Täällä on kaikki mielisairaita....

Koirafani83

...JOTKA PITÄISI PIKAISESTI TOIMITTAA HOITOON. Tämä on ihan sairas palsta. Pelotellaan ihmisiä asioilla jotka eivät ole totta. Ajatelkaa, että joku voisi vaikka uskoa niitä juttuja ja pelästyä ihan tosissaan! Tiedän erään ihmisen, joka joutui mielisairaalaan kun niin kovasti pelästyi tämän palstan juttuja. Tämä palsta on parasta lopettaa. Ei täällä osata muuta kuin pelotella ihmisiä mikrosiruilla, ihmisen elävältä nylkemisellä ja sodalla.

7

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eivät kaikki täällä ole mielisairaita - joukossa on myös yksi riivattu. Sinä, Koiranpalvoja.

    • Sivulainen

      Täällä kirjoittaa monenkirjava porukka. Hyvin moni vain häiriköinti ja kiusanteko mielessään. Ei niitä kannata ottaa vakavasti.

      • puhuu myös

        kovaa kieltä lopunajoista kertoessaan ja sekin saa herkät ihmiset pelon valtaan, mutta se on Jumalalta tullut ja on siksi tervettä ja oikein. Jumala on sama aina eikä Hän muutu aikojen mukaan, vaan on ikuinen ja muuttumaton ja siksi ne jotka profetoi ihmisille mieliksi eivät ole Jumalan lähettämiä, vaikka se sanoma lihaa ruokkisikin ja olisi korvalle mieluinen, kuten nykyisin on sanomien laita. mitä lähemmäksi ilmestyskirjan tapahtumia ja tuomioita mennään niin sitä lievempiä ja imelimpiä sanomat ovat, koska maailman henki sen terän tylsyttää ja siinä vain kehutaan kuinka Jumala on rakkaus ja kuinka Hän rakastaa jokaista syntistä ja kutsuu kaikkia ja ei tärvitse tuntea pelkoa vaan kokea rakkautta ja ei tarvitse uskoon tultuaankaan elää lain alla, vaan kaikki on sallittua, sillä Jumaala on rakkaus ja Hän antaa anteeksi, vaikka sana toisin sanoisikin, kun pitää se sanakin päivittää tätä aikaa varten ja sallia kaikki ihmisten mielihalut.
        Tämänlainen sanoma menisi perille ja olisi kaikille mieleen ja jopa saatanalle.
        on sääli että olet kokenut niin pahaa ja tiedät jonkun joka on jopa sairastunut henkisesti ja se taidat olla sinä, mutta en oikein usko että se on näiden kirjoitusten syy, vaan se on se sairaus ollut jo ennen ja on vain ehkä aktivoitunut, kun mieli on kiihtynyt.
        Jumala ei uhkaa ketään oikein elävää ja Jeesus jopa kielsi pelkäämästä ja iloitsemaan kun ne tuomion päivät ovat käsillä, joten elä pelkää vaan iloitse siitä että Jumalan tuomiot ei kohtaa pyhiä, vaan Hän pelastaa heidät ja vie taivaaseen ja hoitaa ja parantaa heidät kaikista vaivoista.
        Jeesus tahtoo kohdata sinua ja tahdä terveeksi siitä mitä saatana on sinulle tehnyt, sillä sen tekosia tälläiset ovat.
        Jumala siunatkoon sinut ja parantakoon sinut kaikesta ja antakoon sinulle ilon Pyhässä Hengessä aamen.


      • lopun edessä
        puhuu myös kirjoitti:

        kovaa kieltä lopunajoista kertoessaan ja sekin saa herkät ihmiset pelon valtaan, mutta se on Jumalalta tullut ja on siksi tervettä ja oikein. Jumala on sama aina eikä Hän muutu aikojen mukaan, vaan on ikuinen ja muuttumaton ja siksi ne jotka profetoi ihmisille mieliksi eivät ole Jumalan lähettämiä, vaikka se sanoma lihaa ruokkisikin ja olisi korvalle mieluinen, kuten nykyisin on sanomien laita. mitä lähemmäksi ilmestyskirjan tapahtumia ja tuomioita mennään niin sitä lievempiä ja imelimpiä sanomat ovat, koska maailman henki sen terän tylsyttää ja siinä vain kehutaan kuinka Jumala on rakkaus ja kuinka Hän rakastaa jokaista syntistä ja kutsuu kaikkia ja ei tärvitse tuntea pelkoa vaan kokea rakkautta ja ei tarvitse uskoon tultuaankaan elää lain alla, vaan kaikki on sallittua, sillä Jumaala on rakkaus ja Hän antaa anteeksi, vaikka sana toisin sanoisikin, kun pitää se sanakin päivittää tätä aikaa varten ja sallia kaikki ihmisten mielihalut.
        Tämänlainen sanoma menisi perille ja olisi kaikille mieleen ja jopa saatanalle.
        on sääli että olet kokenut niin pahaa ja tiedät jonkun joka on jopa sairastunut henkisesti ja se taidat olla sinä, mutta en oikein usko että se on näiden kirjoitusten syy, vaan se on se sairaus ollut jo ennen ja on vain ehkä aktivoitunut, kun mieli on kiihtynyt.
        Jumala ei uhkaa ketään oikein elävää ja Jeesus jopa kielsi pelkäämästä ja iloitsemaan kun ne tuomion päivät ovat käsillä, joten elä pelkää vaan iloitse siitä että Jumalan tuomiot ei kohtaa pyhiä, vaan Hän pelastaa heidät ja vie taivaaseen ja hoitaa ja parantaa heidät kaikista vaivoista.
        Jeesus tahtoo kohdata sinua ja tahdä terveeksi siitä mitä saatana on sinulle tehnyt, sillä sen tekosia tälläiset ovat.
        Jumala siunatkoon sinut ja parantakoon sinut kaikesta ja antakoon sinulle ilon Pyhässä Hengessä aamen.

        paskat ole sunkin housuissa.

        turha alkaa muuta selittämään.


      • lopun edessä kirjoitti:

        paskat ole sunkin housuissa.

        turha alkaa muuta selittämään.

        on jo käynnissä ja paljon on niitä jotka ovat joskus olleet oikein uskossa, mutta nyt ovat kuolleet synteihinsä ja elävät kuten ennen uskoontloaan ja he eivät tule päääsemään ylösottoon, koska eivät olleet valmiit, kun ylkä tuli ja hän tulee pian, vain muutama vuosi ja ikuisuus alkaa morsiamella taivaassa, mutta tuska ja iankaikkinen kadotus niille jotka ei tee parannusta haureudestaan ja synneistään.

        Entiset uskovaiset ovat niitä pahimpia kristinuskon vainoojia, koska he tietävät miten sitä tulee vainota ja heissä se viha Jumalaa kohtaan on totaalinen, koska he ovat maistaneet taivaallista ja tietävät että se on totta ja että he ovat sen ulkopuolella ja eivät kestä että uskovaiset saavat siitä nauttia, kun se on hieltä itseltään mennyt synnin tähden ohi, kun suhde Jumalaan ei ole enää kunnossa ja omatunto soimaa ja todistaa että helvetti odottaa ja se on jo heidän sydämissään ja paha raivoaa, kun on saanut uhrinsa takaisin ja käyttää sitä eitistä enenmmän pahuuden töihin.


      • Juopio
        penttiz kirjoitti:

        on jo käynnissä ja paljon on niitä jotka ovat joskus olleet oikein uskossa, mutta nyt ovat kuolleet synteihinsä ja elävät kuten ennen uskoontloaan ja he eivät tule päääsemään ylösottoon, koska eivät olleet valmiit, kun ylkä tuli ja hän tulee pian, vain muutama vuosi ja ikuisuus alkaa morsiamella taivaassa, mutta tuska ja iankaikkinen kadotus niille jotka ei tee parannusta haureudestaan ja synneistään.

        Entiset uskovaiset ovat niitä pahimpia kristinuskon vainoojia, koska he tietävät miten sitä tulee vainota ja heissä se viha Jumalaa kohtaan on totaalinen, koska he ovat maistaneet taivaallista ja tietävät että se on totta ja että he ovat sen ulkopuolella ja eivät kestä että uskovaiset saavat siitä nauttia, kun se on hieltä itseltään mennyt synnin tähden ohi, kun suhde Jumalaan ei ole enää kunnossa ja omatunto soimaa ja todistaa että helvetti odottaa ja se on jo heidän sydämissään ja paha raivoaa, kun on saanut uhrinsa takaisin ja käyttää sitä eitistä enenmmän pahuuden töihin.

        Tule tänne, Pena, juodaan viinaa, lyödään korttia ja kiroillaan nortti huulessa samalla kun katsellaan pornofilmiä ennen huoriin lähtöä!


    • ggligou

      kiitos vaan mielipiteestäsi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe