Vaikka nainen kaikki nauraisivat sinulle

Anonyymi-ap

Niin jeesus rakastaa sinuakin
Se olkoon hankeen kirjoitettu
Älä selvitä

35

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤍🤍🤍👩

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17991607T

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      🤣😜🥳

    • Anonyymi

      Jeesus antoi itsensä ristiinnaulita kaikkien puolesta. Tämä on Jumalan rakkaus joka jokaisen tulisi vastaanottaa uskomalla. Kristinusko on siinäkin ihmeellinen että mikään muu usko ei vastaa kysymykseen: mikä on elämäntarkoitus, samanlaisella selkeydellä. Kaikki on olemassa Jeesusta varten ja hän on kaiken tarkoitus. Puu kantaa miehen painon että Jeesus voitiin ripustaa ristiin. Naulat voidaan lyödä läpi ihmisen ranteista että Jeesus voitiin niillä naulita ristiin. Koko maailmankaikkeus lakeineen ja taivaankappaleineen toimii yksin häntä varten. Kuolema ja kärsimys ovat olemassa sen tähden että ihminen on langennut ja syntinen, mutta ennen kaikkea nekin ovat olemassa sitä varten että Jeesus voitiin ruoskia ja pahoinpidellä verillä ja naulita ristille kuolemaan. Jos kuolema ja kärsimys olisivat olemassa ilman hyvitystä, Jeesusta sijaisuhrina siitä kaikesta, niin ei Jumala olisi antanut niiden jatkua.

      Jumalan suunnitelma oli alusta asti, koska hän tietää tulevaisuudenkin täysin, että hän saisi osoittaa rakkautensa meitä kohtaan, siinä, että hän kaikkein korkeimpana ja suurimpana mitä on, uhrasi itsensä, kaikkien ihmisten pahoista teoista Jeesuksessa. Jos kaikki ymmärtäisivät tämän ja uskoisivat, sodat loppuisivat ja tulisi rauha. Jos me uskomme että kaikesta meidän pahuudestamme on rangaistu kaikkein puhtainta ja viattominta persoonaa joka on, niin emme voi olla parannusta tekemättä, jos hyvää tulemme rakastamaan. Mutta valitettavasti vain harvat uskovat ja haluavat uskoa. Joten rauha tulee vasta kun Jeesus itse tulee maan päälle taas ja valehtelijoiden suut tukitaan ja heidät tuomitaan. Valheillahan kaikki sodat luodaan. Valheilla paha tehdään hyväksi ja hyvä pahaksi.

    • Anonyymi

      Ihan varmasti joo. Olin aikanaan pelkkä vitsi monelle. Monet nauroivat kun en osannutkaan. Olin ja olen sellainen aina ollut josta puhutaan kaikkea paskaa mitä keksitään.

      • Anonyymi

        Mistähän johtuu. Mieti sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän johtuu. Mieti sitä

        No mistähän? Siitäkö että yritän olla parempi tai osata jotain? Olla kaikille mukava vaikka haukutaan ja puhutaan paskaa? Minä en puhu kenestäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän johtuu. Mieti sitä

        Mistähän tämä johtuu, että roikut herjaamassa ja alentamassa tuntemattomia ihmisiä- onko todella noin huono olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistähän? Siitäkö että yritän olla parempi tai osata jotain? Olla kaikille mukava vaikka haukutaan ja puhutaan paskaa? Minä en puhu kenestäkään.

        Tällä sun juttukaverillas taitaa olla ätmi lähes yhtä pahoja henkisiä ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tämä johtuu, että roikut herjaamassa ja alentamassa tuntemattomia ihmisiä- onko todella noin huono olla?

        Onhan tuo oikeassa. Pitäisi miettiä mistä se johtuu. Ei vain suostunut kertomaan mistä johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä sun juttukaverillas taitaa olla ätmi lähes yhtä pahoja henkisiä ongelmia

        En nyt ymmärrä kenestä edes puhut. Ätmejäkään en tunne. Ihan outo sanakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ymmärrä kenestä edes puhut. Ätmejäkään en tunne. Ihan outo sanakin on.

        Palstan ätmein ätmi äläs nyt viitsi. Joko se ruttuturpa koristaa siellä pitäjän lyhtytolppia niin osaa muksut ja teinit varoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo oikeassa. Pitäisi miettiä mistä se johtuu. Ei vain suostunut kertomaan mistä johtuu.

        Mutta kerrohan sinä vaikka ekana mitä yrität tällä psyykkaamisella saavuttaa- haluatko hetken fantasioida, että trollaajamiehen kerronta on totta ja että se sopii johonkin sinun fantasiaan siitä, miten johonkin ihmiseen suhtaudutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistähän? Siitäkö että yritän olla parempi tai osata jotain? Olla kaikille mukava vaikka haukutaan ja puhutaan paskaa? Minä en puhu kenestäkään.

        Ne on ihmisiä jotka ei itse elämässään uskalla mitään. Kun ne näkee jossain potentiaalia ne se pitää iskeä alas, jotta pysyisi siellä surkeudessa heidän kiusattavana. Ne on sosiopaatteja eikä sinun tarvitse ymmärtää luonnevikaisen sairasta mielenmaailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tämä johtuu, että roikut herjaamassa ja alentamassa tuntemattomia ihmisiä- onko todella noin huono olla?

        Ihminen voi toki kirjoittaa myös itselleen


    • Anonyymi

      Tuusulan vainoajalla lähti taas laukalle. Minusta vähän tuntuu että ei sinullekaan naureta, saatetaan sylkeä päälle ja virnuilla mut eikös se ole tuttua jo muutenkin

      • Anonyymi

        Minua sivullista välillä ärsyttää kun olet niin tyhmä. Väitit tänään minua naista Tuusulasta olevaksi ja nyt tuota ihan eri tyylistä aloittajaa. Tekisi mieli vääntää sulle rautalangasta, että olet harhoissa mutta kun sinusta ei saa otetta. Olet jo liian pihalla kaikesta!


      • Anonyymi

        Hirveästi yrittänyt Tuusulan luistelija kirjoitella itselleen taas ”todella” uskottavia vastauksia- se vasta viihdettä on😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua sivullista välillä ärsyttää kun olet niin tyhmä. Väitit tänään minua naista Tuusulasta olevaksi ja nyt tuota ihan eri tyylistä aloittajaa. Tekisi mieli vääntää sulle rautalangasta, että olet harhoissa mutta kun sinusta ei saa otetta. Olet jo liian pihalla kaikesta!

        Se on tullut selväksi että haluat nainen olla, valitettavasti olet muutakin rikollista ja jos jokin niin kovasti kirpaisee niin aina voi nostaa syytteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua sivullista välillä ärsyttää kun olet niin tyhmä. Väitit tänään minua naista Tuusulasta olevaksi ja nyt tuota ihan eri tyylistä aloittajaa. Tekisi mieli vääntää sulle rautalangasta, että olet harhoissa mutta kun sinusta ei saa otetta. Olet jo liian pihalla kaikesta!

        Tajuatko ätmi yhtään itse miten katatoniselta vaikutat - miten tämä mutina on mennyt ikinä läpi kysyn avoimen kysymyksen ilmaan heittäen. Sivusta, eli eri kommentoija kuin se kenelle äsken mumisit kehoittaa miettimään tätä


    • Anonyymi

      Voinko hankeen kirjoittaa muulla kuin pissalla..?

      Mä ainakin mielikuvissani näen AP:n ruikkimassa keltaista ”Jeesus rakastaa sinuakin”. Pitkä teksti, toivottavasti on olut maistunut😘

      • Anonyymi

        Sama tuli mulla mieleen 😆


    • Anonyymi

      Kuulepa ap, jeesus on satuolento.

    • Anonyymi

      Johan te siinä jo nauroitte mutta mua ei kiinnosta kun en välitä.

    • Anonyymi

      Tarkoitatko ap että olet jäänyt kiinni naistenvaatteisiin pukeutumisesta ja nyt lohdutat itseäsi Jeesus jutulla?

      • Anonyymi

        Eikös tämä tyttöilijä tietyin väliajoin laita tänne kuvia omista stayupeistaan, sumpit pihisee profiiliin oli ihan huulipunaakin laittanut reppana


    • Anonyymi

      No, muita kommentteja lukematta, ja niistä vähääkään välittämättä, niin aloitukseen vastaan, että tattis, eli kiitos...

    • Anonyymi

      Kirjaimet on keltaiset. Naapurin koira on käyny merkkaamassa.

    • Anonyymi

      No luulen että osat vaihtuu pian.

      • Anonyymi

        Mee sää vaa piirtelee niit noloi kraffitteja


      • Anonyymi

        Ei. Miksi muuten komppaat miehen harhaluuloa? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sää vaa piirtelee niit noloi kraffitteja

        juuh


    • Anonyymi

      Ei oo jeesusta vaan tähteläisia

    • Anonyymi

      sellainen syntyy meil

      • Anonyymi

        Ai jeesus lapsiko?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe