Uskallanko

Anonyymi-ap

Uskallanko tehdä aloitteen anopin suhteen❓Olen saunassa katsellut anoppia sillä silmällä,kyrpä kovana🤔Anoppi mielellään näyttelee itseään ja tarkkaan katselee mun kyrpää,en tiedä mitä tekisin❓

17

1246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeastaan älä tee mitään vaan odotat että anoppi tekee aloitteen ja sen jälkeen vasta rusautat sitä oikein kunnolla ja jos siittä olet saanut itsesi rohkaistua kuten varmaan saatikin niin sitten sinulla on kaikki mahdollisuudet myös päästä appiukon niskaan ,tämä varmaankin aluksi hieman vastustelee näytellääkseen vaikeasti tavoiteltavaa mutta lopulta sinulle pyllistää siinä missä äiti ja tytärkin , luotat vaan määrätietoisesti itseesi niin pääset suosikki vävyksi niin anopille kuin appiukollekkin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Anopin kanssa saunomassa? Kerropa lisää, onko tuo normitapa teillä vai joku keämökkijuttu? Ja oletteko te alasti siellä koko porukka? Vai onko uikkarisauna? Eli vaimosi sinä ja appiukko, vai miten homma menee?

      • Anonyymi

        Vaimo ja anoppi uikkareissa minä ja appiukko ilman uikkareita , sen verran ahdas sauna että yleensä appiukko istuu mun sylissä ja se on kiihotusta herättävä tilanne , nyt on vaan ruvennut häiritsemään kun anoppi on kiinittänyt huomionsa minun miehuuteeni ja se jos mikä häiritsee kun hän joka on aina hoitanut löylyn heitämisen on löylyn heittäminen jäänyt tois sijaiseksi toimenpiteeksi ja näin ollen myös kylmässä saunassa istuminen on tullut epämiellyttäväksi tuon anopin tuijotuksen lisäksi.


      • Anonyymi

        Kyllä ulkosaunassa saunotaan,appiukkoa ei enää oo.Vävy pikkasen tarjoo konjankkia,sit estot häviää👍Ensin pyyheet päällä,mutta sit ne unohtuu. siinä terassilla kun anoppia katselee,suuret rinnat ja järkyttävät nännit ja itsekin sit alasti. Anoppi ihmeen kiinnostunut mun kullista,aina huomauttelee jotain rivoa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ulkosaunassa saunotaan,appiukkoa ei enää oo.Vävy pikkasen tarjoo konjankkia,sit estot häviää👍Ensin pyyheet päällä,mutta sit ne unohtuu. siinä terassilla kun anoppia katselee,suuret rinnat ja järkyttävät nännit ja itsekin sit alasti. Anoppi ihmeen kiinnostunut mun kullista,aina huomauttelee jotain rivoa👍

        Kerran kun vaimoa rupes väsyttämään ja lähti sisälle,anoppi sanoi että mennääs löylyyn,sit tultiin jäähylle ja anoppi reporankana siinä istuskeli ja mä kuivasin itseäni. Yht äkkiä anoppi täräytti,ai tollasella kalulla sä tytärtäni hoitelet,mä vähän yllätyin,ja vähän kulli jäykistyi ,anoppi kikatti ja levitteli jalkojaan,pillu näkyi kokonaan,kyllähän tollasella kullilla kelpaa tyttären nautiskella,anoppi tokaisi. olisko pitänyt tehdä jotain❓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ulkosaunassa saunotaan,appiukkoa ei enää oo.Vävy pikkasen tarjoo konjankkia,sit estot häviää👍Ensin pyyheet päällä,mutta sit ne unohtuu. siinä terassilla kun anoppia katselee,suuret rinnat ja järkyttävät nännit ja itsekin sit alasti. Anoppi ihmeen kiinnostunut mun kullista,aina huomauttelee jotain rivoa👍

        Se on tietty harmillista etten sanoisi kiusallista kun anopin vatsa ei sitä minun tarjoamaa konjakkia kestä vaan tuppaa kolmannen lasillisen jälkeen meneen löysälle ja jo on sen ikäinen että ryppynaru on päässyt löystymään pahoin ja tuottaa kohtalaisesti vaimolleni ylimääräistä siivoamista kun sitä kakkaa on kiusallisen paljon miltein kaikkialla , vaimo on tästä minulle silloin tällöin huomautellutkin että nyt kohta saat itse ryhtyä kakkoja pois pesemään , täytynee myöntää että itselläni menee myös vatsa löysälle konjakista mutta tavallisesti vasta kahdeksannen lasillisen jälkeen.


    • Anonyymi

      Minäkin oon saunonut anopin kanssa,kun hän ei halunnut yksin.se oli kyllä kiihottavaa katseltavaa kun hän ei ihan alasti kehdannut tulla saunaan niin laitto vaaleen t.paidan päälle.voitte vaan kuvitella miten siinä nännit nöpötti paidan läpi.

      • Anonyymi

        Anopilla kans ihan järkyttävät nännit,niitä on kiihottavaa katellak


    • Anonyymi

      Siis elättekö te anopista haavelijat jossain pikku tuppukylässä, jossa ei ole perheen ulkopuolisia ihmisiä haaveiltavaksi? Tosi ällöä menoa.

      • Anonyymi

        No mene helvettiin siitä sitten ällöttelemään.

        Seksiä me anopitkin haluamme ja hyvältä se seksi tuntuu kun nuori herra työntyy sisään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mene helvettiin siitä sitten ällöttelemään.

        Seksiä me anopitkin haluamme ja hyvältä se seksi tuntuu kun nuori herra työntyy sisään!

        Ihana tuhmeliini oot,tykkään sen takia teistä anopeista😍


    • Anonyymi

      Sitäpaitsi anoppi ei ole mitään sukua tyttären miehelle

    • Anonyymi

      Joo jokin siinä vaan kiinnostaa siinä anopissa.mun anoppi usein haluaa antaa mulle hartiahierontaa ja se tuntuu hyvälle.haaveilen että muutakin tapahtuis,mutten uskalla tehdä mitään.odotan hänen tekevän aloitteen.vai kuvittelenko vain

    • Anonyymi

      Kyllä se aloite kannattaa tehdä, jos vähänkään tuntuu siltä, että anoppi antaisi vastakaikua. Jos ei, niin pahoittelet väärää tulkintaasi hänen kehonkielestä. Tilanne täytyy olla sellainen, että olette kahden rauhallisessa paikassa ja aikaa on riittävästi. Pieni hiprakka rentouttaa tilannetta, mutta ei mitään kännijuttua.
      Itsellä alkoi anopin himo juurikin saunasta. Anopin jäätyä leskeksi 5 v sitten, hän alkoi olla meillä paljon viikonloppuisin. Ja jossain kohtaa aloimme käydä saunassa kolmestaan. Eka kerta jännitti niin paljon, että en kauheasti uskaltanut vilkuilla anoppia. Mutta tietysti näin ihan läheltä hänen isot rinnat ja laajojen nännipihojen keskellä turpeat nännit. Olin kyllä ne nähnyt pari-kolme kertaa kauempaa. Mutta anopin karvaista pillua en ollut nähnyt aiemmin. Pari vuotta meni, että olimme kahdestaan meillä koko viikonlopun. Silloin tein sen aloitteen ja hienosti meni.

      Anopin rakastaja

      • Anonyymi

        Juuri näin täytyy tehdä👍Ne suuret rinnat ja varsinkin ne nännit,aaah. Pikkasen konjakkia pikku hiljaa nauttien,siitä ne jalat aukeaa ja herkku pillu,kiihottavaa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin täytyy tehdä👍Ne suuret rinnat ja varsinkin ne nännit,aaah. Pikkasen konjakkia pikku hiljaa nauttien,siitä ne jalat aukeaa ja herkku pillu,kiihottavaa👍

        No teitkö aloitteen? Miten meni?


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1643
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1145
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      927
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      811
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      741
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe