Rehellistä palautetta?

Anonyymi-ap

Omaan huonon itsetunnon koska mulla on pieni muna, mietin että millasta porukkaa tuola alastonsuomessa on jos laitan kuvan sinne ja pyydän naisilta palautetta että riittääkö mitta heidän tyydytykseen? Voiko onko kaikki sielä ns. sekopäitä? Ja jos joku miettii niin mittasin ja noin 14cm pituudessa, paksuudesta en tiedä

5

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alaston Suomi -foorumilla palaute on yleensä asiallista. Harvoin siellä ihan sekopäitä tulee vastaan. Jos minulta kysytään, niin 14 cm on kyllä hämmästyttävän pieni, mutta sehän on vain minun mielipiteeni.

• Anonyymi

Ei se ole pieni, vaan sopivan mittainen.
      T. Nainen

• Anonyymi

Itse asiassa ei sillä nyt niin suurta väliä ole kun kemiat muuten passaa yhteen, isoa mulukkua on hypetetty jo liiankin kanssa. Mitkä ovat mulukun funktiot, eiköhän sen tehtävänä ole saattaa emäntä siunattuun tilaan sekä helpottaa kusella käyntiä. Siinä se.

Jos sulla on epävarmuutta piisaako se siittiöiden toimitukseen, kyllä piisaa, ehkä asiaa auttaisi panostamalla kieliopintoihin, monet naiset ovat hulluna kielitaitoisiin miehiin ja näin varmistaa naisen orgasmit jotka ovat välttämättömiä vaan ei aina ehkä niin pakollisia.

• Anonyymi

Ihan turhaan podet huonoa itsetuntoa, sulla on keskikokoinen

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82