Paikallinen HS:n valheläpyskä kiemurtelee ilossaan, kun HS:n ostaa Länsi-Suomen ja Raumalaisen. Minä näen asian taas pelkistyvän tiedovälityksen Helsinki keskeiseksi "mitättömien uutisten levittämiseksi". Seutu ja sen kehitys on osittanut, että typeryys ja vale tiivistyy HS:n lasipalatsin kautta alueellamme. Ihmiset menettivät viimeiset paikkakunnalla tehdyt uutiset ja vapauden kirjoittaa mitä halutaan.
Helsingin hirviölehden valhe valtaa läntiset alueet
11
431
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on oikeasti kammottava takaisku. Aivan oikeasti.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17992511w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
On sulla ongelmat
- Anonyymi
Lopeta tilauksesi jos ei lehti miellytä, minä ainakin luen seutua, mutta en olekkaan persu
- Anonyymi
"Lopeta tilauksesi jos ei lehti miellytä, minä ainakin luen seutua, mutta en olekkaan persu"
Eihän aloittaja ole koskaan lukenut Kankaanpään Seutua, tajuaahan sen jokainen kankaanpääläinen.
Jos haluaa pysyä selvillä Kankaanpään, Satakunnan ja muun maailman menosta on tilattava, kuten minä teen, kolme lehteä, Helsingin Sanomat, Satakunnan Kansa ja Kankaanpään Seutu.
Seutu toki tilattu nykyään digilehtenä, joka on näköislehti. - Anonyymi
Minä taas en lue Seutua mutta en olekkaan eläinrääkkääjä demari.
- Anonyymi
JAA
- Anonyymi
Eikö teidän ole ihanaa olla valelehtimoguli HS:n "ainoan oíkean tiedon" kumartajia ja nuolijoita? Ajatelkaa että sellainen nero kuin Saska Saarikoski määrittelee mitä omistuksen sivuläpyskät saa kirjoittaa ja joutuvat laittamaan HS aatemailmaa mukaan sontakerroksena.
- Anonyymi
Onneksi Suomen Uutiset käsittelee suomelle kannalta todella tärkeitä asioita, kuten isis naisen vankeustuomion saksassa.
- Anonyymi
Saska Saarikoski pääkirjoituksien päätoimittajan ajatusmataluutta saa lukea, jos viitsii. Virkkeessä yksi Saska sanoo pitävänsä paljon mämmistä. Toisessa virkkeessä vaatii mämmin toteamista EU:ssa vaaralliseksi ravintoaineeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108