...JOTKA PITÄISI PIKAISESTI TOIMITTAA HOITOON. Tämä on ihan sairas palsta. Pelotellaan ihmisiä asioilla jotka eivät ole totta. Ajatelkaa, että joku voisi vaikka uskoa niitä juttuja ja pelästyä ihan tosissaan! Tiedän erään ihmisen, joka joutui mielisairaalaan kun niin kovasti pelästyi tämän palstan juttuja. Tämä palsta on parasta lopettaa. Ei täällä osata muuta kuin pelotella ihmisiä mikrosiruilla, ihmisen elävältä nylkemisellä ja sodalla.
Täällä on kaikki mielisairaita....
7
820
Vastaukset
- ...
Eivät kaikki täällä ole mielisairaita - joukossa on myös yksi riivattu. Sinä, Koiranpalvoja.
- Sivulainen
Täällä kirjoittaa monenkirjava porukka. Hyvin moni vain häiriköinti ja kiusanteko mielessään. Ei niitä kannata ottaa vakavasti.
- puhuu myös
kovaa kieltä lopunajoista kertoessaan ja sekin saa herkät ihmiset pelon valtaan, mutta se on Jumalalta tullut ja on siksi tervettä ja oikein. Jumala on sama aina eikä Hän muutu aikojen mukaan, vaan on ikuinen ja muuttumaton ja siksi ne jotka profetoi ihmisille mieliksi eivät ole Jumalan lähettämiä, vaikka se sanoma lihaa ruokkisikin ja olisi korvalle mieluinen, kuten nykyisin on sanomien laita. mitä lähemmäksi ilmestyskirjan tapahtumia ja tuomioita mennään niin sitä lievempiä ja imelimpiä sanomat ovat, koska maailman henki sen terän tylsyttää ja siinä vain kehutaan kuinka Jumala on rakkaus ja kuinka Hän rakastaa jokaista syntistä ja kutsuu kaikkia ja ei tärvitse tuntea pelkoa vaan kokea rakkautta ja ei tarvitse uskoon tultuaankaan elää lain alla, vaan kaikki on sallittua, sillä Jumaala on rakkaus ja Hän antaa anteeksi, vaikka sana toisin sanoisikin, kun pitää se sanakin päivittää tätä aikaa varten ja sallia kaikki ihmisten mielihalut.
Tämänlainen sanoma menisi perille ja olisi kaikille mieleen ja jopa saatanalle.
on sääli että olet kokenut niin pahaa ja tiedät jonkun joka on jopa sairastunut henkisesti ja se taidat olla sinä, mutta en oikein usko että se on näiden kirjoitusten syy, vaan se on se sairaus ollut jo ennen ja on vain ehkä aktivoitunut, kun mieli on kiihtynyt.
Jumala ei uhkaa ketään oikein elävää ja Jeesus jopa kielsi pelkäämästä ja iloitsemaan kun ne tuomion päivät ovat käsillä, joten elä pelkää vaan iloitse siitä että Jumalan tuomiot ei kohtaa pyhiä, vaan Hän pelastaa heidät ja vie taivaaseen ja hoitaa ja parantaa heidät kaikista vaivoista.
Jeesus tahtoo kohdata sinua ja tahdä terveeksi siitä mitä saatana on sinulle tehnyt, sillä sen tekosia tälläiset ovat.
Jumala siunatkoon sinut ja parantakoon sinut kaikesta ja antakoon sinulle ilon Pyhässä Hengessä aamen. - lopun edessä
puhuu myös kirjoitti:
kovaa kieltä lopunajoista kertoessaan ja sekin saa herkät ihmiset pelon valtaan, mutta se on Jumalalta tullut ja on siksi tervettä ja oikein. Jumala on sama aina eikä Hän muutu aikojen mukaan, vaan on ikuinen ja muuttumaton ja siksi ne jotka profetoi ihmisille mieliksi eivät ole Jumalan lähettämiä, vaikka se sanoma lihaa ruokkisikin ja olisi korvalle mieluinen, kuten nykyisin on sanomien laita. mitä lähemmäksi ilmestyskirjan tapahtumia ja tuomioita mennään niin sitä lievempiä ja imelimpiä sanomat ovat, koska maailman henki sen terän tylsyttää ja siinä vain kehutaan kuinka Jumala on rakkaus ja kuinka Hän rakastaa jokaista syntistä ja kutsuu kaikkia ja ei tärvitse tuntea pelkoa vaan kokea rakkautta ja ei tarvitse uskoon tultuaankaan elää lain alla, vaan kaikki on sallittua, sillä Jumaala on rakkaus ja Hän antaa anteeksi, vaikka sana toisin sanoisikin, kun pitää se sanakin päivittää tätä aikaa varten ja sallia kaikki ihmisten mielihalut.
Tämänlainen sanoma menisi perille ja olisi kaikille mieleen ja jopa saatanalle.
on sääli että olet kokenut niin pahaa ja tiedät jonkun joka on jopa sairastunut henkisesti ja se taidat olla sinä, mutta en oikein usko että se on näiden kirjoitusten syy, vaan se on se sairaus ollut jo ennen ja on vain ehkä aktivoitunut, kun mieli on kiihtynyt.
Jumala ei uhkaa ketään oikein elävää ja Jeesus jopa kielsi pelkäämästä ja iloitsemaan kun ne tuomion päivät ovat käsillä, joten elä pelkää vaan iloitse siitä että Jumalan tuomiot ei kohtaa pyhiä, vaan Hän pelastaa heidät ja vie taivaaseen ja hoitaa ja parantaa heidät kaikista vaivoista.
Jeesus tahtoo kohdata sinua ja tahdä terveeksi siitä mitä saatana on sinulle tehnyt, sillä sen tekosia tälläiset ovat.
Jumala siunatkoon sinut ja parantakoon sinut kaikesta ja antakoon sinulle ilon Pyhässä Hengessä aamen.paskat ole sunkin housuissa.
turha alkaa muuta selittämään. lopun edessä kirjoitti:
paskat ole sunkin housuissa.
turha alkaa muuta selittämään.on jo käynnissä ja paljon on niitä jotka ovat joskus olleet oikein uskossa, mutta nyt ovat kuolleet synteihinsä ja elävät kuten ennen uskoontloaan ja he eivät tule päääsemään ylösottoon, koska eivät olleet valmiit, kun ylkä tuli ja hän tulee pian, vain muutama vuosi ja ikuisuus alkaa morsiamella taivaassa, mutta tuska ja iankaikkinen kadotus niille jotka ei tee parannusta haureudestaan ja synneistään.
Entiset uskovaiset ovat niitä pahimpia kristinuskon vainoojia, koska he tietävät miten sitä tulee vainota ja heissä se viha Jumalaa kohtaan on totaalinen, koska he ovat maistaneet taivaallista ja tietävät että se on totta ja että he ovat sen ulkopuolella ja eivät kestä että uskovaiset saavat siitä nauttia, kun se on hieltä itseltään mennyt synnin tähden ohi, kun suhde Jumalaan ei ole enää kunnossa ja omatunto soimaa ja todistaa että helvetti odottaa ja se on jo heidän sydämissään ja paha raivoaa, kun on saanut uhrinsa takaisin ja käyttää sitä eitistä enenmmän pahuuden töihin.- Juopio
penttiz kirjoitti:
on jo käynnissä ja paljon on niitä jotka ovat joskus olleet oikein uskossa, mutta nyt ovat kuolleet synteihinsä ja elävät kuten ennen uskoontloaan ja he eivät tule päääsemään ylösottoon, koska eivät olleet valmiit, kun ylkä tuli ja hän tulee pian, vain muutama vuosi ja ikuisuus alkaa morsiamella taivaassa, mutta tuska ja iankaikkinen kadotus niille jotka ei tee parannusta haureudestaan ja synneistään.
Entiset uskovaiset ovat niitä pahimpia kristinuskon vainoojia, koska he tietävät miten sitä tulee vainota ja heissä se viha Jumalaa kohtaan on totaalinen, koska he ovat maistaneet taivaallista ja tietävät että se on totta ja että he ovat sen ulkopuolella ja eivät kestä että uskovaiset saavat siitä nauttia, kun se on hieltä itseltään mennyt synnin tähden ohi, kun suhde Jumalaan ei ole enää kunnossa ja omatunto soimaa ja todistaa että helvetti odottaa ja se on jo heidän sydämissään ja paha raivoaa, kun on saanut uhrinsa takaisin ja käyttää sitä eitistä enenmmän pahuuden töihin.Tule tänne, Pena, juodaan viinaa, lyödään korttia ja kiroillaan nortti huulessa samalla kun katsellaan pornofilmiä ennen huoriin lähtöä!
- ggligou
kiitos vaan mielipiteestäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654