Mies, tässä (pitkä) tarinani, jos kiinnostaa...

Anonyymi-ap

Heti alkuun totean, että olen K-nainen, niin ei tarvitse muiden lukea, jotka eivät K:ta kaipaa, jos nyt ylipäätään kukaan enää kaipaa.

Tänään keräsin koko päivän rohkeutta lähestyä Sinua, mutta et ollut yksin, joten se jäi taas.

Miksi tämä on minulle niin vaikeaa? Olenhan muuten rohkea ja ekstrovertti. Minusta saa sellaisen kuvan todella helposti. Puhua pälpätän ja minulla on huono huumorintaju. Ehkä tässä vaiheessa jo tunnistat kuka olen, jos täällä käyt.

Pinnan alla olen arka lähestymään miehiä, koska olin koulukiusattu ala- ja yläasteella poikien toimesta. Enkä kyllä kaipaakaan kuin sitä yhtä miestä. Kiusaamisen vuoksi en tykkää myöskään pahemmin rap-musiikista, kun se tuo mieleen ne ajat.

Tämän vuoksi olen myös kaikkea kiusaamista vastaan ja kärkäs puuttumaan epäoikeudenmukaisuuteen täällä palstallakin, vaikka se voi vaikuttaa hassulta. Eivät kaikki ole tuntemattomia kohtaan enpaattisia.

Olen yrittänyt ja eheyttänyt itseäni koko aikuiselämäni ja nykyään hulluttelen aika paljon, koska minua ei enää kiinnosta mitä muut ajattelevat, en kuitenkaan aina kestä ilkeitä kommentteja.

Sinun kohdallasi tapahtuu kuitenkin poikkeus mitä rohkeuteen tulee. Sanat jäävät kurkkuun, kädet hikoilevat ja hukun silmiisi kuin teinityttö. Taisin todella syvästi ihastua Sinuun, vaikka realiteetit ovat mitä ovat.

Tänne ikävä-palstalle eksyin ja jäin jumiin haihattelemaan. Kaipaus asuu sydämessäni koko ajan. Haluaisin vain olla lähelläsi edes halauksen verran. Muistan vielä hyvin viime halauksen, vaikka siitä alkaa olemaan yli kuukausi aikaa.

Toivottavasti näemme vielä vihreäsilmäinen, juuri siellä paikassa, missä olemme nähneet ennenkin. Kerään sitten kaiken rohkeuteni roska-astiasta ja pyydän Sinulta halauksen.

Ps. Olkaa pliis yhden kerran lempeitä trollit. Minäkin koitan olla teille ystävällinen.

❤️

39

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Empaattinen piti sanomani.. 👆

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17993926X

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ne eri mieltä olevat ole välttämättä trolleja.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään. Onneksi on eriäviä mielipiteitä, maailma olisi muuten tylsä paikka. Mielestäni asiat pystyy kuitenkin sanomaan nätisti tai rumasti. Vaikka irl olisi suorapuheinen, niin kirjoitettu teksti on syytä kirjoittaa iloisesti hymyillen kuin ystävälle. Tämäkin on kuitenkin yksi mielipide toisten joukossa.

        Ap.


    • Anonyymi

      Ohi

      • Anonyymi

        Minä luulin tätä käytettävän vain huonoihin kommentteihin. Kaipa tämä käy myös jonkun omasta mielestä huonoihin aloituksiin. 😄

        Ap.


    • Anonyymi

      K nainen on mielessä, mutta kirjoituksesi perusteella sinä se et ole

      • Anonyymi

        Ahaa. Kiitos tiedosta.

        Ap.


      • Anonyymi

        Kerro, kuka K se sinun mielessä on?


    • Anonyymi

      Tämä oli taas hyvä opetus palstan empatiatasosta. Kun tunteistaan tai omista heikkouksista puhuminen saa aikaan ehkä hieman negatiivisia reaktioita, niin miten kuvittelette, että ne empaattiset ihmiset jaksavat loputtomiin teitä lohduttaa, kun eivät saa mitään takaisin? Ihmissuhteet, vaikka sitten palstalla, ovat vastavuoroisia. Toivottavasti joku oppi tästäkin jotain. Ei mulla muuta.

      Ap.

      • Anonyymi

        Miksi tämä?

        Eihän kukaan ilkeä ollut. Kukaan ei vain tunnistanut sinua omaksi ikävöimäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tämä?

        Eihän kukaan ilkeä ollut. Kukaan ei vain tunnistanut sinua omaksi ikävöimäkseen.

        Niin, no ei kai sitä erikseen tarvitse käydä sanomassa. Itse ainakin jättäisin vain vastaamatta?

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no ei kai sitä erikseen tarvitse käydä sanomassa. Itse ainakin jättäisin vain vastaamatta?

        Ap.

        Sitähän sinä pyysit ja kai se on sinullekin mukavampi tietää että joku kaipaa kyllä K naista muttei sinun kirjoituksessa ollut hänelle tuttua? Silloin et omi jollekin toiselle K-naiselle tarkoitettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sinä pyysit ja kai se on sinullekin mukavampi tietää että joku kaipaa kyllä K naista muttei sinun kirjoituksessa ollut hänelle tuttua? Silloin et omi jollekin toiselle K-naiselle tarkoitettuja.

        Niinpä. Minä veikkaan, että tällä palstalla on heittämällä aiempiin teksteihin perustuen ainakin neljä K-naista.

        Mukavaa iltaa sinulle!

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Minä veikkaan, että tällä palstalla on heittämällä aiempiin teksteihin perustuen ainakin neljä K-naista.

        Mukavaa iltaa sinulle!

        Ap.

        Hep, täällä toinen K nainen 50v.Kirjoituksessasi oli paljon samaa no, melkein kaikki paitsi etten ole vielä halannut kaivattuani muuten kuin unessani(olenko kävellyt unissani sitten)? Epäilin ensin juuri tuon samanlaisuuden takia että joku esittää minua kiusatakseen..en enään. Hyvää jatkoa samis😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hep, täällä toinen K nainen 50v.Kirjoituksessasi oli paljon samaa no, melkein kaikki paitsi etten ole vielä halannut kaivattuani muuten kuin unessani(olenko kävellyt unissani sitten)? Epäilin ensin juuri tuon samanlaisuuden takia että joku esittää minua kiusatakseen..en enään. Hyvää jatkoa samis😺

        Kiitos. 😊

        Ap.


    • Anonyymi

      K olet upea ilmestys... Kirjoitat kauniisti...Kiitos

      • Anonyymi

        Oletko tavannut tämän k:n? Miltä hän näytti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tavannut tämän k:n? Miltä hän näytti?

        Eiköhän tuo ole joku trollaus?

        Ap.


      • Anonyymi

        Kiitos. Yksi ihminen vain on mielessä.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Yksi ihminen vain on mielessä.

        Ap.

        No kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka?

        No yksi vain, en taida enää kehdata sanoa muuta kuin lähellä asuva kollikissa.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yksi vain, en taida enää kehdata sanoa muuta kuin lähellä asuva kollikissa.

        Ap.

        Tuo kirjoitus oli omalla tavallaan puhutteleva. Kirjoituksessasi on omalta kohdaltani totta ja osin fiktiota.

        En tiiä onko se sinun tapasi selviytyä elämässä. Tarkoitan sitä fiktiota. Kiusatuksi tulemisen kokemus on helvettiä. Se jättää jäljet joita paikataan lopun elämän ajan. Silti niistä voi eheytyä.

        Me emme koskaan hänen kanssaan halanneet, mutta muistan hänet muuten hyvin elävästi elämässäni.
        Tärkeänä ja rakkaana ihmisenä kaikesta huolimatta.

        ☆♡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus oli omalla tavallaan puhutteleva. Kirjoituksessasi on omalta kohdaltani totta ja osin fiktiota.

        En tiiä onko se sinun tapasi selviytyä elämässä. Tarkoitan sitä fiktiota. Kiusatuksi tulemisen kokemus on helvettiä. Se jättää jäljet joita paikataan lopun elämän ajan. Silti niistä voi eheytyä.

        Me emme koskaan hänen kanssaan halanneet, mutta muistan hänet muuten hyvin elävästi elämässäni.
        Tärkeänä ja rakkaana ihmisenä kaikesta huolimatta.

        ☆♡

        Vastasin kuin aloittajalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus oli omalla tavallaan puhutteleva. Kirjoituksessasi on omalta kohdaltani totta ja osin fiktiota.

        En tiiä onko se sinun tapasi selviytyä elämässä. Tarkoitan sitä fiktiota. Kiusatuksi tulemisen kokemus on helvettiä. Se jättää jäljet joita paikataan lopun elämän ajan. Silti niistä voi eheytyä.

        Me emme koskaan hänen kanssaan halanneet, mutta muistan hänet muuten hyvin elävästi elämässäni.
        Tärkeänä ja rakkaana ihmisenä kaikesta huolimatta.

        ☆♡

        Kiitos kommentista. Hyviä mietteitä.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus oli omalla tavallaan puhutteleva. Kirjoituksessasi on omalta kohdaltani totta ja osin fiktiota.

        En tiiä onko se sinun tapasi selviytyä elämässä. Tarkoitan sitä fiktiota. Kiusatuksi tulemisen kokemus on helvettiä. Se jättää jäljet joita paikataan lopun elämän ajan. Silti niistä voi eheytyä.

        Me emme koskaan hänen kanssaan halanneet, mutta muistan hänet muuten hyvin elävästi elämässäni.
        Tärkeänä ja rakkaana ihmisenä kaikesta huolimatta.

        ☆♡

        Tuttuja merkkejä nämä ☆♡ ja ne olivat myös yhdelle K se.


    • Anonyymi

      Ansaitset vilpittömän onnentoivomuksen, ole hyvä 👍

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Olemme tavanneet muutaman kerran ja olen tuntenut paljon myötätuntoa sinua kohtaan kaiken kokemasi vuoksi ja halua olla tähän astista lähempänä. Halasin silkkaa järkytystäni. Minulla oli silloin tunne, että jotenkin tunsin sinut ja voisimme olla sitä mitä olemme olemalla yhdessä. Silti samaan aikaan oli se outous kun tuntee kaipaavansa itselleen niinkin vierasta. Puolet tunteiden kanssa työskentelystä on tekemistä. Kun päättää työstää niitä kehittää huomaamatta sisäistä voimaa kohdata tilanne kaikessa pelottavuudessaan. Kun sanoo itselleen, että tämä on okei, mutta ymmärtää ettei tarvitse. Että se on mitä haluaa. Päästä lähemmäksi.

      • Anonyymi

        Tämä oli sellainen kommentti, että voisin kuvitella kaivattuni sanovan näin. Todellisuus on kuitenkin.. Noh, erilainen, koska mitään merkkejä ei ole irl. Kiitos kuitenkin kommentista.

        Ap.


    • Anonyymi

      Haluan sanoa sen verran, että olet pirun vahva, niin paljon kuraa saanut niskaasi, etten voisi itseäni samaan kastiin lukea, ja ehkä jopa väärin sinut tulkinnut, samoin, kuin sen kuin hänelle tyypin...Olen siitä pahoillani, mutta täällä saa kaikkea, eikä tiedä keneltä, sillä ne siftaa....Mutta olen vaan kulmikkaampi, ja vastaan suoraan, mutten tiedä ketä lopulta hölmönä tuli väliin. Mulla oli täällä muutama nainen, jotka puolusti mua, vaikkei ollut tarve, ja tätä oli kuukausia, mutta, paheni vaan, ja ainakin tekeytyivät teinä...Oon pirun suora ja kulmikaskin, mutta ehkä erehtynyt...Ei,sitä koskaan tiedä, ja en edes välitä, niin väärin oli...Siinä se...Jos niin oli...

      • Anonyymi

        Kiitos. Minä tiedän, että täällä on niin helppo myös astua harhaan. Täällä on helppo kuvitella, että juuri se lähellä asuva kollikissa vastaa, vaikka todellisuus on jotain ihan muuta..

        Ap.


    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle:

      Olisi ollut hienoa jos olisit antanut mahdollisuuden tavata livenä.
      Ja ihan oikeina aitoina ihmisinä.

      • Anonyymi

        Me olemme hänen kanssaan tavanneet livenä muutaman kerran...

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme hänen kanssaan tavanneet livenä muutaman kerran...

        Ap.

        Juu niin ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu niin ollaan.

        Huutelen pimeään? Oletko se sinä ihanuus?

        Ap.


    • Anonyymi

      Ihan hiukset alkaa kihartumaan. On aika leikata suoremmat.

    • Anonyymi

      No eipä oikeastaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe