalisuutta piilottaessa ovat raivon vallassa.

        Ei hinttejä tartte vihata, inho riittää jo kun katsoo paljonko ne ovat yliedustettuina määräänsä nähden pedareiden ja sarjamurhaajien joukossa.


      • Anonyymi

        Ei kai taas, sulla on äityny aika pahaksi se juutalaiskiima, no fetissinsä kullakin, vasemmistolla taas rasismi ja natsismi on ollu, kuinkahan monta vuotta jo ollu, vastaava kiima jota he vinkuu kaikille kaiken aikaa pitkin kyliä, hallitustakin jo kosivat rasismiinsa mutta kun porvarit ei näytä vastaavan vasemmiston kosinta rituaaleihin toivotulla tavalla, niin vasemmiston rasismikiima vaikuttaa vain kuumenevan, niin että Orpolla ja Purralla on nyt pää vaarassa, muslimit käyttävät veistä ja vasemmisto saksia behead operaatioissaan. Niin että täyspäisiltähän vasemmisto näyttää olevan Antti Adolf Lindtmannista ja Mikkel Mengele Näkkiksestä lähtien.


      • Anonyymi

        Ei epäilystäkään sullakin on juutalaiset juuret kun noin mainostat ja hehkutat juutalaisuuttasi.


    • Anonyymi

      Miksi ei homot tuo enemmän esille edustustaan massamurhaajien ja pedofiilien joukossa?

      • Anonyymi

        Poliisin olisi tutkittava fruittis Pekan järjestely jossa se haki etelästä itselleen panokoneen joka sai vastineeksi itselleen oleskeluluvan eurooppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin olisi tutkittava fruittis Pekan järjestely jossa se haki etelästä itselleen panokoneen joka sai vastineeksi itselleen oleskeluluvan eurooppaan.

        Tämä poika oli silloin hyvin nuori,ehkä suku toimitti hänet Pekalle. Tuon ikäinen ei vielä tiedä kovin paljon maailman menosta. Pekan kulkeutuminen sinne ei välttämättä ollut sattumaa,kuten antaa ymmärtää. Suku on hyötynyt ja hyötyy paljon tästä ja ehkä ne kohta asuvat siinä Kulosaaren lukaalissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin olisi tutkittava fruittis Pekan järjestely jossa se haki etelästä itselleen panokoneen joka sai vastineeksi itselleen oleskeluluvan eurooppaan.

        Työmatkaltaan alaikäisen toi koulutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmatkaltaan alaikäisen toi koulutukseen.

        Apu lehden mukaan oli reppureissulla.


    • Anonyymi

      Sateenkaari lippu asosioituu likaiseen kaakareikään ja inhottaa. Pilaa empatian. Tällaista on nykyinen liberalismi. Tällai sää tuottaa toisille ilkeitä tunteita.
      Teot on tervettä elämäntapaa vastaan.
      Homot ei saa luovuttaa verta aktin jälkeen. Terveysriski ja tautiriski. Voi syntyä uusi epidemia.

      • Anonyymi

        He ovat levittäneet tauteja kautta aikain. Aids lääkkeitä ei olisi koskaan pitänyt kehittää.


    • Anonyymi

      Exellent idea.

    • Anonyymi

      Tuollaiset liput eivät todellakaan kuulu kuntien lipputankoihin. Mistä tämä villitys on lähtenyt liikkeelle? Miettikää järjellä

    • Anonyymi

      Homoliput pannaan

    • Anonyymi

      antakaapa vaan kansalaisaktivismin kukoistaa. Eikös sen pitänyt olla hyvä kun Maskussakin nuoriso näyttää äänensä näin. Miten se valemedia (Yle ja HS muun muassa kirjoittaa niin positiivisesti mm. kettutytötöistä sekä luontoaktivististeista ja Greta Thurnbergistä. Taitaa ollakkin kiusallisen puolueellista mediaa :)

    • Anonyymi

      mitä vittua poistelette suomi24 viestejä? Eikö ole kunnioitusta sanan ja mielipiteenvapautta kohtaan? Vastatkaa:_________________

      • Anonyymi

        Viestejä poistellaan välillä , aiemmin luulin että Suomessa on mielipidevapaus.

        Nyt tiedän, ettei ole.


    • Anonyymi

      Otan tässä viestiketjussa kantaa Maskun laittomiin pride liputuksiin;

      "Pride-viikkoa juhlistava sateenkaariliputus on joutunut Maskussa toistuvan ilkivallan kohteeksi. Viimeisin kolmesta tuhotyöstä sattui kunnanjohtaja Miira Raiskilan mukaan perjantaiaamuna, kun osa lipuista hävisi kunnanviraston edestä henkilökunnan aamukahvitauon aikana"



      Mitä Miira Raiskila on puhumaan Pride liputuksen puolesta? Tätä ihmettelen sikäli ettei kuntalaisita ole kysytty mielipidettä tähän.(äänestys) Raiskila tulisi asettaa syytteeseen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan! Mitä nopeammin -sen parempi! En ole Maskun kunnan asukas enkä asu edes lähellä, mutta kyllä tälläisista liputuksista tulee saada kuntalaisilta suostumus. Sairasta touhua on tälläinen pride aatteen tuputus! Sille on saatava loppu nyt!

    • Anonyymi

      hitto

    • Anonyymi

      Kulkueeseen osallistuvat osaavat sitten hyvin perille, kun kulkevat hajua kohti.

    • Anonyymi

      Onko näin:)

    • Anonyymi

      Ihan turha sun ehdotus. Kysypä Tynkkyseltä mitä mieltä on ?

    • Anonyymi

      Kannatan, hyvä ajatus, mutta ehkä sais olla aatteen väriäkin pieninä läiskinä seassa sekä vihreitä symbolina vihreille arvoille.

    • Anonyymi

      Sateenkaari on jokaisen oma luonnon kokemus ! Ei sitä mikään Homotus kulttuuri saa Pilata ! Hyvin törkeätä heteroita 98 % kansaa kohtaan !

    • Anonyymi

      heh hgeh

    • Anonyymi

      Tämä juttu haiskahtaa 💩

      • Anonyymi

        Prööt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prööt!

        mitäpä meinaat hiilitabuilla ?


    • Anonyymi

      Oman Pride-lippunsa värisävyyn voi itse vaikuttaa syömällä voimakkaan värisiä ruokia. Söin itse viikolla punajuurijauhelihakastiketta ja tuotokset olivat mukavan punasävyisiä.

      • Anonyymi

        Taidanpa nautiskella hiilitabletteja...


    • Anonyymi

      JUURI NIIN

    • Anonyymi

      Ne tekee riidan värisävystä kuiteski.

    • Anonyymi

      Ruskea lippu, jes!

    • Anonyymi

      Aatetaustan mukaan voisi olla vihreällä pohjalla kaunis spiraalinen kakkaläjä

      • Anonyymi

        Läjästä sitten höyryt nousemaan ylöspäin


    • Anonyymi

      Onko joku jo alkanut valmistaa näitä Ruskeita Pride-lippuja?

    • Anonyymi

      Salmonellanäyte täytyy ottaa ennen kuin aletaan painaa kakasta lippuja!

    • Anonyymi

      Missä Raamatussa sanotaan: Vihaa lähimmäistäsi kuin PäivinRäsänen?

      • Anonyymi

        Olet ymmärtänyt täydellisen väärin. Ei Päivi Räsänen vihaa lähimmäistään. Eikä Raamattukaan neuvo vihaamaan lähimmäistään.

        Suosittelen että luet itse Raamattua niin tiedät mitä siellä lukee.


      • Anonyymi

        Vasemmiston tieteellisin perustein uudelleen kirjoittamassa puna raamatussa ja myöskin, "se mitä epäilet jonkun tekevän itsellesi tee se heille ensin, mutta pidä kiirettä".


    • Anonyymi

      Ruskea, Jes!

    • Anonyymi

      Kakan voi laminoida.

    • Anonyymi

      Ruskea väri on jo sovittu persuille. On niin paska puolue.

      • Anonyymi

        Ovatko persut siirtyneet nyt sitten vasemmistoon kun olet sopinut itsesi kanssa ruskean värinkin jo niille.


    • Anonyymi

      Oikeat värit ovat ruskea ja punainen.

      Punainen tulee siitä verestä joka vuotaa kun homopedari astuu pikkulapsen.

    • Anonyymi

      Ihan kauheaa! 🤢

    • Anonyymi

      Ja pimpilliset pojat.

    • Anonyymi

      Ruskea lippu jonka keskelle kankaaseen rypytetty reikä.

    • Anonyymi

      Hyi hitto

    • Anonyymi

      Ruskeat liput liehuvat sitten Pride-päivän tai -kuukauden, toivottavasti ei -vuoden kunniaksi.

      • Anonyymi

        Ruskea lippu tankoon peehaaviston merkkipäivän kunniaksi.


    • Anonyymi

      Seksuaaliepänormaalien tavoite on vaihtaa Suomen lippu persereikälipuksi.

      Surkeinta kaikessa on, että normaalit ihmiset pelkää noiden friikkisirkuslaisten suvaitsematon-huutelua samalla tavalla kuin rättipäiden ja rullahuulten rasisti-huutelua.

      Suomen kansalla ei ole tulevaisuutta, jos normaalit ihmiset ei ryhdistäydy ja kasvata itselleen henkistä selkärankaa.

    • Anonyymi

      Kävin Joensuussa Aleksis Kiven päivänä ja siellä oli Karjala-talon edessä 4 sateenkaarilippua ja yksi Suomen lippu tangoissa. Mitkä loputtomat pride-viikot siellä oli menossa(

    • Anonyymi

      On ollut rikollista touhua varastaa sateenkaari-kuvio näiden pervojen touhuille.
      Paskanruskea löyhkäävin hajuefekteinein sopivin.
      Jos 3.kerran Tasavaltamme presidentiksi pyrkivä Puppelipekka, vihermädistä, tulisi valituksi niin pienen valtakunnan siniristilippu vaihtuisi saateenkaarilippuun, kun vielä ei paskanruskea lippu ole niille kelvannut.

    • Anonyymi

      jUURI NÄIN!

    • Anonyymi

      Muskun pride

    • Anonyymi

      Tämä ap oli paras kirjouts täällä aikoihin

    • Anonyymi

      11 viestiä poistettu - miksi?

    • Anonyymi

      Kyllä tuo ruskea pride lippu kelpaa :)

    • Anonyymi

      Kuvasitte kai tuu youbeen tuota moskaa?

    • Anonyymi

      of cource

    • Anonyymi

      Hyvä idea , luonnolliset sateenkaarivärit on pridelipussa liattu!

    • Anonyymi

      Lopettakaa tarpeeton ja sanan ja mielipiteenvapauksien vastainen viestien poisto

    • Anonyymi

      Ja tuolla saa vain poistot lisääntymään.

    • Anonyymi

      hehe

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe