Ajatuksia omasta kehonkuvasta

Anonyymi-ap

Moi. Oon 15v, 165cm/67kg tyttö. En oo koskaan ajatellut olevani mitenkään erityisen lihava, mutta viime viikkojen aikana on tuntunut siltä. Mun kaikki kaverit valittaa kuinka läskejä, muodottomia ja rumia ne on, vaikken ikinä oo nähnyt yhtä kauniita ihmisiä. Vituttaa kuunnella sellasta, kun tiiän olevani ite ainakin 10 kertaa pahempi. Harrastan kyllä aktiivisesti liikuntaa: jalkapalloa, salia ja lenkkeilyä, mutta mulla on silti kamalan iso maha, jota saan hävetä aina.

Mulla on myöskin ihan huono kestävyyskunto. Siks oon yrittäny käydä lenkeillä. Aina kuitenkin väsyn tosi nopeesti ja kävelen koko matkan. Coopperin testi ahdistaa mua, koska kaikilla on isot odotukset mun suoritusta kohtaan - Tai siltä ainakin tuntuu. Totuus on se, että juoksen max. 3 kierrosta ja kävelen loppuajan, vaikka mun odotetaan olevan joku ammattiurheilija. Täyttä paskaa.

Myös ulkonäöllisesti oon täyttä paskaa. Miten saan kavennettua lantiota? Se on liian iso. Samoin hartiat. Se on varmaan salilla käynnin syytä. On monia asioita, joita haluaisin muuttaa mun ulkonäössä, mutta oon tosi laiska. En jaksa sitoutua mihinkään dieettiin, saatika pysty (perheen takia), niin miten mun pitäis pystyä laihtumaan?! Treenaan kovaa, mutten saa tuloksia. Ahdistaa.

6

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei! Et sinä ole yhtään lihava. Syö terveellisesti ja riittävästi, elä nuoren elämää ja keskity muuhun. Olet kaunis nuori ihminen.

      • Anonyymi

        "Olet kaunis nuori ihminen."

        Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olet kaunis nuori ihminen."

        Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää?

        Vartija täällä. Aloittaja kertoi olevansa 15-vuotias leveälanteinen harteikas tyttö, siis mitä suurimmassa määrin kaunis nuori nainen. Leveitä lanteita tarvitaan, jos halutaan synnyttää paljon lapsia. Harteikkuudesta on hyötyä ruokakassien kantamisessa ja mattojen tamppaamisessa sekä muissa perheenemännän tehtävissä. Lisäksi hän kirjoittaa kypsänoloisesti, vaikka hänellä juuri nyt onkin kasvukipuja.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179914809

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      "Harrastan kyllä aktiivisesti liikuntaa: jalkapalloa, salia ja lenkkeilyä, mutta mulla on silti kamalan iso maha, jota saan hävetä aina...... Aina kuitenkin väsyn tosi nopeesti ja kävelen koko matkan."

      Juttele valmentajan kanssa. Voisitko olla maalivahtina jos et jaksa juosta? Siellä ei tarvitse kovaa kuntoa vaan seisot siinä maalin edessä pelottavan näköisenä.

      Voit myös johtaa peliä huutamalla ohjeita muulle joukkueelle. Sinun kannattaa jutella valmentajan kanssa pelipaikan vaihtamisesta.

    • Anonyymi

      Kyllä on kiva, kun ei ole yhtään ylipainoa :) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe