Mä jouduin aikoinaan vain ja ainoastaan sen takia suljetulle kun en ottanut vastaan ex tempore suoritettua konsultaatiokäyntiä, vaikka en ollut omaehtoisessa avohoidossa keskustelemassa tiettyyn tilanteeseen kohdistuvista peloistani 10 vuoteen kun siitä ei ollut hoitajan mukaan mitään hyötyä ja sen takia että, sanoin olevani huolissani äidin kymppitonnin arvoisista kultakoruista jotka olivat lukitsemattomassa kaapissa makuuhuoneessa ja talossa oli käynyt lukuisia kertoja varkaita, jotka olivat mm. sorkkarautaa käyttäen avanneet kellarin ovia varastossamme, mutta kun unohdin kertoa siitä mitä oli oikeasti tapahtunut, eikä kyseessä ollut mikään perusteeton pelko niin he luulivat että poden paranoidista skitsofreniaa ja jouduin pakkohoitoon mitättömästä syystä ja täysin normaalin ja varsin yleisen sanallisesti ilmoitetun pelon takia, kun esim. monet vakavat tapaukset, kuten itsemurhaa hautovat ja itsetuhoisetkaan eivät saa tarvitsemaansa apua , vaikka pakkohoito jos mikä pitäisi olla viimeinen keino tämän kaltaisissa tapauksissa kun ihminen on itselleen hengenvaaraksi. Valviraan ja oikeuskanslerille sekä oikeusasiamiehellekin olisi voinut valittaa mutta en tiennyt tuolloin oikeita perusteita pakohoidolle.
Jouduin väärin perustein suljetulle vaikka altistusharjoitteita olin paitsi
Anonyymi-ap
3
386
Vastaukset
Ihmiset, kukaan heistä tuskin ymmärtää täysin kaikkea, mitä pitäisi. Ja virheitä sattuu.
Voimia sinulle. Toivon, että jaksat uskoa itseesi. Löydät melko varmasti sen avulla edestäsi paremman elämän.- Anonyymi
Kiitän myötätunnosta.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17989639m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698