Autokorjaamo kuin suoraan 50 luvulta. Sulo Vilenin näköiset myyjät paikalla jotka puhuvat mitä puhuvat. Erittäin epäsiisti paikka. Ensimmäinen ja samalla viimeinen kerta. Autoni olisi tullut edullisemmaksi korjata merkkikorjaamossa kuin tässä arvaamossa. Auton saa kyllä paljon halvemmalla kuntoon ja paljon puhtaammassa paikassa. Korjaamo jossa auto korjataan puheilla eikä työkaluilla ja ammattitaidolla.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Hienosti ja perusteellisesti kerrottu kokemus ihan jokaista teknistä yksityiskohtaa unohtamatta.
- Anonyymi
En hae kommentointia tästä keskustelusta autoni tekniikasta ja sen korjaamisesta. Vika tuli kyllä korjattua muualla sen jälkeen kun vein ensin autoni tälle kyseiselle voiko edes sanoa autokorjaamolle tai huollolle. Näin naisihmisenä haluan vain kertoa ja ihmetellä että voiko tämmöinen yritys toimia vielä 2020 luvulla?
- Anonyymi
Tuollaisia kommentteja voi heitellä vaikka kilpailija tai joku mielisairas ihan kiusallaan.
- Anonyymi
Jos on noin paljon tietoa autojen tekniikasta ja sähköistä, voi toki korjata itse tai viedä puhtaaseen korjaamoon, jossa on aikaa siivota kaiket päivät.
- Anonyymi
Keksitty juttu.
- Anonyymi
Autokorjaamo osaa asiansa ja tekee työt nopeasti, eikä anna ns. ”valohoitoa”. Veliitukset hyvin kohtuullisia. Jos joku haluaa tosi siistin kirjaamon, niin voi varautua 3-kertaiseen laskuun. En maksa korjaamon siisteydestä, vaan auton korjauksesta!
- Anonyymi
3 kertainen lasku . Kun merkkikorjaamon tuntiveloitus on esim.120 / tunti , niin tuossa pajassa siis 40 . Empä usko minkään korjaamon 40 tunti töitä tekevän .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562