Kuka nyt enää voi lapsia suomeen tehdä? kun asiaa ei tueta edes sen vertaa, että lapsi korotukset jäsi voimaan. toisaalta hallitus haluaa tuoda lisää muunmaalasia uus suomalaisia... sehän se edullsita onkin...
Hallitus lakkautetaan lapsikorotukset
14
422
Vastaukset
- Anonyymi
Känsätuhkelon ulosanti
- Anonyymi
Äläpäs loukkaa känsätuhkeloa, kelpo ruokasieni se on.
- Anonyymi
Ihmeellistä, miksi persut ja kok vihaa lapsia?
- Anonyymi
Persut on äärioikealla istuva juntti rasisti puolue joka pitää erottaa hallituksesta pikimmiten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on äärioikealla istuva juntti rasisti puolue joka pitää erottaa hallituksesta pikimmiten
Yhyy yhyy voi kyynel olet itse täysi idiootti ja rasisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy voi kyynel olet itse täysi idiootti ja rasisti!
kosketelkaa toisianne käsipyyhkeillä.
- Anonyymi
Johtajana on helppo psykopaatin olla kun ei oikeasti kiinnosta kenenkään hyvinvointi.
- Anonyymi
Niin totta, kun oma hyvinvointi on ylenpalttisesti turvattu.
Ei siinä taviskansan toimeentulo kiinnosta pätkääkään. Pääasia. että saa pääministerinä paistatella julkisuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin totta, kun oma hyvinvointi on ylenpalttisesti turvattu.
Ei siinä taviskansan toimeentulo kiinnosta pätkääkään. Pääasia. että saa pääministerinä paistatella julkisuudessa.vieläkö joku on sitä mieltä että äänestäminen kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieläkö joku on sitä mieltä että äänestäminen kannattaa.
Minä. Korkeampi äänestysprosentti olisi paremman demokratian tae. Myös ymmärrys siitä, kuinka äänet lasketaan, olisi hillinnyt ns. taktista äänestämistä. Minä äänestän aina kun vain voin.
- Anonyymi
Nyt on suomessa aivan pihalla oleva sakki päättämässä asioista.
- Anonyymi
Meno on kuin hölmölässä konsanaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057