Märkä vaippa

Anonyymi-ap

Moiii

Mua kiihottaa suunnattomasti käyttää vaippoja, pissata niihin ja olla sen jälkeen märässä vaipassa <3 En vaihda vaippaa kuivaan ennenkuin oon pissannut siihen useat pisut ja se on ihan täysi ja meinaa vuotaa yli. Sit vasta kuiva vaippa ja yritän pissata sen mahdollisimman pia märäksi.

Onko muita samanhenkisiä?

15

953

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on! Oon kohta 30 vuotias mies. Käytän säännöllisesti abdl teippivaippoja.

      • Anonyymi

        Sikailua


    • Anonyymi

      Vaipat ei kiinnosta vaan latex ja pvc housut sillan että kun saisi aikaiseksi sen että hankkisi moiset ja kokeilisi miltä tuntisi pissata moisiin housuihin ja sitten olla niissä ..

    • Anonyymi

      Tääl yks vaippailia käytän housuvaippaa super tai maxsi parin pissan jälkee muovihousut niin voi pissata lisää ettei tule läpi istuessa olisi kiva kun nykyään saisi housuvaippoja muovipintaisena.

    • Anonyymi

      Kyseisen naisen kanssa sitten uskaltaisi alkaa tehdä vahinkoja housuun.

      • Anonyymi

        Pasko alles urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasko alles urpo

        No se näyttää olevan sun omia juttujasi. Ei normaaliille tulis mieleen moinen juttu.


    • Anonyymi

      täälä myös vaippailija, sekä ab- vaipat käytössä, tai välillä tenan teipparit

    • Anonyymi

      Samanhenkinen täälläkin

      • Anonyymi

        Sikailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikailua

        Taasko oliko noin kivaa kun tulit kertoo siitä.


    • Anonyymi

      Kun on vaipat aina, ja pissa tulee silloin kun tulee, niin vaippa on kyllä vaihdettava, kun tulee mahdollisesksi. Ei kaupungilla ja asioillaan voi kulkea täydellä vaipalla. Sitä voi kokeilla ensin kotona miltä se tuntuu.

      • Anonyymi

        Mulla on repussa aina vaihtovaippoja itellä mukana, mutta vaippailenki kyllä 24/7. Joskus tulee oltua pitkäänki pissasissa vaipoissa jos ei heti jaksa/kerkeä vaihtamaan


    • Anonyymi
    • Kyllä vaan. Tilaisuuden tullen vaippa vaan muovihousujen kera. Ihana antaa valua vaan

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      11
      3346
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      119
      2247
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1639
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      77
      1141
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      48
      956
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      914
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      910
    9. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      10
      847
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      825
    Aihe