Ajatuksia omasta kehonkuvasta

Anonyymi-ap

Moi. Oon 15v, 165cm/67kg tyttö. En oo koskaan ajatellut olevani mitenkään erityisen lihava, mutta viime viikkojen aikana on tuntunut siltä. Mun kaikki kaverit valittaa kuinka läskejä, muodottomia ja rumia ne on, vaikken ikinä oo nähnyt yhtä kauniita ihmisiä. Vituttaa kuunnella sellasta, kun tiiän olevani ite ainakin 10 kertaa pahempi. Harrastan kyllä aktiivisesti liikuntaa: jalkapalloa, salia ja lenkkeilyä, mutta mulla on silti kamalan iso maha, jota saan hävetä aina.

Mulla on myöskin ihan huono kestävyyskunto. Siks oon yrittäny käydä lenkeillä. Aina kuitenkin väsyn tosi nopeesti ja kävelen koko matkan. Coopperin testi ahdistaa mua, koska kaikilla on isot odotukset mun suoritusta kohtaan - Tai siltä ainakin tuntuu. Totuus on se, että juoksen max. 3 kierrosta ja kävelen loppuajan, vaikka mun odotetaan olevan joku ammattiurheilija. Täyttä paskaa.

Myös ulkonäöllisesti oon täyttä paskaa. Miten saan kavennettua lantiota? Se on liian iso. Samoin hartiat. Se on varmaan salilla käynnin syytä. On monia asioita, joita haluaisin muuttaa mun ulkonäössä, mutta oon tosi laiska. En jaksa sitoutua mihinkään dieettiin, saatika pysty (perheen takia), niin miten mun pitäis pystyä laihtumaan?! Treenaan kovaa, mutten saa tuloksia. Ahdistaa.

5

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei! Et sinä ole yhtään lihava. Syö terveellisesti ja riittävästi, elä nuoren elämää ja keskity muuhun. Olet kaunis nuori ihminen.

• Anonyymi

"Olet kaunis nuori ihminen."

Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olet kaunis nuori ihminen."

Mistä ihmeestä sinä sen voit tietää?

Vartija täällä. Aloittaja kertoi olevansa 15-vuotias leveälanteinen harteikas tyttö, siis mitä suurimmassa määrin kaunis nuori nainen. Leveitä lanteita tarvitaan, jos halutaan synnyttää paljon lapsia. Harteikkuudesta on hyötyä ruokakassien kantamisessa ja mattojen tamppaamisessa sekä muissa perheenemännän tehtävissä. Lisäksi hän kirjoittaa kypsänoloisesti, vaikka hänellä juuri nyt onkin kasvukipuja.

• Anonyymi

"Harrastan kyllä aktiivisesti liikuntaa: jalkapalloa, salia ja lenkkeilyä, mutta mulla on silti kamalan iso maha, jota saan hävetä aina...... Aina kuitenkin väsyn tosi nopeesti ja kävelen koko matkan."

Juttele valmentajan kanssa. Voisitko olla maalivahtina jos et jaksa juosta? Siellä ei tarvitse kovaa kuntoa vaan seisot siinä maalin edessä pelottavan näköisenä.

Voit myös johtaa peliä huutamalla ohjeita muulle joukkueelle. Sinun kannattaa jutella valmentajan kanssa pelipaikan vaihtamisesta.

• Anonyymi

Kyllä on kiva, kun ei ole yhtään ylipainoa :) :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      692
      2734
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1376
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1294
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1235
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1208
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      104
      1060
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      963
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe