Paskimmat lääkitykset?

Anonyymi-ap

Mitä kaikkia paskoja mielenterveys lääkkeitä olette saaneet lekureilta?
Omalla kohdalla ketipinor oli pahin. Täyttä myrkkyä.
Lopetin 7 kk sitten enkä ole katunut.

6

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka omalla kohdallani ketipinor hoiti hyvin ongelmaani, niin aikani käytettyä tulin siihen tulokseen, että sen haittavaikutukset olivat suuremmat kuin siitä saadut hyödyt.

Myös minä lopetin sen käytön, ja nyt yritän kärvistellä muilla keinoilla ongelmieni kanssa.

• Anonyymi

Minulla ihan sama tilanne. Keti auttoi, mutta toi tullessaan toisia ongelmia. Olo oli sen kanssa ihan järjettömän väsynyt, en jaksanut tiskikonetta täyttää. Olisi vain nukkunut vaikka vuorokauden läpeensä. Lopetin lääkityksen ja nyt jaksan taas kävellä lenkkejä ja painokin on putoamaan päin (lihoin 30 kiloa lääkkeillä ollessani). Lääkittynä en jaksanut edes ajatella että olisin vahdannut mitä suuhun pistän ja nyt kun en ole lääkkeellä niin en voi syödä kuten ennen, kun mätin valtavat määrät ruokaa. Nyt sellainen vain oksettaisi.

Painonnoususta olin niin huolissani että ajattelin kuolevani tähän. Ja se oli vaihtoehto kyllä, koska oikeasti kyse on sairaalloisesta liikapainosta.

Ketin jälkeen on ollut ongelmia mutta parempi sitten vaikka kärvistellä niiden kanssa kuin se että syö itsensä hengiltä tai elää siivottomassa kodissa kun ei jaksa/kiinnosta/pysty siivoamaan.

• Anonyymi

En ala luetella lääkkeitä nimeltä, koska listasta tulisi pitkä.
      -90-luvun aikana tuli kokeiltua kaiken kaikkiaan 40 eri nimistä lääkevalmistetta, mutta kyllä oli elämäkin sekaisin, itse vielä enemmän.
      Pahimpina pidin neuroleptejä ja mieliala- sekä masennuslääkkeitä.

• Anonyymi

Kaikilla psyykelääkkeillä on sivu ja haittavaikutuksia. Lähes kaikki neuroleptit tekevät zombiksi, ja lamaavat tunnepuolta.

Zyprexa aiheuttaa aika monien kohdalla lähes järjetöntä painonnousua, eli lihomista, mikä lisää riskiä sairastua metaboliseen oireyhtymään.

Omalla kohdallani pahin oli ehdottomasti Leponex. Perustelut sen lääkkeen minulle määräämiseen olivat aika oudot. Enkä ymmärrä, miksi sitä vieläkin pidetään ylipäätään markkinoilla. Tappolääke, suoraan ja suomeksi sanottuna. Sen käyttäminen johtaa ennenaikaiseen menehtymiseen.

• Anonyymi

Miten se Leponex vaikutti, mitä se teki sinulle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      2945
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1706
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1511
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      133
      1391
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1241
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1187
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1168
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe