Tissien imeminen

Anonyymi-ap

Tykkään rinnoista. Niitä on tosi kiva puristella ja nännejä imeä. Muutaman kerran imiessä olen suuhuni saanut tipan makeaakin.
Löytyykö Turusta tai lähialueilta nainen joka haluaisi pitkän tissikäsittelyn?
Olen luotettava mies, minulla on rauhalinen paikka tapaamisille.

13

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kikillä temu47 saat yhteyden
      tai gmail linteet

• Anonyymi

Todellakin, tissin imeminen on kivaa

• Anonyymi

Kyllä tissin imeminen on tosi mukavaa.

• Muutaman kerran olen maitotissiä saanut imeä. Täytyy myöntää että siinä on oma mukava lisä. Nämä muutama nainen ovat itsekin nauttineet kun imin maitoanormaalia enemmän. Ainakin yksi sai imemisen aikana upean orkun.

• Anonyymi

Oi, oispa ihanaa saada maitotissiä - taas...

• Anonyymi

Toisen lapseni syntymän jälkeen olin työporukkani naisten kanssa lähtenyt ensi kertaa laivaristeilylle. Imettäminen oli päättynyt viikkoa aikaisemmin. Minulla oli kesäinen valkoinen pitsipusero diskossa ja tajusin että maitoa tulee vielä kun tanssikumppani puristi takaapäin rintojani. Tajusin että puseroni oli kostunut edestä, mutta arvelin, ettei kukaan sitä panisi merkille hämärässä salissa. Sama kaveri haki minua uudelleen ja kun käsi taas kävi rinnallani niin tajusi sen märkyyden. Hän pyysi minua kävelylle laivan kannelle ja työnsi seinää vasten ja puristi rinnoista. Tunsin kuinka niistä tuli maitoa. Kaveri oli ihan vauhkona ja kumartui imemään puseron läpi maitoani. Se tuntui jalkovälissä niin etten estellyt kun hän avasi puseroni ja siirsi märät rintsikat sivuun ja alkoi imeä oikein tosissaan. Olimme molemmat niin kiihottuneita, etten estellyt kun hän nosti hameeni ja riisui pikkarini ja survoi kovan kalunsa sisälleni. Se on kyllä ikimuistoisin pano tähän astisessa elämässäni. Onneksi hytissäni oli vaihtovaatteet niin että saatoin palata ystävättärieni pariin ja jatkaa diskossa.

Oona 28v

• Ihana tarina. Olisinpa ollut tuo mies.
        Maidon imeminen rinnasta on tosi kuuma juttu.

• Anonyymi

Kuopion suunnalla olis nainen, joka rakastaa, kun F-koon kiinteitä tissejä imetään pitkään! P*llu valuu samalla kiimaa. Löytyisikö luotettavaa miestä, joka tulisi imemään mun nännejä ja kenties muutakin?

• Anonyymi

Olen lähdössä lomailemaan olisi mukava imeä tissiä välillä ja antaa kieli hoitoa sinulle miksei muutakin.Olen siisti puhdas herrasmies.Ota ihmeessä yhteyttä varmasti kannattaa.

• Anonyymi

Täällä olisi vilpitön rintojen nuolennan ystävä. Olen 27v toimin kuuliaisesti jos niin vaaditaan. Omat vakitissit hakusessa mitä pitäis aikaajoin käydä hoitamassa

• Anonyymi

Olen siis kuopion suunnalta kik mazzaaa6 -m27

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lähdössä lomailemaan olisi mukava imeä tissiä välillä ja antaa kieli hoitoa sinulle miksei muutakin.Olen siisti puhdas herrasmies.Ota ihmeessä yhteyttä varmasti kannattaa.

Laitatko sun sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi vilpitön rintojen nuolennan ystävä. Olen 27v toimin kuuliaisesti jos niin vaaditaan. Omat vakitissit hakusessa mitä pitäis aikaajoin käydä hoitamassa

Mulla ei oo kik, laitatko snapin tai e-mail

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1829
    2. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1817
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1665
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1401
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1338
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      58
      1185
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1082
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1031
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      923
    Aihe