Pistokkaat kituu

Anonyymi-ap

Mikä vikana kun pistokas ei millään kasva? Vedessä ollessaan tekee hyvät juuret ja näyttää voivan hyvin. Multaan siirron jälkeen kituu, uudet lehdet on ihan pieniä tai kuivuvat heti kun ovat ilmestyneet. Tai sitten lehdet ovat jotenkin oudon näköisiä, kurtussa ja jopa reikäisiä. Näin on käynyt ainakin yhdelle kultaköynnökselle, monkey leafille ja yksi muu köynnöstävä kasvi jonka nimeä en muista.
Vika ei voi olla näissä kasveissa vaan sen on pakko olla jokin mitä mä teen nyt väärin.

4

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on jo syksy. Huonekasvit juurtuvat parhaiten keväällä. Voit istuttaa pistokkaat suoraan kasvualustaan eli taimimultaa ja peittää kirkkaalla muovipussilla, mutta ei täyttä umpiota, vähäsen pitää olla tuuletusta. Samoin, jos juurrutat vedessä, niin istuta juurtuneet pistokkaat varovasti taimimultaan.

• Anonyymi

"Huonekasvit juurtuvat parhaiten keväällä."

Useimmat kyllä, mutta itselläni pelakuut juurtuvat parhaiten elokuussa, kun pistokkaat laittaa suoraan multaan ja kirkkaan muovipussin (reiät kulmissa) päälle muutamaksi viikoksi.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17988643L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe