Onko kokemusta anaaliin fistaamisesta.

Anonyymi-ap

Jos on niin miltä tuntui ja minkä kokoista sinne lykättiin, sauvaa kättä.

20

1518

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sen verran on kokemusta että puheet oli suuremmat kuin kokemus. Laittoi vissiin kolme sormea sisään ja laukesi. Pettymys oli sekin kokemus.
      Tunnin putsasin suolta ja maksimissaan viisi minuttia ähelti.

      • Anonyymi

        Paskat laukesi sormille 🤮🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat laukesi sormille 🤮🤢

        Nuolit tietysti sormes.🤮🤢


      • Anonyymi

        Harmittavaa, jos tuollainen kokemus. Täytyy olla miehellä kärsivällisyyttä jatkaa ja hillitä itsensä, jos nainen valmistautuu kokeilemaan.

        On se sitten pepun tai pillun fistausta.


    • Anonyymi

      Lykkäs hitinmoisen paskan

      • Anonyymi

        Buahaaa hitinmoisen paskan spedellä se taas sekottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahaaa hitinmoisen paskan spedellä se taas sekottaa.

        Eikö sua vieläkään ketään ole käsitellyt.


      • Anonyymi

        etkö vieläkään tiedä anaali pestään ensin tyhjä pää sulla tulee paskaa molemmista päistä


    • Anonyymi

      On kokemusta! Tyttöystävä fistaa minua säännöllisesti. Aivan huippu ihanaa hommaa,minä nelinkontin kylppäriin,saunajakkaralle pylly pystyssä. Muija laittaa kumihanskat käsiinsä ja ensin tehdään suolihuuhtelu,joka sekin mukavaa hommaa. Kun kunnolla tyhjä niin pesun jälkeen jälkeen reilusti liukkaria ja alkaa rauhassa venytellä aukkoani,pikku hiljaa lisää sormia ja välillä käyttää myös toisen käden sormia venytellessä. Uskomattoman upean tuntuista,asiallisesti hiukan väkisin kun työntää sisääni,ensin tuntuu et ei millään mahdu mutta jonkin ajan päästä sulkialihas rentoutuu ja kättä saa laitettua kunnolla sisälle.

      • Anonyymi

        mahtava kokemus kun saa antautua naisen käsittelyyn saa tehdä mitä haluaa itelle ainakin henkinen ja fyysinen orkku


    • Anonyymi

      Tää spede buahaa poika on kyllä täysin onneton tapaus.

    • Anonyymi

      nysä pippeli se spede buahaa poitsu on.

      • Anonyymi

        Sun vai älä puhu paskaa spede hönö. Ei sulla omia poitsuja ole. Ne naapurin mitä hyväksi käytit ja sit niuvanniemi jo kutsui.


      • Anonyymi

        Varmaan kehari


    • Anonyymi

      Joo joka paikassa pää auki kunnes saa turpaansa buaahaa spede buahaa.

      • Anonyymi

        Sulta vai no et taida ihan heti sieltä niuvanniemeltä ulos päästä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ex-tyttis lykkäs anaaliini aina vaan suurempaa lopuks voiteli kätensä sitä kun pyöritteli ja veteli kyynär niveltä myöten johan laukesin taju palasi hetken kuluttua

    • Anonyymi

      sauvalla aloitettiin sitten vaimo tuumas ei oo riittävän suuri käsi syvälle nyrkki hieroi eturauhasta kauan vaimo sai itse myös orkun minun lauetessa oli kuulemma niin ihanaa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe