Palkkatyö: Työskentely palkkatöissä eri aloilla on yksi yleisimmistä tavoista ansaita rahaa Suomessa. Voit hakea työpaikkoja eri aloilta ja ansaita palkkaa työpanoksestasi.
Yrittäjyys: Voit perustaa oman yrityksen tarjoamalla tuotteita tai palveluita, jotka ovat kysyttyjä markkinoilla. Yrittäjänä sinulla on mahdollisuus hallita liiketoimintaasi ja ansaita sen tuotoista.
Sijoittaminen: Voit sijoittaa rahaa esimerkiksi osakkeisiin, kiinteistöihin tai rahastoihin. Sijoittaminen voi tuottaa voittoa pitkällä aikavälillä, mutta se sisältää myös riskejä.
Freelancer-työ: Jos sinulla on erityisiä taitoja, kuten kirjoittaminen, graafinen suunnittelu, ohjelmointi tai kääntäminen, voit tarjota palveluitasi freelancerina eli itsenäisenä ammatinharjoittajana.
Verkkokauppa: Voit perustaa oman verkkokaupan ja myydä tuotteita verkossa. Tämä voi olla fyysisiä tuotteita tai digitaalisia tuotteita kuten e-kirjoja tai kursseja.
Kiinteistöjen vuokraus: Omistamalla kiinteistöjä voit ansaita rahaa vuokraamalla niitä asukkaille tai yrityksille.
Konsultointi: Jos sinulla on syvällistä tietämystä jollain alalla, voit tarjota konsultointipalveluita ja neuvoa asiakkaita ongelmissa tai päätöksenteossa.
Taitojen myyminen: Jos olet taitava jossain harrastuksessa, kuten musiikissa, taiteessa tai käsityössä, voit myydä luomuksiasi tai tarjota opetusta muille.
Taksinkuljettaja tai ruoankuljettaja: Voit liittyä taksipalveluihin tai ruoankuljetussovelluksiin ja ansaita rahaa kuljettamalla ihmisiä tai toimittamalla ruokaa.
Opiskelijan työt: Opiskelijana voit etsiä erilaisia tilapäisiä tai osa-aikaisia töitä, kuten baarimikko, tarjoilija, kaupan kassa tai tutoreita.
Rahaa voi tienata monella tavalla
Anonyymi-ap
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
KymHva työntekijänä saat lisätienestiä viikonlopun harrasteihin Tori fi myydään ja otetaan ilmaiseksi osastoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066