Paljonko sulla on nainen rahaa tilillä ja muuta omaisuutta?

Anonyymi-ap

Onko enemmän vai vähemmän kuin 2 vuotta sitten?

47

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina vakio 0 euroa.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­­N­­y­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179869378

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei kait nyt tänne kukaan järkevä ihminen kerro tiliensä saldoa. Mitä se muille kuuluu.

• Anonyymi

Nimettömänä voi kertoa ja ikä vaan niin tiedetään miten naisilla menee yleensä?

• Anonyymi

Tietenkin on enemmän kuin 2 vuotta sitten. Summia en kerro.

• Anonyymi

Viiskyt donaa

• Anonyymi

Et sä niistä fyrkoista pääse hyötymään eli mitä välii. Hanki omas.

• Anonyymi

Joku kerjäläinen saattaa yrittää tienata vaikka sillä, että kertoo satuja muiden tienesteistä. Kippoa eteen vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kerjäläinen saattaa yrittää tienata vaikka sillä, että kertoo satuja muiden tienesteistä. Kippoa eteen vaan

Tähän leuan loksutteluun kannattaa ehdottomasti yhdistää jokin hierarkia-alemmuuteen liittyvä harha ja tehdä hyvä vaikutus

• Anonyymi

Jos olen Usan armeijan majuri, niin voisitko lähettää vaikka kymppitonnin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olen Usan armeijan majuri, niin voisitko lähettää vaikka kymppitonnin?

Jos olet esim kasvokirurgi niin kyllä, ku muutamalla meni semmoiset. -sivusta

• Anonyymi

Paremmin menee kuin koskaan.

• Anonyymi

Elän reilusti köyhyysrajan alapuolella tulojen puolesta, mutta säästöjä joitakin kymmeniä tuhansia paremmilta tulovuosilta, joten ei tarvitse kärsiä.

• Anonyymi

Monet sukat vähemmän, kuin 2 vuotta sitten. Entäs itselläsi, onko jo kolmas talo kirveen alla?

• Anonyymi

Kysymyksiin vastaus kyllä, mutta velkaakin on enemmän😊

• Anonyymi

Paaljoon enemmän.

• Anonyymi

On enemmän kuin kaksi vuotta sitten, rahaa säästössä. Minulla säästäminen on, vähän kuin syöminenkin, ihan pakko tehdä.

• Anonyymi

Onko sinulla vieläkään muuta kuin velkaa?

• Anonyymi

miinuksella - 2 €.😢

• Anonyymi

Ei kuulu sinulle.

• Anonyymi

Voisimme lähteä nautiskelemaan venetsialaisiin, kuhertelua kuohuvan merkeissä?💟

• Anonyymi

Haluaisitko?
      Lähdetään vaan.
      Ota yhteyttä, niin tiedän missä tavataan.
      Minulla on valtava ikävä sinua.

• Anonyymi

💟💟

• Tilin saldoa en kerro. Sen voin todeta, että talous on kunnossa ja ei ole ongelmia rahan riittämisen kanssa. Kyllä, rahaa on enemmän kuin kaksi vuotta sitten.

• Anonyymi

Tilin saldo on tällä hetkellä liian suuri. Ei kannattais makuuttaa käyttötilillä, mutta en oo nyt kesällä miettinyt tälläsia asioita.

• Anonyymi

Markkoina?

• Anonyymi

750,00 euroa puskurissa.

• Anonyymi

En kerro mutta hyvin paljon enemmän kuin kesällä 2021. Olen realisoinut omaisuuttani sen jälkeen.

• Anonyymi

Ei ne rahat tilillä ole tietenkään.

• Anonyymi

Ei paljoakaan. Täytyy sanoa et 2 maksajana taloudessa niin jäisi enemmän rahaa. Nyt menee asumiseen yksin enemmän.

• Anonyymi

Näinhän se menee

• Anonyymi

Miks ketään kiinnostaa toisen pankkitilin saldot, sijoitukset, omaisuus? En keksi ku yhden syyn sille, hyötyminen niistä. Mua ei ainakaan kiinnosta tollaset. Tieto, että toinen pärjää eikä jää välttämättömästä paitsi riittää. Jos jäis, ni auttasin, jos apu kelpais.

• Anonyymi

Mistä sä tiedät mikä on kenellekin välttämätöntä? Normaaliolosuhteissa? Muuten?

• Anonyymi

Hälyttääkö sun moraali jos toinen on esim menettänyt mahdollisuus käsitellä asioita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä tiedät mikä on kenellekin välttämätöntä? Normaaliolosuhteissa? Muuten?

No en tiedä. Välttämättömyys mun silmin on koti, ruoka jne perusedellytys. Joskus vaan ei ennalta tiedä kaikkea ja yllättäviä juttuja voi sattua.

• Anonyymi

Sitä sinä et saa koskaan tietää.

• Anonyymi

Mun rahoja ja omaisuuttako sulla sitten on ikävä?

• Anonyymi

Joo, tää varmaan mietityttää t mies

• Anonyymi

Onhan mulla. Ja kohta vielä enemmän.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tällä hetkellä mun tileillä on yhteensä 92 851 Euroa ja 81 senttiä päälle. Mut lähikuukausina summa kasvaa vielä 150 000 eurolla

2 vuotta sitten mun tileillä tais yhteensä olla joku 10 000€

Osaan säästää ja noh.. tuli tässä lähiomaisia perittyä kun niitä tossa kuoli lyhyessä ajasssa.

Miks trollikka kyselee tämmösiä?

• Anonyymi

Olisi kiva löytää varakas nainen.

• Anonyymi

Hakkeri-lesbo.

• Anonyymi

Mikä sua risoo kun käyt joka ketjussa haukkumassa naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua risoo kun käyt joka ketjussa haukkumassa naisia?

No se on rikollinen.

• Anonyymi

Vähemmän tietysti, kun työkyky on mennyt

• Anonyymi

Muistu mieleen tämä lause. Perse on niin auki, että sieluun asti tuulee 😂. Kenen lausahdus lie, mut ei huonosti ilmastu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      278
      3211
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      243
      2067
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1726
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1048
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1006
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      937
    Aihe