4% saa luvan palvella omiaan
Kukaan ei tarvitse ruotsinkielisten palvelua, yli 95% palvelee toisensa
13
270
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta 0.004% vähemmistön palvelun vuoksi 100%:n suomalaisista pitää opiskella englantia pakolla?
- Anonyymi
Englantia jokainen opiskelee itsensä takia.
Hyvä valinta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englantia jokainen opiskelee itsensä takia.
Hyvä valinta.Englantia opiskellaan koska se on ikävä ja haitallinen PAKKO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englantia opiskellaan koska se on ikävä ja haitallinen PAKKO!
Englanti on suosituimpia oppiaineita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englanti on suosituimpia oppiaineita...
Englanti on pakko, sen suosiota ei mitata.
- Anonyymi
Miksi revit sen englantisi taas tähän?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179855114
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Gunillat kehiin
- Anonyymi
Se neljä prosenttia ei saa enää pomottaa muita
- Anonyymi
Ikävä kyllä pompottaa vielä pitkään, rkp pitää saada pois hallitusvastuusta ainakin kahdeksi vaalikaudeksi , muuten ei saada pakkoruotsia pois opetuksesta. 8 vuoden ruotsittoman kauden jälkeen voi ruotsin palautus olla vaikeampaa? Ainahan voi toivoa. Ps kertokaa svedut että miten se maailma on rikkaampaa suomalaiselle kun on pakollinen ruotsinkieli ?
- Anonyymi
Mutta 0,4% saa vapaasti pomottaa muita pakkoenglannilla?
- Anonyymi
Hyvä niin
- Anonyymi
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620