Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli taas ilmoitus, että määräaikainen tarjous on päättymässä. Edellisellä kerralla säästin 50 kuussa, kun sanoin suutuksissani kaikki lankanettipalvelut irti. Ensin hävisi kyllläkin koko nettiyhteys ja sain rautalangasta vääntää, että mulla oli vain nopeuden nosto ostettuna ja vuokraan kuuluu lankanetti. Sen nopeus on ollut ihan hyvä jopa wifi yhteydellä areenan katseluun. Sinnikkäästi tuo myyjä yritti nyt myydä tablettia, jolla en mitään tee kun mulla on tämä chromebook ja wifi yhteys kännykän kautta.

Koiran saa vetää väkisin ulos nyt, kun sataa tihkuttaa koko ajan. Se tulee innoissaan ulko-ovelle, mutta jää verannan puolelle kuivaan katselemaan kun avaan ulko-oven. Takin kanssa saan sitä raahattua jonkun matkaa. Jännittyneenä odotan, että nielikö tuo ahmatti puristeluunsa kokonaisena saunassa ollessani. Kerran ajattelin, että kun sillä on noi hampaat niin turha mun on pilkkoa ruokaa valmiiksi. Siinä kävi sitten niin, että se nielaisi kerralla sen ruoka-annoksensa. Katukoira kun on oppinut siihen, että jos ei äkkiä syö niin joku muu tulee ja vie ruoan kuonon edestä.

Joo ja sataa vieläkin🌧☔😠

6

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivotaan, että puhelin myyjälle, on, tästä lähtien paremmat työpaikat, vähemmän stressiä ja omaa aikaa, ja paremmat palkat, sillä, sen he ovat todellakin ansainneet, 😪😪🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 N

• Eikö ne nykyisin harrasta sitä myymistä etelän rannoilla, missä pärjää pienemmällä palkalla.

• Anonyymi

Puhelin, myyjille, 😇😇 N

• Anonyymi

Eipä monikaan niitä puhelimia yritä myydä.

• No ei, tarkoitinkin puhelinmyyjää, enkä puhelimen myyjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe