Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yrittäjät ovat maan syöpä

Anonyymi-ap

Yrittäjä on valtakunnan syöpä. Käyttää kaikkia tukia hyväkseen, kiertää veroja, kusettaa työntekijää, huijaa kaikessa. Yrittäjä = alinta mahdollista saastaa.

20

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät maksa alv veroa
      ajavat verottyomilla. autoilla ja bensoilla.

      Ostavat kaikee kivaa ilman alv maksua.

      Saavatko ilmaista veeotojta sosiaalietuutta yritystukenamja maatalousyukena
      9 miljardii joka vuisi vastikettomaati

      • Anonyymi

        Oikein kirjoitettu


    • Anonyymi

      Buu

    • Anonyymi

      Aloittaja vaikuttaa kotona uunin pankolla makaavalta, vahvasti vasemmistolaiselta, naispuoliselta pitkäaikaistyöttömältä.

      Porvarihallitus ja Purra laittaa tuonkin mamman tuottaviin töihin.

      Pääsee jollekin Jungle Barille tai muulle pätkätyöpaikalle tuoremehua myymään.

      • Anonyymi

        No kun ei laita kun vaan ilmaistöitä on tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei laita kun vaan ilmaistöitä on tarjolla

        Olisi kiva tietää missä näitä paljon puhuttuja ilmaistöitä on tarjolla vai onko tuet niin suuret, että kaikki alle 10 000€ työt on ilmaistöitä? Kuitenkin n. 4000€/kk työpaikkoihin voi moneen lähes ilmoittautua. Toki useassa kädet likaantuu.


    • Anonyymi

      Taitaa olla Suomi-24 itse, joka näitä kymmeniä keskustelunavauksia tänne nyt suoltaa. Jotenkin teennäisesti koetetaan saada saitin klikkimainosten myyntiä aktivoitua tälläkin palstalla.

    • Anonyymi

      Ei se minä ollut
      Olen itsekkin yrittäjä maataloustukiloinen uunin päältä
      Kuin uuno

    • Anonyymi

      ei kannata yleistää....

      Käyttää kaikkia tukia hyväkseen, = yhtään tukea en ole saanut
      kiertää veroja, = kaikki verot on maksettu
      kusettaa työntekijää, = olen yksin yrittäjä, joten ei työntekijöitä
      huijaa kaikessa. = jos huijaisin, niin ei olis enään asiakkaita

      Siis en ole ikinä yhteiskunnalta saanut mitään ilmaseksi, muutakuin koulutuksen ja armeijan... mites sulla ? paljonko olet saanut työttömyyskorvauksia ?

      T: yli 20 vuotta yrittäjänä

      • Anonyymi

        Saathan ainakin kaiken ikman alvia ja et maksa veroja autosta ja bensasta ja kaikesta mitä,ostatmyrityksen niimiin ruut vaatteet matkat. Sähkömopot


    • Anonyymi

      Kiinteistövero 1000 embuodesa
      Palka veroo 30 v. Noin 100 000 e
      Osake voitto veroo 40 0000
      Perintö veroo 30 000 e
      Korko veroo 1000 e v

      Tyllttlmyyskorvaus veroo 2000 e v
      Työttömyyskorvausta 8000 e v

      • Anonyymi

        Ethän ole maksanut noista mitään itse. Näkemyksesi mukaan kaikki yrityksen kulut maksaa joku muu, kuin yrittäjä eli silloin myös palkkaveron maksaa joku muu kuin työntekijä. Eihän työntekijä edes faktisesti tee tätä tilisiirtoa. Työtön saa pelkkää tulonsiirtoa verorahoista eli ei maksa mitään itse.

        Ja toisaalta outoja summia. Itsellä verolapuissa lukee, että tuo 100 000€ on 4 vuoden verokertymä.


    • Anonyymi

      Yritykset on on loisii
      Ei masa veroo ei alvii ilmaiset autot bensat

      Haukkuvat köyhii sosiaali pummeiksi vaikka itse saavat ja anovat enemmänän sosiaalietuutta .

      • Anonyymi

        Kuka antaa yritykselle ilmaisen auton ja ilmaista bensaa? Jos tämä saadaan selville niin alan heti yrittäjäksi.

        Vai tarkoitatko, että työauton kulut voi maksaa yrityksen tililtä jos siellä sattuu olemaan rahaa?


    • Anonyymi

      Yrittäjät kåyttää kaikki vähennyksiä ja pisyoja hyldykseen jotta beeoomei minisi, saaden sosiaalietuutta.

      Kuitenkaan työttömille ja köyhille ei suoda sosiaalietuutta ruokaan '
      Menkää töihin sanitaa mutta kun raha ja pienimoalka ei riitä sittenkään kun palkansajat joutuu kaksan kaikkim, veronsa.

      Jotkut nauttii veeovapausestaan, yeitystukee myös palkansaajalle 9 miojardii jakoon

      • Anonyymi

        Ei se raha autoihin ja polttoaineisiin taivaasta tipahda. Ensin pitää olla älyä rakentaa toimiva business. Minä maksan sinun tukirahasi jotka nostat kelasta maksamieni verojen muodossa. Juo vain sitä kaljaa lisää.


      • Anonyymi

        Yritystuen luonne ja sinun tuen luonne on siitä erilaisia, että yritystueksi katsotaan se, että yrittäjällekin jätetään jotain eikä veroaste ole 100%. Sinulle taas tipahtaa ”taivaasta” kaikki.


    • Anonyymi

      Ei uritykset mitään maksa beeoja vaan obbatntukineen köytännössä berottomia

      Veoja maksa vaan todellisuudessa palkansaajt ja esim korkotuloista menee 30 prosenttia veroo

      • Anonyymi

        Montako kymmentä tai sataa tuhatta pitää maksaa että on vielä käytännössä veroton? Yrityksen maksamista palkoista maksetaan verot. Kaikesta rahasta mistä voi maksaa osingot, maksetaan ensin yhteisövero.
        Työsuhdeauto ei ole alv hennyskelpoinen. Rahaa ei tule taivaasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe