Miten naiset

Anonyymi-ap

Miten yleistä naisilla on olla kimppaseksissä oman ystävätteren miehen kanssa?
Tiedän että miehet panee omien kaverin vaimoja ilman omantunnon kolkutusta.
Miten on naisten kohdalla, alatteko tilaisuuden tullen oman ystävätteren miehen kanssa seksi touhuihin?
Oma vaimoni on ollut kimppa jutussa oman hyvän ystävätteren aviomiehen kanssa.

7

1930

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun minä olen luvallisesti miesten kimppanaisena oman mieheni järjestämän miehen kanssa niin on noloa mennä perumaan heiltä seksi.
      Periaatteessa on miesten asia olla pettämättä puolisoaan.
      Eli olen ollut joidenkin kavereiden miesten kanssa pientä merkkistä tuntien.

      • Anonyymi

        Mieheni on ollut järjestämässä näitä juttuja,miehiä nussimaa vittuani vittunilihoja, ja nämä miehet ovat järjestää naimisissa avioliitossa olevia ukkomiehiä.
        Sen takia että ovat turvallisempia,terveitä kyrvästää kun paljaalla kyrvällä nussitaa.Ja ovat luotettavampia
        ei tarvii pelätä vaikka ovatkin tuntemattomia nämä miehet itselleni.
        Tämä turvallisuus on vähän joskus niin ja näin,kun näissä ukkomiehissä on rajuja miehiäkin,eivät ilkee omalle vaimollee tehdä niitä törkeitä pahoja syntisiä
        juttuja,misää olen joutunut kipua tuskaa kärsimään kuinka kurittavat lyövät mustelmilla ja imevät väkipakolla verenpurkaus fritsuille mustelmille kaulan kurkun ympärille,tisseille reisie sisäpinnat.Tämä on se pirullinen juttu nämä miehet pitää mua Yleisenä huorana jolle saa tehä mitä haluaa,repiä ja hakata.
        Tissie puristelu mustelmilla.Tämä on se paha asia,kuinka mielettömiä ovat miehet jotka ei saa omalta vaimolta,suu sexiä,vaimo eo ota suuhun kyrpää, ei nuole puhumattakaan että antavista miehen työntää kyrpää suuhun ja nussia suuhun.
        Eikä myöskään sitä että antaisivat miehen nuolla imee vittua hapylihoj clitorista.
        Nää on kovia pelottavia juttuja,miehet ovat tuntemattomia,ovat pakolla antaneet suuhuni kyrpää nussineet suuhuni, limat työnnetty laskettu suuhuni.
        Että kun pääsevät vittuani nuolee imemää siitä ei meinaa loppua tulla,On häpylihat purtu imetty turvoksi clitoris on tosi turvonnut mötikkä, kuinka imevät puristelevat kusirakko lihapatin kipeexi,turvoksii että kuseminen tuntuu kipeältä.
        Nää miehet ovat avomielisiä kertoo omasta vaimosta
        vaimojensa vituista mitä surkeita kusi suolia on vaimoja vitut.
        Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen nämä miehet ollu ihan kovia kestäviä ahneita vittua nussimaa sitä mä haluan tosi kyrpää tosi nussimista sitä vittuuni haluan. Tätä mieheni järkkää minulle, tietää että 48v tanakan lihv pullukka iso pyyllyne nainen Rva tarvii.


    • Anonyymi

      Vaimoa on pannut kaverinsa mies. Miehellä on todella paksu ja melko pitkä kalu. Vaimon kaveri on myöntänyt että nauttii kun miehensä upottaa aisansa toisen naisen pilluun ja hän näkee naisten haltioituneen ilmeen.

    • Anonyymi

      Tollaset naiset on kuvottavia huoria, mutta vielä pahempia ovat ne miehet, jotka antavat siunauksensa toiminnalle.

    • Anonyymi

      Useimmiten pillulle pääse oman miehen lisäksi joku tuttu mies.

      • Anonyymi

        Useimmiten valitsen miehen joka on osoittanut halua ja mielenkiintoa minua kohtaan.
        Minua kiihoittaa kun huomaan olevani haluttu ja tavoilteltu.
        Olen 28-vuotias rouva Kalajoelta


    • Anonyymi

      Tiedän pitäisi himonsa halunsa hillitä,mutta niin ei ole Mille en voi mitää.
      Olen 44v rva työskentelen Ravintola hoteli alalla.
      On erittäi paljon erittäinkin hyviä tärkeitä ystäviä pitkältä aikaa niin että pystyy luottamuksella kertoo asioitaa.
      Tässä on se hyvä puoli tietää kaikkien työ vuorot erittäinkin tarkaa,tää on tärkkeetä. Itselläni ja miehelläni ei paljooka ole tekemisiä.
      Olen hyvinkin paljon tekemisissä noin 8 eri rva jotka työkavereita,olemme matkustelletki loma aikoina.
      Tunnen tarkkaan heidä aviomiehensä,ja tiedän ovat pirun tekeviä osaavia miehiä.
      Joihin olen katseeni näppini iskenyt,kun mies kelpaa näille työkaverinaisille ovat vaativia naisia eivät tyydy vähään ,niin kelpaa six minullekki , en kaihda pelaan synkkää tosi vaativaa peliä.
      Olen pyörittänyt tätä balettia useita vuosia noin 6v.
      Pelaan varmapäälle,tiedän työvuorot tarkkaa, kuten näitte aviomiesten työ vuorot,tapaan joka vk vuorotellen 2/3 miestä.Käydää tienvarsi moottorihotsel.
      Käydään kotonani, että auto sexiä ,tosi nussimista nahka penkillä.
      En tunne mitään väärä,että lainaan työ keveritten ystävien miehiä,koska nämä miehet tosi himokkaa kiihkeellä halulla tulevat panemaa naimaa jyystämää
      vittuani mistä olen ylpeä tyytyväinen kuinka miehet tykkää minusta ja vitustani minkä myös näyttävät.
      Näin rva 44v

    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe