Mitä kaikkia paskoja mielenterveys lääkkeitä olette saaneet lekureilta?
Omalla kohdalla ketipinor oli pahin. Täyttä myrkkyä.
Lopetin 7 kk sitten enkä ole katunut.
Paskimmat lääkitykset?
6
315
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka omalla kohdallani ketipinor hoiti hyvin ongelmaani, niin aikani käytettyä tulin siihen tulokseen, että sen haittavaikutukset olivat suuremmat kuin siitä saadut hyödyt.
Myös minä lopetin sen käytön, ja nyt yritän kärvistellä muilla keinoilla ongelmieni kanssa.- Anonyymi
Minulla ihan sama tilanne. Keti auttoi, mutta toi tullessaan toisia ongelmia. Olo oli sen kanssa ihan järjettömän väsynyt, en jaksanut tiskikonetta täyttää. Olisi vain nukkunut vaikka vuorokauden läpeensä. Lopetin lääkityksen ja nyt jaksan taas kävellä lenkkejä ja painokin on putoamaan päin (lihoin 30 kiloa lääkkeillä ollessani). Lääkittynä en jaksanut edes ajatella että olisin vahdannut mitä suuhun pistän ja nyt kun en ole lääkkeellä niin en voi syödä kuten ennen, kun mätin valtavat määrät ruokaa. Nyt sellainen vain oksettaisi.
Painonnoususta olin niin huolissani että ajattelin kuolevani tähän. Ja se oli vaihtoehto kyllä, koska oikeasti kyse on sairaalloisesta liikapainosta.
Ketin jälkeen on ollut ongelmia mutta parempi sitten vaikka kärvistellä niiden kanssa kuin se että syö itsensä hengiltä tai elää siivottomassa kodissa kun ei jaksa/kiinnosta/pysty siivoamaan.
- Anonyymi
En ala luetella lääkkeitä nimeltä, koska listasta tulisi pitkä.
-90-luvun aikana tuli kokeiltua kaiken kaikkiaan 40 eri nimistä lääkevalmistetta, mutta kyllä oli elämäkin sekaisin, itse vielä enemmän.
Pahimpina pidin neuroleptejä ja mieliala- sekä masennuslääkkeitä. - Anonyymi
Kaikilla psyykelääkkeillä on sivu ja haittavaikutuksia. Lähes kaikki neuroleptit tekevät zombiksi, ja lamaavat tunnepuolta.
Zyprexa aiheuttaa aika monien kohdalla lähes järjetöntä painonnousua, eli lihomista, mikä lisää riskiä sairastua metaboliseen oireyhtymään.
Omalla kohdallani pahin oli ehdottomasti Leponex. Perustelut sen lääkkeen minulle määräämiseen olivat aika oudot. Enkä ymmärrä, miksi sitä vieläkin pidetään ylipäätään markkinoilla. Tappolääke, suoraan ja suomeksi sanottuna. Sen käyttäminen johtaa ennenaikaiseen menehtymiseen.- Anonyymi
Miten se Leponex vaikutti, mitä se teki sinulle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973