toimittajat ovat vasemmistolaisia, siinä vika.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Vasliittokin on täynnä vanhoja stalisnisteja.
- Anonyymi
Niitä on vihreissäkin.
- Anonyymi
Persut tekevät taas itselleen ohitusleikkauksen. Niitä kirvelee, kun ovat nousseet putlerin evakkorekeen. Niin EU:ssa kuin kremlin trollien vanavedessä. Kiitos persut, kiitos, sinimustaa ruumisarkkua pukkaa.
- Anonyymi
Toi korjotus oli kyllä lobotoominen, tsemppii😂
- Anonyymi
Hävisit, kun aloit höpöttää persuista.
- Anonyymi
Tyhmyytesi näkyy.
- Anonyymi
Mitäs sulle nolla kuuluu?
- Anonyymi
Toimittajat on vanhoja stalinisteja.
- Anonyymi
Jotkut vanhat.
Myyriä on erityisesti siellä.
- Anonyymi
Niinpä tietysti, Timo Haapala, Suvi Hautanen, Juho Ristamäki, Elli Harju, Kreaea Karvala, Ivan Puopolo...
Tulipunaisia vallankumouskommunisteja koko sakki! Eivät kerro mitään vasemmiston Venäjä-kytköksistä, ja vielä vähemmän oikeiston.
Siinä se on se ongelma tässä maassa. Että meillä on heikompi vasemmisto kuin missään muissa Pohjoismaissa.- Anonyymi
Unohdit itse punikki-toimittajat.
- Anonyymi
Koulupudokas/dementikko on unohtanut, että Venäjä on äärioikeistolainen. :D
- Anonyymi
Suoraan neukkulan jatkumoa.
- Anonyymi
Hesari ja yle.....
- Anonyymi
Vasemmistolaisella arvomaailmalla ei venäjällä pitkälle pääse. Toki Siperiaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321423
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4901215Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "165726- 44627
- 49627
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va190617Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l102615Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt21569- 74563
- 41553