Moi, olen harrastanut piirrustusta ja maalaamista pinestä pitäen käymättä mitään taidekoulua. Ammattini on kaikkea muuta kun taiteellinen! Onko kummiskin mahdollista saada teoksia galleriaan??
Omat työt galleriaan?
1
342
Vastaukset
- Taiteilija
Kyllä näyttelyn pystyy järjestämään, jos vain haluaa ja on rahaa. Kaikkiin gallerioihin ei voi noin vain mennä, koska monet kovatasoisimmat galleristit vaativat taiteilijalta nimeä taiteen kentällä sekä sopivuutta oman gallerian linjaan. Useat ammattitaiteilijat kuuluvatkin jonkin gallerian ns. "talliin" eli järjestävät säännöllisesti näyttelynsä samassa paikassa.
Mutta on olemassa suuri joukko pienempia gallerioita, jotka eivät vaadi esim. taidekoulun käymistä tai nimeä taiteen kentällä, riittää, että on suht. hyvätasoisia toitä esille laitettavaksi sekä rahaa gallerian vuokran maksamiseen ym. kuluihin. Lisäksi joutuu varautumaan galleriavuokran lisäksi maksamaan mahdollisista myydyistä töistä n. 40-60 %:n provision galleristille, galleriavuokran lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820