YHYY MUN TOSI HYVÄ TALLI www.firmala.fi/~olivina LOPETTAAA..... YHYYYYYYYYYYYHYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
NYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHH!!!!
5
231
Vastaukset
Ei ihme, sillä tallisi oli perustettu pelkälle hoitajatoiminnalle. Tallin ulkoasuun ei oltu panostettu eikä hevosiin, vain siihen, että saataisiin mahdollisimman paljon hoitajia. Ihan vinkiksi vain tulevaisuutta ajatellen, mikäli vielä hamuat virtuaalitallia perustaa, vinkki 1, tee se omaksi iloksesi ja panosta siihen. Virtuaalitallia tehtäessä ei kannata ajatella muita paitsi hevosissa. Kannattaa ostaa hevosen tilausvarsoina, jotta sillä olisi edes vähän sukua. Suvuttomia ja keksittyjä hevosia syrjitään. Kannattaa myös itse sivuille katsoa hyvä host. Firmala, MSN ja MatMice ovat surkeita, koska sieltä ei saa minkäänlaista leiskaa sivuille. Koti.terrieri, FreeWebs, Geocities, SunPoint, Koti.inet ja monet muut taas ovat lämpimästi suositeltavia kotisivuntekopaikkoja. Ja menestyvän virtuaalitallin pitäjän perussanastoon kuuluu tietenkin HTML-kieli. Opettele sitä huolella ja askel askeleelta opi tekemään yhä parempi virtuaalitalli.
Jokainen on sen joskus aloittanut, myös minä. Ja alussa jokainen on ollut huono, tehnyt surkeita sivuja Firmalaan, ja koristanut sivujaan miljoonilla animaatioilla sekä myrkynvihreällä taustavärillä. Minä tosin olen alusta asti kannustanut yksinkertaisuutta, mutta jokainen tekee mieleisensä. Niin myös minä. Älä missään nimessä luovuta, ellei tallillesi tule heti ensimmäisen viikon aikana hoitajia. Suosittelen teettämään hevosilla esim. varsoja, järjestämään kisoja, tms, jotta saat vähän uskottavuutta ja huomaat, ettei koko virtuaalitoiminta kaadu pelkkiin hoitajiin.
Onnea virtuaalitallin pitämisessä! Kokeile ihmeessä yrittää uudelleen luettuasi ohjeistukseni! :) Voit myös kysyä multa lisää tietoa virtuaalitallin tekemisestä ja muusta. Kannattaa ennen virtuaalitallin tekemistä aloittaa vaikka hoitamalla jollain tallilla, vaikka kisatallilla. (Ravitallit ovat oikein kivoja). Samalla katselemalla hoitamasi hevosen sivuja, voit katsoa, mitä kaikkea tietoa ihmiset haluavat hevosista tietää, jne. Onnea uudestaan yrittämälle! Älä luovuta, vaikkei hoitajia tulisikaan!
Terveisin,
Dreamy- Shériffi(ei asussa)
Todella törkeetä Dreamy!! Olen huomannut, että olet aina haukkumassa toisten talleja! Harmillisesti en ole Shériffin nimellä, en poista tuota viestiä, saavatpa muut lukea, ja kommentoida! Minusta talli on hieno, eikä vissiin kukaan valitse tallia ulkoasun perusteella, vaan siitä, millaiset on hevoset, ja vastataanko viesteihin nopeasti, sillä jotkut eivät ole kärsivällisiä.
Toivon Dreamy, että jos vielä näen noita haukkumisiasi, voimme poistaa sinulta tuon nimi merkin, nimittäin tuo ei ole hauskaa! Pikkusiskonikin talli on tehty MSN:ssä, ja hoitajia on jo 23! Mutta hän ei tunne ketään! Kaikki oppii ajan myötä, ja toivottavasti muutkin lukevat nämä!:) - Shériffi(ei asussa)
Todella törkeetä Dreamy!! Olen huomannut, että olet aina haukkumassa toisten talleja! Harmillisesti en ole Shériffin nimellä, en poista tuota viestiä, saavatpa muut lukea, ja kommentoida! Minusta talli on hieno, eikä vissiin kukaan valitse tallia ulkoasun perusteella, vaan siitä, millaiset on hevoset, ja vastataanko viesteihin nopeasti, sillä jotkut eivät ole kärsivällisiä.
Toivon Dreamy, että jos vielä näen noita haukkumisiasi, voimme poistaa sinulta tuon nimi merkin, nimittäin tuo ei ole hauskaa! Pikkusiskonikin talli on tehty MSN:ssä, ja hoitajia on jo 23! Mutta hän ei tunne ketään! Kaikki oppii ajan myötä, ja toivottavasti muutkin lukevat nämä!:) Shériffi(ei asussa) kirjoitti:
Toivon Dreamy, että jos vielä näen noita haukkumisiasi, voimme poistaa sinulta tuon nimi merkin, nimittäin tuo ei ole hauskaa! Pikkusiskonikin talli on tehty MSN:ssä, ja hoitajia on jo 23! Mutta hän ei tunne ketään! Kaikki oppii ajan myötä, ja toivottavasti muutkin lukevat nämä!:)Nauru pidentää ikää, kiitos vaan.
- Katariina10viphclol
Siis miten tehään virtuaalitalli kertokaa ei mul hakuu oo niinku.kertoisitteko te pliis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000