Mitä kaikkia paskoja mielenterveys lääkkeitä olette saaneet lekureilta?
Omalla kohdalla ketipinor oli pahin. Täyttä myrkkyä.
Lopetin 7 kk sitten enkä ole katunut.
Paskimmat lääkitykset?
6
353
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka omalla kohdallani ketipinor hoiti hyvin ongelmaani, niin aikani käytettyä tulin siihen tulokseen, että sen haittavaikutukset olivat suuremmat kuin siitä saadut hyödyt.
Myös minä lopetin sen käytön, ja nyt yritän kärvistellä muilla keinoilla ongelmieni kanssa.- Anonyymi
Minulla ihan sama tilanne. Keti auttoi, mutta toi tullessaan toisia ongelmia. Olo oli sen kanssa ihan järjettömän väsynyt, en jaksanut tiskikonetta täyttää. Olisi vain nukkunut vaikka vuorokauden läpeensä. Lopetin lääkityksen ja nyt jaksan taas kävellä lenkkejä ja painokin on putoamaan päin (lihoin 30 kiloa lääkkeillä ollessani). Lääkittynä en jaksanut edes ajatella että olisin vahdannut mitä suuhun pistän ja nyt kun en ole lääkkeellä niin en voi syödä kuten ennen, kun mätin valtavat määrät ruokaa. Nyt sellainen vain oksettaisi.
Painonnoususta olin niin huolissani että ajattelin kuolevani tähän. Ja se oli vaihtoehto kyllä, koska oikeasti kyse on sairaalloisesta liikapainosta.
Ketin jälkeen on ollut ongelmia mutta parempi sitten vaikka kärvistellä niiden kanssa kuin se että syö itsensä hengiltä tai elää siivottomassa kodissa kun ei jaksa/kiinnosta/pysty siivoamaan.
- Anonyymi
En ala luetella lääkkeitä nimeltä, koska listasta tulisi pitkä.
-90-luvun aikana tuli kokeiltua kaiken kaikkiaan 40 eri nimistä lääkevalmistetta, mutta kyllä oli elämäkin sekaisin, itse vielä enemmän.
Pahimpina pidin neuroleptejä ja mieliala- sekä masennuslääkkeitä. - Anonyymi
Kaikilla psyykelääkkeillä on sivu ja haittavaikutuksia. Lähes kaikki neuroleptit tekevät zombiksi, ja lamaavat tunnepuolta.
Zyprexa aiheuttaa aika monien kohdalla lähes järjetöntä painonnousua, eli lihomista, mikä lisää riskiä sairastua metaboliseen oireyhtymään.
Omalla kohdallani pahin oli ehdottomasti Leponex. Perustelut sen lääkkeen minulle määräämiseen olivat aika oudot. Enkä ymmärrä, miksi sitä vieläkin pidetään ylipäätään markkinoilla. Tappolääke, suoraan ja suomeksi sanottuna. Sen käyttäminen johtaa ennenaikaiseen menehtymiseen.- Anonyymi
Miten se Leponex vaikutti, mitä se teki sinulle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812945Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911706Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771511Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1331391
- 1461266
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981187- 821168
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801155