NYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHH!!!!

-----

YHYY MUN TOSI HYVÄ TALLI www.firmala.fi/~olivina LOPETTAAA..... YHYYYYYYYYYYYHYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

5

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihme, sillä tallisi oli perustettu pelkälle hoitajatoiminnalle. Tallin ulkoasuun ei oltu panostettu eikä hevosiin, vain siihen, että saataisiin mahdollisimman paljon hoitajia. Ihan vinkiksi vain tulevaisuutta ajatellen, mikäli vielä hamuat virtuaalitallia perustaa, vinkki 1, tee se omaksi iloksesi ja panosta siihen. Virtuaalitallia tehtäessä ei kannata ajatella muita paitsi hevosissa. Kannattaa ostaa hevosen tilausvarsoina, jotta sillä olisi edes vähän sukua. Suvuttomia ja keksittyjä hevosia syrjitään. Kannattaa myös itse sivuille katsoa hyvä host. Firmala, MSN ja MatMice ovat surkeita, koska sieltä ei saa minkäänlaista leiskaa sivuille. Koti.terrieri, FreeWebs, Geocities, SunPoint, Koti.inet ja monet muut taas ovat lämpimästi suositeltavia kotisivuntekopaikkoja. Ja menestyvän virtuaalitallin pitäjän perussanastoon kuuluu tietenkin HTML-kieli. Opettele sitä huolella ja askel askeleelta opi tekemään yhä parempi virtuaalitalli.

      Jokainen on sen joskus aloittanut, myös minä. Ja alussa jokainen on ollut huono, tehnyt surkeita sivuja Firmalaan, ja koristanut sivujaan miljoonilla animaatioilla sekä myrkynvihreällä taustavärillä. Minä tosin olen alusta asti kannustanut yksinkertaisuutta, mutta jokainen tekee mieleisensä. Niin myös minä. Älä missään nimessä luovuta, ellei tallillesi tule heti ensimmäisen viikon aikana hoitajia. Suosittelen teettämään hevosilla esim. varsoja, järjestämään kisoja, tms, jotta saat vähän uskottavuutta ja huomaat, ettei koko virtuaalitoiminta kaadu pelkkiin hoitajiin.

      Onnea virtuaalitallin pitämisessä! Kokeile ihmeessä yrittää uudelleen luettuasi ohjeistukseni! :) Voit myös kysyä multa lisää tietoa virtuaalitallin tekemisestä ja muusta. Kannattaa ennen virtuaalitallin tekemistä aloittaa vaikka hoitamalla jollain tallilla, vaikka kisatallilla. (Ravitallit ovat oikein kivoja). Samalla katselemalla hoitamasi hevosen sivuja, voit katsoa, mitä kaikkea tietoa ihmiset haluavat hevosista tietää, jne. Onnea uudestaan yrittämälle! Älä luovuta, vaikkei hoitajia tulisikaan!

      Terveisin,
      Dreamy

      • Shériffi(ei asussa)

        Todella törkeetä Dreamy!! Olen huomannut, että olet aina haukkumassa toisten talleja! Harmillisesti en ole Shériffin nimellä, en poista tuota viestiä, saavatpa muut lukea, ja kommentoida! Minusta talli on hieno, eikä vissiin kukaan valitse tallia ulkoasun perusteella, vaan siitä, millaiset on hevoset, ja vastataanko viesteihin nopeasti, sillä jotkut eivät ole kärsivällisiä.
        Toivon Dreamy, että jos vielä näen noita haukkumisiasi, voimme poistaa sinulta tuon nimi merkin, nimittäin tuo ei ole hauskaa! Pikkusiskonikin talli on tehty MSN:ssä, ja hoitajia on jo 23! Mutta hän ei tunne ketään! Kaikki oppii ajan myötä, ja toivottavasti muutkin lukevat nämä!:)


      • Shériffi(ei asussa)

        Todella törkeetä Dreamy!! Olen huomannut, että olet aina haukkumassa toisten talleja! Harmillisesti en ole Shériffin nimellä, en poista tuota viestiä, saavatpa muut lukea, ja kommentoida! Minusta talli on hieno, eikä vissiin kukaan valitse tallia ulkoasun perusteella, vaan siitä, millaiset on hevoset, ja vastataanko viesteihin nopeasti, sillä jotkut eivät ole kärsivällisiä.
        Toivon Dreamy, että jos vielä näen noita haukkumisiasi, voimme poistaa sinulta tuon nimi merkin, nimittäin tuo ei ole hauskaa! Pikkusiskonikin talli on tehty MSN:ssä, ja hoitajia on jo 23! Mutta hän ei tunne ketään! Kaikki oppii ajan myötä, ja toivottavasti muutkin lukevat nämä!:)


      • Shériffi(ei asussa) kirjoitti:

        Todella törkeetä Dreamy!! Olen huomannut, että olet aina haukkumassa toisten talleja! Harmillisesti en ole Shériffin nimellä, en poista tuota viestiä, saavatpa muut lukea, ja kommentoida! Minusta talli on hieno, eikä vissiin kukaan valitse tallia ulkoasun perusteella, vaan siitä, millaiset on hevoset, ja vastataanko viesteihin nopeasti, sillä jotkut eivät ole kärsivällisiä.
        Toivon Dreamy, että jos vielä näen noita haukkumisiasi, voimme poistaa sinulta tuon nimi merkin, nimittäin tuo ei ole hauskaa! Pikkusiskonikin talli on tehty MSN:ssä, ja hoitajia on jo 23! Mutta hän ei tunne ketään! Kaikki oppii ajan myötä, ja toivottavasti muutkin lukevat nämä!:)

        Nauru pidentää ikää, kiitos vaan.


    • Katariina10viphclol

      Siis miten tehään virtuaalitalli kertokaa ei mul hakuu oo niinku.kertoisitteko te pliis?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe