Ylekin kimpassa lännen kanssa,unohtamassa Poroshenko väkivalta vaalit ja sodan itään !?

Anonyymi-ap

Eikä tietääkseni,vapaa oikeisto mediakaan tiedossaan lipsunut, tämä kristillinen totuus on kuin Yhdysvaltain käsissä !?

14

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kremlkkin,kimpoanssa muidenn!?fasistien kanssa ?! Täm,äkin,tidewty jo kauuan aigaa muta mitän ie dbahdu ?! Miksi ?!

• Anonyymi

Lännelle ne vaalit oli vapaat, 1,3 miljoonan paetessa Venjän suojaan,länneltäkin !?

• Anonyymi

Onko maailmassa ketään Poroshenko hyökkääjä arvoista miestä,jota sen vuoksi piilotellaan jumuuksisyakin !? EI ohme ,että Ukrainasta erosi osia ja suurimäärä pakolaisia !?

• Anonyymi

Ei Ukrainasta ole eronnut mitään osia vaan ne pakkoerotettiin! Voisit vähän hillitä tota putlerin propagandaa!

• Anonyymi

Venäläisiä natseja?
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009808703.html

Eivätkö venäläiset väittäneet ukrainalaisten olevan niitä natseja?
      Aika outoa olla venäläinen natsi, kun koko ideologia tähtäsi kaikkien venäläisten hävittämiseen.

• Anonyymi

Pitäiskö sun mielestä YLEN joteski olla Idän (VENÄJÄN)puolestapuhuja,hei haloo,minusta yle on puhunut asioista ihan oikein.Ootko jokin trolli,joka kyseenalaistaa ylen?Taida itekkään uskoa mitä suustaan päästää.

• Anonyymi

Miten on mahdollista,että Venjä kateelliset mediatkin voi yhden miehen piilottaa,vaikka itse mynsi aloittavansa sodan !?

• Anonyymi

Ei ole mitään venäjäkateutta!!!

• Anonyymi

Länsi uskoo yhteiseen propakandansa voimaan,kuin Hitleri aikanaan ja olihan Suomalaisia oikein kurssilla !?

• Anonyymi

Länsi ei suolla mitään propagandaa vaan te venäläiset itse sitä suollatte! Taas tuli todistettua se että venäläiset syyttää muita siitä mitä se itse tekee, sekä se että venäjä ja venäläiset valehtelee koko ajan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Länsi ei suolla mitään propagandaa vaan te venäläiset itse sitä suollatte! Taas tuli todistettua se että venäläiset syyttää muita siitä mitä se itse tekee, sekä se että venäjä ja venäläiset valehtelee koko ajan!

Tähtilippu silmillä näkee vain lännen oikeutuksen laajentaa sotilaallista ja taloudellista valtaansa mahdollisimman kauas itään
        Transatlanttinen aivopesu on tehnyt länsimaitten tyhmimpiin kansalaisiin vaikutuksen
        Suomalaiset kuuluvat tähän joukkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähtilippu silmillä näkee vain lännen oikeutuksen laajentaa sotilaallista ja taloudellista valtaansa mahdollisimman kauas itään
        Transatlanttinen aivopesu on tehnyt länsimaitten tyhmimpiin kansalaisiin vaikutuksen
        Suomalaiset kuuluvat tähän joukkoon

Hoh hoijaa, kukahan tässä on aivopesty, siis oikeesti? Sinä ja aloittaja olette niin putlerin aivopesemiä etten viitsi tämän enempää vaivautua kommentoimaan!

• Anonyymi

Mediat onkin lännen tehokkain sodanväline nyt,jota Hitlerikin käytti tehokkaasti !?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4949
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3444
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3358
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2629
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1827
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1438
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1389
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe