Muistaakos kukaan otsikon radiokanavaa jostakin 20 vuoden takaa? Kumma juttu kun tuollaiselle urheiluradiolle ei tunnu olevan enää tilausta ollenkaan. Sehän soitti ihan hyvää musaakin tuo kanava. Aito rockradio. Radio City tuli jossakin vaiheessa kanavan tilalle ja oli olevinaan rokkia ja sporttia.
Sport FM vuosituhannen alkupuolella?
6
261
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli hjalliksen radio ja näköjään muutenkin aika nimekkäitä tekijöitä ollut tuota radiota tekemässä
- Anonyymi
Oli niin hyvä, että loppui kahdessa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin hyvä, että loppui kahdessa vuodessa.
Mitä hyvää loppumisessa oli? Mun mielestä minkään radioaseman loppuminen ei ole hyvä asia, koska se helposti voi olla merkki taloudellisesta epäonnistumisesta. Sellaisesta ei voi olla hyvillään. Urheiluradio olisi kyllä ihan kiinnostava formaatti yhä tänäkin päivänä.
- Anonyymi
Kalevan vanhasta jutusta vuodelta 2002 päätellen tuo on tainnut olla aika laadukas kanava. 80 % asiaa, loput musiikkia.
- Anonyymi
Muistan radion, ei jaksanut kuunnella. Loppuikin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984