Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli taas ilmoitus, että määräaikainen tarjous on päättymässä. Edellisellä kerralla säästin 50 kuussa, kun sanoin suutuksissani kaikki lankanettipalvelut irti. Ensin hävisi kyllläkin koko nettiyhteys ja sain rautalangasta vääntää, että mulla oli vain nopeuden nosto ostettuna ja vuokraan kuuluu lankanetti. Sen nopeus on ollut ihan hyvä jopa wifi yhteydellä areenan katseluun. Sinnikkäästi tuo myyjä yritti nyt myydä tablettia, jolla en mitään tee kun mulla on tämä chromebook ja wifi yhteys kännykän kautta.

Koiran saa vetää väkisin ulos nyt, kun sataa tihkuttaa koko ajan. Se tulee innoissaan ulko-ovelle, mutta jää verannan puolelle kuivaan katselemaan kun avaan ulko-oven. Takin kanssa saan sitä raahattua jonkun matkaa. Jännittyneenä odotan, että nielikö tuo ahmatti puristeluunsa kokonaisena saunassa ollessani. Kerran ajattelin, että kun sillä on noi hampaat niin turha mun on pilkkoa ruokaa valmiiksi. Siinä kävi sitten niin, että se nielaisi kerralla sen ruoka-annoksensa. Katukoira kun on oppinut siihen, että jos ei äkkiä syö niin joku muu tulee ja vie ruoan kuonon edestä.

Joo ja sataa vieläkin🌧☔😠
5240
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Toivotaan, että puhelin myyjälle, on, tästä lähtien paremmat työpaikat, vähemmän stressiä ja omaa aikaa, ja paremmat palkat, sillä, sen he ovat todellakin ansainneet, 😪😪🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 N

Äänestä
  • Aloittaja

Eikö ne nykyisin harrasta sitä myymistä etelän rannoilla, missä pärjää pienemmällä palkalla.

Äänestä

Puhelin, myyjille, 😇😇 N

Äänestä

Eipä monikaan niitä puhelimia yritä myydä.

Äänestä
  • Aloittaja

No ei, tarkoitinkin puhelinmyyjää, enkä puhelimen myyjää.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli taas ilmoitus, että määräaikainen tarjous on päättymässä. Edellisellä kerralla säästin 50 kuussa, kun sanoin suutuksissani kaikki lankanettipalvelut irti. Ensin hävisi kyllläkin koko nettiyhteys ja sain rautalangasta vääntää, että mulla oli vain nopeuden nosto ostettuna ja vuokraan kuuluu lankanetti. Sen nopeus on ollut ihan hyvä jopa wifi yhteydellä areenan katseluun. Sinnikkäästi tuo myyjä yritti nyt myydä tablettia, jolla en mitään tee kun mulla on tämä chromebook ja wifi yhteys kännykän kautta.

Koiran saa vetää väkisin ulos nyt, kun sataa tihkuttaa koko ajan. Se tulee innoissaan ulko-ovelle, mutta jää verannan puolelle kuivaan katselemaan kun avaan ulko-oven. Takin kanssa saan sitä raahattua jonkun matkaa. Jännittyneenä odotan, että nielikö tuo ahmatti puristeluunsa kokonaisena saunassa ollessani. Kerran ajattelin, että kun sillä on noi hampaat niin turha mun on pilkkoa ruokaa valmiiksi. Siinä kävi sitten niin, että se nielaisi kerralla sen ruoka-annoksensa. Katukoira kun on oppinut siihen, että jos ei äkkiä syö niin joku muu tulee ja vie ruoan kuonon edestä.

Joo ja sataa vieläkin🌧☔😠

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu