Vanhan hyvän ajan lankapuhelin

Anonyymi-ap

Oulaistenkin alueellakin yksityshenkilön käytössä oleva lankapuhelin melkoisen arvokas liittymä on ,moni on jo hylännyt sen monta €€maksaa ylläpidettäväksi puhelin on .Vasta tuli sellainen hankittua lahjaksi uusi tuli ostettua myyjä kysyi monta kertaa ,oletko ihan varma että haluat sellaisen .Täysin varma olen no se on aktiivi käytössä ,oulaisten alueella ei varmaan kovin monella ole enään käytössä.Sim-kortilla varustetettuja 4g puhelimia antenilla varustettuina varmaan enempi on.4H myymälässä hintaan *€ samanlainen puhelin , itse maksoin monin kertaisen hinnan ,ohjeet mukana tarpeen olleet monta kertaa 📄.Ylivieskassa liike jossa paljon asiakkaiden tuomia tavaroita myyntiin siellä tavallisia lankapuhelimia vino pino ,muutakin mielenkiintoista tavaraa .Minunkin matkaan tarttui kun sai niin halvalla vaikka entisiäkin oli vielä .

5

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä järkeä on pitää lankapuhelinta?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lankaluuri ja kotiluuripalvelulla saa sim-kortin jota voi käyttää normi matkapuhelimessa. Ei tarvi ostaa sitä lankapuhelinta. Numerosi on 0847xxxx kun soitat tai laitat tekstareita. Kuukausimaksu 3€/kk ja viestit ja puhelut about 15senttiä/min.
      Ei ole ihmeellinen palvelu. Osalla oulaistelaisista yrittäjistä vielä palvelu käytössä.

    • Anonyymi

      Muistatteko lankapuhelin maksu toiseen lankapuhelimeen maksoi puhelulta 7penniä vielä 1998, sen lisäksi oli kuukausi perusmaksu jonka hintaa ei enää muista. Puhelut sai olla kuinka pitkiä hyvänsä eikä maksanut kuin 7penniä. Ainakin aivan alussa 2000 hinnat nousi 7 penniä minuutilta hintaan, joka oli jo korkea hinta.
      Nyt kännykkä aikana hinnat ihan törkeän korkeat euroissa, ei mikään ihme perheissä joissa useampi lapsi ja puhelimet. Turhat soitot lohkaisee suuret määrät kotitalouksien menoista.

      • Anonyymi

        24€ kuussa ja saat höpöttää vaikka yötä päivää, ja väliajat olla netissä muistelemassa vanhoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe