Moi. Oon 15v, 165cm/67kg tyttö. En oo koskaan ajatellut olevani mitenkään erityisen lihava, mutta viime viikkojen aikana on tuntunut siltä. Mun kaikki kaverit valittaa kuinka läskejä, muodottomia ja rumia ne on, vaikken ikinä oo nähnyt yhtä kauniita ihmisiä. Vituttaa kuunnella sellasta, kun tiiän olevani ite ainakin 10 kertaa pahempi. Harrastan kyllä aktiivisesti liikuntaa: jalkapalloa, salia ja lenkkeilyä, mutta mulla on silti kamalan iso maha, jota saan hävetä aina.
Mulla on myöskin ihan huono kestävyyskunto. Siks oon yrittäny käydä lenkeillä. Aina kuitenkin väsyn tosi nopeesti ja kävelen koko matkan. Coopperin testi ahdistaa mua, koska kaikilla on isot odotukset mun suoritusta kohtaan - Tai siltä ainakin tuntuu. Totuus on se, että juoksen max. 3 kierrosta ja kävelen loppuajan, vaikka mun odotetaan olevan joku ammattiurheilija. Täyttä paskaa.
Myös ulkonäöllisesti oon täyttä paskaa. Miten saan kavennettua lantiota? Se on liian iso. Samoin hartiat. Se on varmaan salilla käynnin syytä. On monia asioita, joita haluaisin muuttaa mun ulkonäössä, mutta oon tosi laiska. En jaksa sitoutua mihinkään dieettiin, saatika pysty (perheen takia), niin miten mun pitäis pystyä laihtumaan?! Treenaan kovaa, mutten saa tuloksia. Ahdistaa.
Ajatuksia omasta kehonkuvasta
5
534
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Et sinä ole yhtään lihava. Syö terveellisesti ja riittävästi, elä nuoren elämää ja keskity muuhun. Olet kaunis nuori ihminen.
- Anonyymi
"Olet kaunis nuori ihminen."
Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olet kaunis nuori ihminen."
Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää?Vartija täällä. Aloittaja kertoi olevansa 15-vuotias leveälanteinen harteikas tyttö, siis mitä suurimmassa määrin kaunis nuori nainen. Leveitä lanteita tarvitaan, jos halutaan synnyttää paljon lapsia. Harteikkuudesta on hyötyä ruokakassien kantamisessa ja mattojen tamppaamisessa sekä muissa perheenemännän tehtävissä. Lisäksi hän kirjoittaa kypsänoloisesti, vaikka hänellä juuri nyt onkin kasvukipuja.
- Anonyymi
"Harrastan kyllä aktiivisesti liikuntaa: jalkapalloa, salia ja lenkkeilyä, mutta mulla on silti kamalan iso maha, jota saan hävetä aina...... Aina kuitenkin väsyn tosi nopeesti ja kävelen koko matkan."
Juttele valmentajan kanssa. Voisitko olla maalivahtina jos et jaksa juosta? Siellä ei tarvitse kovaa kuntoa vaan seisot siinä maalin edessä pelottavan näköisenä.
Voit myös johtaa peliä huutamalla ohjeita muulle joukkueelle. Sinun kannattaa jutella valmentajan kanssa pelipaikan vaihtamisesta. - Anonyymi
Kyllä on kiva, kun ei ole yhtään ylipainoa :) :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415289Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12710242Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089410Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237176Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826577Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766267Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335665Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole495143Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282022IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511727