Tehdään nyt tännekkin kysymys miltä teistä näytän?

Riitänkö vielä 20vuotta miehelleni?

144

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riität varmasti miehellesi ihan hautaan asti, mutta näytät aika kalpealta ja väsyneeltä. Itsepä kysyit.

• 9 lasta🤱🏻meillä on.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

9 lasta🤱🏻meillä on.

Varmasti riität hänelle,jos teillä on 9 yhteistä lasta.Uskon,että olet saanut ensimmäisen lapsen jo aika nuorena.Ja vieläkään et ole ikäloppu.Ehkä (46-54v)välillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti riität hänelle,jos teillä on 9 yhteistä lasta.Uskon,että olet saanut ensimmäisen lapsen jo aika nuorena.Ja vieläkään et ole ikäloppu.Ehkä (46-54v)välillä?

38v🤱🏻

• Anonyymi kirjoitti:

Mieheni ja minun esikoinen 16v. olen vielä lisääntyvässä iässä. 7kk on nuorin on.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mieheni ja minun esikoinen 16v. olen vielä lisääntyvässä iässä. 7kk on nuorin on.

Ja eikös se oo mahassa jo uus :D!!?!?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo on jo uus kohdussa. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Testin tein vasta 28..8 joten en vaan tiennyt.😅
        https://aijaa.com/yOahIm

• Anonyymi

Saattaa tulla rumempiakin vastauksia, joten sinuna en kyselisi tuollasia täällä. Ja oma kuva piiloon.

• Eipä aikanaa enää mieheksi tai miksikin muuksi luulla olevan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eipä aikanaa enää mieheksi tai miksikin muuksi luulla olevan.

Mitä väliä mitä jotkut suomi24 palstalaiset luulee? No, omapa on asiasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos haluat suojella. Nyt minua ei luulla keneksikään muuksi kuin minuksi.🤱🏻 tykkään suojelijoista. 🥰

• Anonyymi

Ei tuo mies omia kuviaan näissä hehhehprofiileissa käytä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pikemminkin tietää, grow up…

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onhan se vakavaa jos toisena esiintyminen call outataab ”rose” yhdeksän lapsen äiti, eli keski-ikäinen mies

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo mies omia kuviaan näissä hehhehprofiileissa käytä…

Taas nämä ovat aina ollut omiani, onko sinun aina pakko mieheksi hokea.🤱🏻

• valtakunta kirjoitti:

Täällä nyt on tämä mieheksiluulija milloin missäkin. Kaikki palstalla olevat naiset ovat hänen mielestään yhden miehen keksimiä hahmoja. Välilehtiteatteria kuulemma🤣 on itse sanonut näin. En tiedä onko psykoosissa vai trollaako vain, kun ei järki muuhun riitä.
        On minuakin luultu vaikka miksi, mutta minä täällä ala kellekään mitään todistella. Ei kiinnosta.

Niin ja riität miehellesi, aivan varmasti, iänkaikkisesti. 😊

• Prinsessasi kirjoitti:

Täällä nyt on tämä mieheksiluulija milloin missäkin. Kaikki palstalla olevat naiset ovat hänen mielestään yhden miehen keksimiä hahmoja. Välilehtiteatteria kuulemma🤣 on itse sanonut näin. En tiedä onko psykoosissa vai trollaako vain, kun ei järki muuhun riitä.
        On minuakin luultu vaikka miksi, mutta minä täällä ala kellekään mitään todistella. Ei kiinnosta.

Kiitos sinulle prinsessa🤱🏻 ei sille riitä mikään.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihan yhtä vakuuttava on ätmi tämäkin avattaresi sekä tekokepeä naureskelu ja kohta lähtee caps lock pohjaan

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle prinsessa🤱🏻 ei sille riitä mikään.

Riittää hän dannyllakin nuoria naisia, elämä on jatkuvaa muutosta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Taas nämä ovat aina ollut omiani, onko sinun aina pakko mieheksi hokea.🤱🏻

Sä oot lapista

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Saanko ehdottaa, että kysy sun mieheltä.

Miks mietit ni pitkälle?. Nauti ny ja elää päivän kerrallaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yhtä vakuuttava on ätmi tämäkin avattaresi sekä tekokepeä naureskelu ja kohta lähtee caps lock pohjaan

Mitä ihmettä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä?

Niinpä tuollaista ikävää saa kestää täällä.🥺

• Anonyymi

Ei kannata lähteä tällaisia kyselemään. Täällä on välillä aika julma meininki.

• Anonyymi

Täällä kiusataan vain naisena esiintyviä miehiä ja muiden maalittajia eri tarkoituksellisen negatiivisten tekstien taakse😉

• Anonyymi

Tulee vain paha mieli täällä

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joo Joku halusi joo murhatakin minut🥹
        https://aijaa.com/YkPC1o

Aivan hirveetä. Hyi. Ei tuollaista saa sanoa edes leikillään

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan hirveetä. Hyi. Ei tuollaista saa sanoa edes leikillään

Kiitos sinulle. Minulla oli kauhea pakokauhu en pystynyt lähtee pitkiin aikoihin ulos. Sit voitin kuoleman pelkoni. Uhmaan siis kuolemaa. Kuolen jos täytyy..

• Ehkä miehesi tietää vastauksen paremmin...

• Mietin vaan miehillä on tilastollisesti halua vaihtaa nuorempiin.🤱🏻

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mietin vaan miehillä on tilastollisesti halua vaihtaa nuorempiin.🤱🏻

Oon silloin muistoissa

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No kyl sinuna pelkäisin oot kumminki jo aika iäkäs..kuvan perustel aattelin n 60v?

• Noh olinko sinun mielestä 60vuotiaan näköinen?🤱🏻

• valtakunta kirjoitti:

Pitää toki paikkaansa tuokin. Halua voi olla, mutta kuka oikeasti pystyy siihen? Ja mitä menettää, jos sen tekisi. Tulisiko tilalle mutään hyvää oikeasti? Haaveissaan on helppo kuvitella. Ymmärrän tuon stressin sinulla. Vanheneminen on tällaista...

• Anonyymi kirjoitti:

Oon silloin muistoissa

Ooppas suloinen🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miks mietit?

• Anonyymi kirjoitti:

Miks mietit?

Että kaikki miehet on samallaisia ettei kukaan enää halua pitkään elää yhdessä ja vanhaksi.

• Anonyymi

Vaikee sanoo. Oot jotain... 60v?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joo miehenkään mielestä en ole 60v näköinen🤱🏻

https://aijaa.com/GGgrWz

Tarviit lasit.💁🏻‍♀️

Näytät miehesi silmässä aina nuorelta,todella rakkaalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Näytät miehesi silmässä aina nuorelta,todella rakkaalta.

Olin 18v kun menin yhteen hänen kanssaan, joten hyvi. Pitkä aika yhdessä enemmän vuosia kun olin elänyt. Nuorenen kun painoa tiputan 20kg. Paino tuo ikää aina minulle jo nuorenakin.

Mutta en ole 60vuotta sen näkee ihan jokainen 🤦🏻‍♀️

• Enemmän minua huolettaa jos näytän sitten nuoreni kanssa näyttäisi samalta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Enemmän minua huolettaa jos näytän sitten nuoreni kanssa näyttäisi samalta.

Älä turhaan sellaisesta huolta kanna!

• Anonyymi kirjoitti:

Älä turhaan sellaisesta huolta kanna!

Kiitos siitä🤱🏻 pojan pyyntönä minun pitää laihtua noin 2vuotta sitten, että näytän kuumalta äitiltä ei oikein mielyttänyt minua ajatuksen tasolla.

• valtakunta kirjoitti:

Kiitos siitä🤱🏻 pojan pyyntönä minun pitää laihtua noin 2vuotta sitten, että näytän kuumalta äitiltä ei oikein mielyttänyt minua ajatuksen tasolla.

Nyt vaan laihdutan terveyden takia.

• valtakunta kirjoitti:

Myös mieheni vuoksi.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Terveyden säilyttäminen ja ylläpitäminen on tärkeä asia.Siihen vaikuttaa moni asia.Laihduttaminen on hyväksi silloin kun terveys horjuu liikalihavuuden-tai kilojen vuoksi.Ja kyllä mieli ja keho voi hyvin,kun ei ole liian lihava.Tai ylipainoinen.Minulla ei ole ollut noita ongelmia.Mutta minun aikuinen poika valistaa minua syömään terveellistä ruokaa,normaalin liikunnan lisäksi.Hän haluaa,että minä elän ikuisesti terveenä ja hyvinvoivana.😊

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sinun poikasi tarkoittaa varmasti sinun parasta!Hän huolehtii sinusta.Ja toivoo,että äiti yhä näyttää hyvältä.😊

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun poikasi tarkoittaa varmasti sinun parasta!Hän huolehtii sinusta.Ja toivoo,että äiti yhä näyttää hyvältä.😊

Olipa kivasti sanottu.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Joo miehenkään mielestä en ole 60v näköinen🤱🏻

https://aijaa.com/GGgrWz

Tarviit lasit.💁🏻‍♀️

Kuule kyl sä näytät rupsahtaneelle no can do 😊
        Ja sun luehes on varmaan vasta todi ruma ikämies

• Anonyymi kirjoitti:

2vuotta minua vanhempi.🥰 ei se nyt minua kovin vanhempi ole oltiin nuoria olin 18v ja hän oli 20v melkein 21v kun alettiin olemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Noh mutta kyllä me koettiin olevan vanhoja siinä vaiheessa kun synnytyksessä alkaa kätilöt olemaan nuorempia kuin me.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Myös mieheni vuoksi.

Ei, kun itseesi takia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun itseesi takia.

Kiitos ystäväni

• Anonyymi

Kunhan muistat temput tehdä säännöllisesti.

• Tällä viikolla monesti jo ja menkat myöhässä🫣

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tällä viikolla monesti jo ja menkat myöhässä🫣

Olisiko mahdollista ja toivottavaa;jos 10-Kymppi lapsi olisi tulossa vielä teidän elämään?Antamaan teille pientä ”lisäystä ja kipinää.”😄

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oletko tyhmä. Älä kirjoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko mahdollista ja toivottavaa;jos 10-Kymppi lapsi olisi tulossa vielä teidän elämään?Antamaan teille pientä ”lisäystä ja kipinää.”😄

Sanoin lääkärillekin että 40 ikään menessä sit riittää minulle..

• Anonyymi kirjoitti:

Neuvolatäti oli vaan että kun plussaa tänne vaan sitten😅

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Älä helvetis enää pentuja vala maailmaa

• Anonyymi kirjoitti:

Älä helvetis enää pentuja vala maailmaa

Niih, ethän sinä kuitenkaan niitä pieniä tee.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niin sitä pitää😁👍

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ketä kiinnostaa? Teet kirjoituksellasi tsestäsi aivokääpiön.

Ei täällä ketään.
        Ei varmaan miestäsikään.
        Onhan sillä niitä sivujuoniakin varmasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä pitää😁👍

Plussa se räpsäshti.😅

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niih, ethän sinä kuitenkaan niitä pieniä tee.

Ei niitä lapsia tehdä vaan niitä saadaan jos saadaan. Lapset on lahja jota kaikki naiset ei voi kokea joko ei halua tai ei voi saada

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä lapsia tehdä vaan niitä saadaan jos saadaan. Lapset on lahja jota kaikki naiset ei voi kokea joko ei halua tai ei voi saada

Kuulen sen niin monesti. Mummoni sai isäni 47vuotiaana mietin tähän kyllä nyt sitten jännittää kumpi tämä on. Koska minulla 5poikaa ja 4 tyttöö.
        Vuorotellen tuli mutta sitten tuli 2poikaa perätysten 4v ja 2v ja sit on 8kk tyttö jos tästä tulisi tyttö olisi viimeiset 2poikaa ja 2tyttöö
        Muuten ne on poika(16v), tyttö(14v), poika(12v), tyttö(10v), poika(8v), tyttö(5v), poika(4v),poika(2v) ja tyttö(8kk)

• Anonyymi

Heh.

• Anonyymi

VGOI.-
        HehheeSn.-

• Anonyymi

Mahdollista kai. Älä tuudittaudu siihen ajatukseen.

• Anonyymi

9 lasta. Koska sinä hoidat heitä, kun elät täällä palstalla.
      Et ole real, vaan jonkun kehittämä hahmo.

• Jaa-a tossahan ne vieressä ihan kaikki ovat ihailevat 12v näyttöä 🤱🏻 vauva on rinnalla syömässä just kävin 2v suihkussa kun kipeä oksentanut. Isukki haki juotavaa makeutettua vettä minulle pienille pillimehuja ja isommat taas sai omat pullot. Pesukonettakin pyöritän kyllä tämä on lähempänä kuin jollekin juoruta puhelimessa aina voi jotain kirjoittaa. Vaikka suihkussa ollessakin. Minun pitäisi pelata kohta kuulemma csgo: ta pelata 16 vaatii😅

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jaa-a tossahan ne vieressä ihan kaikki ovat ihailevat 12v näyttöä 🤱🏻 vauva on rinnalla syömässä just kävin 2v suihkussa kun kipeä oksentanut. Isukki haki juotavaa makeutettua vettä minulle pienille pillimehuja ja isommat taas sai omat pullot. Pesukonettakin pyöritän kyllä tämä on lähempänä kuin jollekin juoruta puhelimessa aina voi jotain kirjoittaa. Vaikka suihkussa ollessakin. Minun pitäisi pelata kohta kuulemma csgo: ta pelata 16 vaatii😅

Miten uskallatte tehdä vielä lapsia, kun pienentävät sosiaaliturvaa ja yksikin jo totesi, että pienet lapsetkaan eivät ole syy jäädä kotiin. Lapsilisääkin suurentavat vain alle 3 vuotiaista.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten uskallatte tehdä vielä lapsia, kun pienentävät sosiaaliturvaa ja yksikin jo totesi, että pienet lapsetkaan eivät ole syy jäädä kotiin. Lapsilisääkin suurentavat vain alle 3 vuotiaista.

Ei kai siinä mitään merkitystä tällä hetkellä tuo 7kk on pienin ja vanhin 16v

• Anonyymi kirjoitti:

Ainahan elänyt köyhänä eikä nyt muuta mahdolllisuutta jos aikoo isomman koulua tukea. https://yle.fi/a/74-20046267

Ikävähän se on pitää lapsiperheitä kurittaa, eikä antaa minun omaa virkaani täyttää tukea lapsia. Jo kumminkin kotiäitiyttä takana jo 17vuotta

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Jaa-a tossahan ne vieressä ihan kaikki ovat ihailevat 12v näyttöä 🤱🏻 vauva on rinnalla syömässä just kävin 2v suihkussa kun kipeä oksentanut. Isukki haki juotavaa makeutettua vettä minulle pienille pillimehuja ja isommat taas sai omat pullot. Pesukonettakin pyöritän kyllä tämä on lähempänä kuin jollekin juoruta puhelimessa aina voi jotain kirjoittaa. Vaikka suihkussa ollessakin. Minun pitäisi pelata kohta kuulemma csgo: ta pelata 16 vaatii😅

Ootte ttoooosi rikkaitakin?
        Mieskin fiksu????????

• Anonyymi

Sulla on oudon näköinen leveä suu ja leveät leukaperät. Ohuet huulet myös. Siis, jos tuo kuva on sinusta. Sitä en tiedä kelpaatko ukollesi.

• Anonyymi

Jumppaatko tai kuntosaleiletko?

• Pitäisi enemmän nyt en voi kehua suorituksilla 3vuotta vuosi vielä pystyin. Selkä ei ole kunnossa ja todennäköisesti alkaa olemaan luukatoa koska lapsen nostin sängystä ja menetin kävely kyvyn eli epäilen murtui jotain, synnytykseen menin vielä pyörätuolissa tammikuussa.

• Anonyymi

Mitä olet opiskellut?
      Laita CV.

• Anonyymi

Mielikuvitushahmo olet. Jonkun "käsialaa".

• Anonyymi

Nainen on liian vanha kun täyttää 19v.

• Mies ei ole minun makuun jolla on alle 18 vuotiaat mielessä.

• Anonyymi

Hyi.

• Anonyymi

Pitäisköhän sun jo vaihtaa vanhempaan mieheen, niin ei ole pelkoa, että jättää sut.

• En minä nyt silläin vaihda katson mitä tapahtuu mitä pitempään voin elää ja arvokkaasti hänen kanssaan sitä onnellisempi olen. Toivon vaan kestää ja sietää lopun elämän. Eipä tämä ole tuottanut sellaista tulosta kuin toivoin kun laiton kuvani, täytyy vaan luottaa siihen mitä hän tuntee. Ikäväkseni elämäni on ollut haastava. Pitkä taival 20vuotta ehkä tämä alkaa ole sitä 40 kriisiä kun vanhenee ja lähelee toinen puolikas mokovma vielä. Elämästäni jo yli sen mitä elänyt miehen kanssa ollut on minusta saavutus ja vielä arvokkaampaa kun saataisiin elämä kuin tanssin sekä onnistumisia.

• Anonyymi

Eiköhän se riittäminen ole muutakin kuin ulkonäkökysymys.

• Se ulkonäkö lähtee ja sen vuoksi kysyinkin toisella palstalla kysyn nyt olenko vanhentunut arvokkaasti. .

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se ulkonäkö lähtee ja sen vuoksi kysyinkin toisella palstalla kysyn nyt olenko vanhentunut arvokkaasti. .

No ei kai se sun ukkos ole sitten sun arvoinen jos se jättäis sut ulkonäön takia.
        Vai oletko sä ite ulkonäkökeskeinen sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

No ei kai se sun ukkos ole sitten sun arvoinen jos se jättäis sut ulkonäön takia.
        Vai oletko sä ite ulkonäkökeskeinen sitten?

En tietääkseni ole, sen verta kyllä etten siedä ulkopuolisia. Edes yhtä-äkkisiä muutoksia enemmän pelkään miehen valinneen ulkonäön takia kuin luonteen. Koska meillä hääri miehellä toinen ”tyttökaveri” siinä. Halusin pois suhteesta eikä se ollut mahdollista.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se ulkonäkö lähtee ja sen vuoksi kysyinkin toisella palstalla kysyn nyt olenko vanhentunut arvokkaasti. .

Kehujako täällä kerjäät? Kuvien perusteella ei voi sanoa yhtikäs mitään...vain se, että otat kuvan oikeassa kulmassa ja valaistuksessa häivyttää virheet kasvoilta...puhumattakaan filttereistä. Vain näkemällä sinut livenä voi arvioida oletko vanhentunut arvokkaasti tai minkä näköinen olet. Täällä on jokseenkin turha sellaista kysellä...ja nähtävästi miehellesi kelpaat. Hän varmasti häipyy, kun lakkaat kelpaamasta

• Anonyymi kirjoitti:

Kehujako täällä kerjäät? Kuvien perusteella ei voi sanoa yhtikäs mitään...vain se, että otat kuvan oikeassa kulmassa ja valaistuksessa häivyttää virheet kasvoilta...puhumattakaan filttereistä. Vain näkemällä sinut livenä voi arvioida oletko vanhentunut arvokkaasti tai minkä näköinen olet. Täällä on jokseenkin turha sellaista kysellä...ja nähtävästi miehellesi kelpaat. Hän varmasti häipyy, kun lakkaat kelpaamasta

Enköhän minä ole taas huomannut mieheni arvostuksen minua kohtaa, tänään minulle puuron johon pisti marjoja ja keitti minulle munan ja toi minulle nämä sänkyyn. Myös kahvia tuo ja teetäkin.🥰 eilen lämmitti minulle pizzaa luulen että saan niin rakasta kohtelua verrattuna muihin kunhan murehdin turhia. kannattaa vain minun
        luottaa enemmänkin muut ihmiset käytöksellään aiheuttaa epäluottamusta. Eikä meidän suhteen alku ollut helppo kun suhteesta en saanut lähteä jouduin vaan katsomaan tätä kun yritin lopulta sain vain viedä miestä sairaalaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä parempi on että epäilys vielä flittereistä lisää minun itsetuntoani kohoamaan . Olen aina ja pyrin olemaan rehellinen. Myös mieheni on niin ihana tukee minun painon pudotusta kun kierty taas imetyksen aikana 20kiloa.

Minulla on ihana mies ja myös potiivinen raskaustesti joten jos kaikki hyvin menee 10 pikkuisemme tulee huhtikuun lopussa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voin häivyttää virheet menemällä olohuoneeseen heikompaan valoon.😏 kuvassa aurinko paistoi ikkunasta myös ihonvirheet ja rypyt näkyvät kuvassa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Vielä parempi on että epäilys vielä flittereistä lisää minun itsetuntoani kohoamaan . Olen aina ja pyrin olemaan rehellinen. Myös mieheni on niin ihana tukee minun painon pudotusta kun kierty taas imetyksen aikana 20kiloa.

Minulla on ihana mies ja myös potiivinen raskaustesti joten jos kaikki hyvin menee 10 pikkuisemme tulee huhtikuun lopussa.

Itseasiassa en ole edes katsonut sinun kuvia, mutta tuo juttu oli yleisellä tasolla, että kuvat ei tänä päivänä kerro yhtään mitään. Sinulla lienee kuitenkin huono itsetunto kun tuollaista täällä kyselet.

• Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa en ole edes katsonut sinun kuvia, mutta tuo juttu oli yleisellä tasolla, että kuvat ei tänä päivänä kerro yhtään mitään. Sinulla lienee kuitenkin huono itsetunto kun tuollaista täällä kyselet.

Niihän se on huono itse tunto kysyä kestäiskö se mies minua vielä 20vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Noh nostetan se loi kun lähit mustamaalaan että heti flitteröity. Ainakin minä olen rehellisyyteni säilyttänyt.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Hyi h.lvata

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

No täällä notkumisesi ja ison perscheesi kera ei oo mennyt arvokkaasti. Ei.

• Anonyymi

Onko haaroissa hyvä vehje? Kestävä?

• Anonyymi

Tosi on.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Enköhän minä ole taas huomannut mieheni arvostuksen minua kohtaa, tänään minulle puuron johon pisti marjoja ja keitti minulle munan ja toi minulle nämä sänkyyn. Myös kahvia tuo ja teetäkin.🥰 eilen lämmitti minulle pizzaa luulen että saan niin rakasta kohtelua verrattuna muihin kunhan murehdin turhia. kannattaa vain minun
        luottaa enemmänkin muut ihmiset käytöksellään aiheuttaa epäluottamusta. Eikä meidän suhteen alku ollut helppo kun suhteesta en saanut lähteä jouduin vaan katsomaan tätä kun yritin lopulta sain vain viedä miestä sairaalaan.

Homo se mies on.

• Anonyymi

On on. Muna ja kestävyys plus ulkonäkö plus rahapussi. Settii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homo se mies on.

Eipä ole uusi tieto.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole uusi tieto.

Vahingossa äänestin😃

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Voin häivyttää virheet menemällä olohuoneeseen heikompaan valoon.😏 kuvassa aurinko paistoi ikkunasta myös ihonvirheet ja rypyt näkyvät kuvassa.

Sn.-Aurinko paistaa aina kesäisin.-VGOIs

• Anonyymi kirjoitti:

Sn.-Aurinko paistaa aina kesäisin.-VGOIs

Niih. Minusta oli jännä kun taas hämärää mies taas kehu kuin olen nuoren näköinen ja sanoin se poistaa hämäryys rypyt ja 16v sitten kun menee baareihin ottaa taskulampun mukaan veljensä 12v sanoi ja kokeilet potkaisemalla kasseihin, onko munat.🥹😅

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh nostetan se loi kun lähit mustamaalaan että heti flitteröity. Ainakin minä olen rehellisyyteni säilyttänyt.

KUin myös. Olen ollut rehellinen melkein koko ajan. Sairaalassa ppiti juksata välil. et n.-pääsi ulos.-vtgo

• valtakunta
        valtakunta kirjoitti:

Niih. Minusta oli jännä kun taas hämärää mies taas kehu kuin olen nuoren näköinen ja sanoin se poistaa hämäryys rypyt ja 16v sitten kun menee baareihin ottaa taskulampun mukaan veljensä 12v sanoi ja kokeilet potkaisemalla kasseihin, onko munat.🥹😅

Nämä on hyviä tulevaisuuden haaveita
        2vuotta vielä sinne ” baareihin” tai noh puolitoista vuotta, jos aikoo lähteä katsomaan naisia. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

KUin myös. Olen ollut rehellinen melkein koko ajan. Sairaalassa ppiti juksata välil. et n.-pääsi ulos.-vtgo

Sairaalassa juksata. Toivottavasti ei vakavaa juksata. 😅

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Miks sitte kyselet? Nauti nyt

• Anonyymi kirjoitti:

Miks sitte kyselet? Nauti nyt

Just sain kun on nautinnon mieheltäni odotin jo himoissani 3päivää

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En tietääkseni ole, sen verta kyllä etten siedä ulkopuolisia. Edes yhtä-äkkisiä muutoksia enemmän pelkään miehen valinneen ulkonäön takia kuin luonteen. Koska meillä hääri miehellä toinen ”tyttökaveri” siinä. Halusin pois suhteesta eikä se ollut mahdollista.

Ei ollut mahdollista?
        Aina on.

• Anonyymi

Tuskin riität. Elämme Suomessa.

• Riitän riitän. Tiedän sen jo , kunhan oli herkkä hetki pohtia. pitää minulle minusta huolta ja ruokaa koko perheelle tekee.🥰

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Riitän riitän. Tiedän sen jo , kunhan oli herkkä hetki pohtia. pitää minulle minusta huolta ja ruokaa koko perheelle tekee.🥰

Piika? Siivooja?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Riitän riitän. Tiedän sen jo , kunhan oli herkkä hetki pohtia. pitää minulle minusta huolta ja ruokaa koko perheelle tekee.🥰

Oletko tyhmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piika? Siivooja?

Niin olen ajatellut sen olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin olen ajatellut sen olevan.

Ihana minun oma 🥰✨ ei kukaan muu , niin ihanasti minua hoida kuin hän minua.

• Näyttää siltä että kuvassa on joku henkilö, joka (kuva) on joskus otettu. Mikään ei viittaa siihen että sinä esiintyisit kuvassa.

• Minä olen kuvassa . Tunnistaa hyvin myös pikkukuvasta.

• valtakunta kirjoitti:

Muuten tykkään omista jaloista enemmän😅
        https://aijaa.com/fbFi1l

Toivottavasti et villiinny.🥹

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Jalkojesi kynnet ovat rumat.

Eivät ole. En vaan hoida jalkojani mitenkään ne on luonnostaan kauniit.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Eivät ole. En vaan hoida jalkojani mitenkään ne on luonnostaan kauniit.

Ei ole varpaat ja kynsiä ei ole hoidettu lainkaan.
        En kehtaisi näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkojesi kynnet ovat rumat.

Kynnet on rumat.

• Anonyymi kirjoitti:

Kynnet on rumat.

Kyllä ne on kauniit minun mielestä mies pistää suuhunsakin vaikka en tykkää.

• Anonyymi

Kolmas tai neljäskin pyörä joh.

• Anonyymi

ja vammanen hideytyy tehty myös rikosilmoitus

• En nyt ymmärtänyt?

• Anonyymi

Et riitä. Nytkään.

• Anonyymi

Riippuu sun miehestä. Tai joo, tuskin monikaan nainen haluaisi ruveta äitipuoleksi 10 lapselle. Kyllä riität koska sun mies ei kelpaa enää kenellekään.

• Eikö olekkin ihana. Se kohta 10lapsen isukki ja kaikki täys sisaruksia.

• Anonyymi

En voi tietää, en ole miehesi

• Anonyymi

Varaudu. Mies ei välttis ole sun. Voi olla taloudenhoitaja ja näpsä kaveri, juttuseuraa.

• Kunhan on onnellinen, minulle se sitten käy.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3277
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      250
      2111
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1301
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe