Flixbus aloitti liikennöinnin Suomen ja Puolan välillä mutta bussilla pääsee myös pelkästään esim Raisiosta Helsinkiin ja takaisin. Hinnat 5 euron tietämillä ja bussi pysähtyy Tasalanaukion pysäkillä.
Flixbus Raisiosta
8
645
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä hinta
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Antaa ajella vaan. Balttikuskit ajavat nälkäpalkalla. Suosin kotimaista.
- Anonyymi
Bussi ajoi eilen illalla Raisiontiellä Kukkatalo nurkalla länttä kohti. Vihreä bussi vaikutti uudelta
- Anonyymi
Reitti kulkee Kukkatalon kulmalta Raisiontieltä Raisonkaarta moottoritielle, pysähtyy Tasalanaukion pysäkillä.
Bussit ovat uusia. Netissä oli video bussin ohituksesta Luvian kohdalla 8-tiellä. Risteysalueella ohitus. Kuulemma Baltiassa ”normiohituspaikka”. Suomessa lähtisinkuskilta kortti saman tien
Kannattaa miettiä tukeeko näitä ulkomaisia liikennettä vaarantavia firmoja. Itse suosin kotimaisia.
- Anonyymi
Asiaa. Niinkuin Ukrainan pikkutytöt tulivat helpon rahan takia Suomeen. Suomi kun oli sodassa venäjän kanssa niin lapset laitettiin Ruotsiin ja naiset jäivät puolustamaan kotimaataan. Nyt Ukrainan naiset myyvät itseään 200€ tuntipalkalla Seksitreffit palstalla ym pakolais naiset.
- Anonyymi
Ruokalähettipalveluistaan tunnettu Wolt teki viime vuonna peräti reilun 422 miljoonan euron tappion, uutisoi Kauppalehti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872