toimittajat ovat vasemmistolaisia, siinä vika.
Lehdistö vaikenee vasemmiston venäjä-kytköksistä
16
279
Vastaukset
- Anonyymi
Vasliittokin on täynnä vanhoja stalisnisteja.
- Anonyymi
Niitä on vihreissäkin.
- Anonyymi
Persut tekevät taas itselleen ohitusleikkauksen. Niitä kirvelee, kun ovat nousseet putlerin evakkorekeen. Niin EU:ssa kuin kremlin trollien vanavedessä. Kiitos persut, kiitos, sinimustaa ruumisarkkua pukkaa.
- Anonyymi
Toi korjotus oli kyllä lobotoominen, tsemppii😂
- Anonyymi
Hävisit, kun aloit höpöttää persuista.
- Anonyymi
Tyhmyytesi näkyy.
- Anonyymi
Mitäs sulle nolla kuuluu?
- Anonyymi
Toimittajat on vanhoja stalinisteja.
- Anonyymi
Jotkut vanhat.
Myyriä on erityisesti siellä.
- Anonyymi
Niinpä tietysti, Timo Haapala, Suvi Hautanen, Juho Ristamäki, Elli Harju, Kreaea Karvala, Ivan Puopolo...
Tulipunaisia vallankumouskommunisteja koko sakki! Eivät kerro mitään vasemmiston Venäjä-kytköksistä, ja vielä vähemmän oikeiston.
Siinä se on se ongelma tässä maassa. Että meillä on heikompi vasemmisto kuin missään muissa Pohjoismaissa.- Anonyymi
Unohdit itse punikki-toimittajat.
- Anonyymi
Koulupudokas/dementikko on unohtanut, että Venäjä on äärioikeistolainen. :D
- Anonyymi
Suoraan neukkulan jatkumoa.
- Anonyymi
Hesari ja yle.....
- Anonyymi
Vasemmistolaisella arvomaailmalla ei venäjällä pitkälle pääse. Toki Siperiaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599