Tosi naurettavaa

Anonyymi-ap

Jos aikuinen mies esittää irl mukavaa ja käy täällä kirjoittelemassa miten ei halua olla tekemisissä. Ei uskalla piipittää kuin anonyymina. Taidanpa ihan vtuillessani järjestää meidät samalle hehtaarille.

9

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehtaarille?

      • Anonyymi

        Niin. Hehtaari on pinta-alan yksikkö ja kooltaan 10 000 neliömetriä.
        Neliön muotoisen hehtaarin koko on 100 metriä × 100 metriä.
        Että jos alle sadan metrin päähän tulisin seisoskelemaan.


    • Anonyymi

      Ei mulla ainakaan ole tarvetta olla sellaisen kanssa edes samalla hehtaarilla tai aarillakaan. Valheella on lyhyet jäljet. Ilkeily, kieroilu ja piilokettuilu ei kannata koskaan. Ne kääntyy itseä vastaan. Kiusaaminen on ahterista, koskee kaikkia. En ainakaan itse koe tarvetta olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka haukkuu sairaaksi, valehtelijaksi ja vaikka miksi. Sellaiset joutaa nauttimaan kaltaistensa seurasta.
      Mulla on muuta ajattelemista. Mua kiinnostaa ihmiset, jotka on selan takana juuri sitä, mitä myös päinnaamaa. Ei koskaan kannata istua pöytään, jossa puhutaan pahaa toisista, itse olet seuraava aihe, kun nouset ja lähdet. Se on varma. Öitä.

      • Anonyymi

        Ei tässä nyt ollut kyse mistään sairaaksi haukkumisesta. Teit tästä oman draamasi. Kyse oli siitä että kirjoittaa täällä, että ei halua olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä nyt ollut kyse mistään sairaaksi haukkumisesta. Teit tästä oman draamasi. Kyse oli siitä että kirjoittaa täällä, että ei halua olla tekemisissä.

        No toisin kuin sinä, minä en näe tarvetta olla sellaisen kanssa tekemisissä. En edes samalla hehtaarilla. Silloin ei tule draamaa.


      • Anonyymi

        Jeb. Näin se menee.

        Manipuloiviin ”.toksisiin” ihmisiin ei kannata tuhlata panoksia.

        Ketään ei voi pelastaa eikä elämää elää toisen puolesta.

        Aikuinen täysjärkinen ihminen loppupelissä vastuussa itse itsestään


    • Anonyymi

      Väärä horoskooppisen puheita.

    • Anonyymi

      Aikuinen mies, kasva aikuiseksi🥰🥰🤪

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe