Horsmia rännikourussa.

Anonyymi-ap

Huomasin, kun yhden talon rännikourussa kasvoi horsmanvarsia.
Ei ole taidettu puhdistaa rännikouruja ainakaan 10 vuoteen, jos siellä horsmat kasvaa, eikä mikään vanha talo ole.

9

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutimme Kokkolaan Tuusulasta ja ostimme kesken jääneen rakennelman Halkokarilta joka oli ollut sateen armoilla kuukausia. Nykyään pihamme on hoitamatta ja rännit puhdistamatta korkean ikäni takia. Vajaa neljäkymmentä vuotta tässä asustellut ja nyt on lähtö lähellä. Talo on purkukuntoinen mutta tontti on liittymineen ainakin 50 000 euron arvoinen ja nyt ei naurata.

• Anonyymi

Eli -30 000€ purkukustannuksia = 20 000€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli -30 000€ purkukustannuksia = 20 000€.

Eikö joku purkuyhtiö määritellyt purkukustannukset vähintään 100€/m2.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17991352I

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Muutama vuosi ja nähdään mitä tapahtuu eihän tuo yksin tule siellä toimeen....

• Anonyymi

Talo maalattiin viime kesänä. Hometta ei näy seinissä mutta eiköhän ne vain peitetty maalilla.

• Anonyymi

Kasvaa katolla koivujakin, horsma ei mikään uutuus.

• Anonyymi

Ressun ihanaan taloon uusittiin rännit ja kourut kaksi vuotta sitten. Joten niissä ei voi kasvaa, kuin uusia ideoita Kokkolan kaupungin kehittämiseksi. Talo pihoineen on uusittu "korsteenin hatusta kivijalkaan" kymmenen vuoden kuluessa. Joten Ressun talo pihoineen ja puutarhoineen on kymmenen kertaa parempi kuin huono uusi, hah hah haaa!!!... hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Lapset lahjoittaa tontin eläinsuojeluyhdistykselle rakennuksella ei arvoa homeet vain peitetty maalilla pari vuotta sitten. Terveisin lähellä asuva.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe