Onko enemmän vai vähemmän kuin 2 vuotta sitten?
Paljonko sulla on nainen rahaa tilillä ja muuta omaisuutta?
47
909
Vastaukset
- Anonyymi
Aina vakio 0 euroa.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179869378
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei kait nyt tänne kukaan järkevä ihminen kerro tiliensä saldoa. Mitä se muille kuuluu.
- Anonyymi
Nimettömänä voi kertoa ja ikä vaan niin tiedetään miten naisilla menee yleensä?
- Anonyymi
Tietenkin on enemmän kuin 2 vuotta sitten. Summia en kerro.
- Anonyymi
Viiskyt donaa
- Anonyymi
Et sä niistä fyrkoista pääse hyötymään eli mitä välii. Hanki omas.
- Anonyymi
Joku kerjäläinen saattaa yrittää tienata vaikka sillä, että kertoo satuja muiden tienesteistä. Kippoa eteen vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kerjäläinen saattaa yrittää tienata vaikka sillä, että kertoo satuja muiden tienesteistä. Kippoa eteen vaan
Tähän leuan loksutteluun kannattaa ehdottomasti yhdistää jokin hierarkia-alemmuuteen liittyvä harha ja tehdä hyvä vaikutus
- Anonyymi
Jos olen Usan armeijan majuri, niin voisitko lähettää vaikka kymppitonnin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen Usan armeijan majuri, niin voisitko lähettää vaikka kymppitonnin?
Jos olet esim kasvokirurgi niin kyllä, ku muutamalla meni semmoiset. -sivusta
- Anonyymi
Paremmin menee kuin koskaan.
- Anonyymi
Elän reilusti köyhyysrajan alapuolella tulojen puolesta, mutta säästöjä joitakin kymmeniä tuhansia paremmilta tulovuosilta, joten ei tarvitse kärsiä.
- Anonyymi
Monet sukat vähemmän, kuin 2 vuotta sitten. Entäs itselläsi, onko jo kolmas talo kirveen alla?
- Anonyymi
Kysymyksiin vastaus kyllä, mutta velkaakin on enemmän😊
- Anonyymi
Paaljoon enemmän.
- Anonyymi
On enemmän kuin kaksi vuotta sitten, rahaa säästössä. Minulla säästäminen on, vähän kuin syöminenkin, ihan pakko tehdä.
- Anonyymi
Onko sinulla vieläkään muuta kuin velkaa?
- Anonyymi
miinuksella - 2 €.😢
- Anonyymi
Ei kuulu sinulle.
- Anonyymi
Voisimme lähteä nautiskelemaan venetsialaisiin, kuhertelua kuohuvan merkeissä?💟
- Anonyymi
Haluaisitko?
Lähdetään vaan.
Ota yhteyttä, niin tiedän missä tavataan.
Minulla on valtava ikävä sinua.- Anonyymi
💟💟
Tilin saldoa en kerro. Sen voin todeta, että talous on kunnossa ja ei ole ongelmia rahan riittämisen kanssa. Kyllä, rahaa on enemmän kuin kaksi vuotta sitten.
- Anonyymi
Tilin saldo on tällä hetkellä liian suuri. Ei kannattais makuuttaa käyttötilillä, mutta en oo nyt kesällä miettinyt tälläsia asioita.
- Anonyymi
Markkoina?
- Anonyymi
750,00 euroa puskurissa.
- Anonyymi
En kerro mutta hyvin paljon enemmän kuin kesällä 2021. Olen realisoinut omaisuuttani sen jälkeen.
- Anonyymi
Ei ne rahat tilillä ole tietenkään.
- Anonyymi
Ei paljoakaan. Täytyy sanoa et 2 maksajana taloudessa niin jäisi enemmän rahaa. Nyt menee asumiseen yksin enemmän.
- Anonyymi
Näinhän se menee
- Anonyymi
Miks ketään kiinnostaa toisen pankkitilin saldot, sijoitukset, omaisuus? En keksi ku yhden syyn sille, hyötyminen niistä. Mua ei ainakaan kiinnosta tollaset. Tieto, että toinen pärjää eikä jää välttämättömästä paitsi riittää. Jos jäis, ni auttasin, jos apu kelpais.
- Anonyymi
Mistä sä tiedät mikä on kenellekin välttämätöntä? Normaaliolosuhteissa? Muuten?
- Anonyymi
Hälyttääkö sun moraali jos toinen on esim menettänyt mahdollisuus käsitellä asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tiedät mikä on kenellekin välttämätöntä? Normaaliolosuhteissa? Muuten?
No en tiedä. Välttämättömyys mun silmin on koti, ruoka jne perusedellytys. Joskus vaan ei ennalta tiedä kaikkea ja yllättäviä juttuja voi sattua.
- Anonyymi
Sitä sinä et saa koskaan tietää.
- Anonyymi
Mun rahoja ja omaisuuttako sulla sitten on ikävä?
- Anonyymi
Joo, tää varmaan mietityttää t mies
- Anonyymi
Onhan mulla. Ja kohta vielä enemmän.
- Anonyymi
Tällä hetkellä mun tileillä on yhteensä 92 851 Euroa ja 81 senttiä päälle. Mut lähikuukausina summa kasvaa vielä 150 000 eurolla
2 vuotta sitten mun tileillä tais yhteensä olla joku 10 000€
Osaan säästää ja noh.. tuli tässä lähiomaisia perittyä kun niitä tossa kuoli lyhyessä ajasssa.
Miks trollikka kyselee tämmösiä?- Anonyymi
Olisi kiva löytää varakas nainen.
- Anonyymi
Hakkeri-lesbo.
- Anonyymi
Mikä sua risoo kun käyt joka ketjussa haukkumassa naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua risoo kun käyt joka ketjussa haukkumassa naisia?
No se on rikollinen.
- Anonyymi
Vähemmän tietysti, kun työkyky on mennyt
- Anonyymi
Muistu mieleen tämä lause. Perse on niin auki, että sieluun asti tuulee 😂. Kenen lausahdus lie, mut ei huonosti ilmastu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937