Ukraina iski Lentokentälle pahvista tehdyillä Lennokeilla!

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20047924

Venäjän tutkat eivät kykene näkemään pahvista tehtyjä Lennokkeja!

Pahvit liitetty toisiinsa kuminauhoilla.

Lennokille ohjelmoidaan ennen sen lentoon lähtöä lentoreitti muistiin.
Lennokki ei käytä GPS singnaalia, joten lennokkia ei voi häiritä

19

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten vaan ja millaisilla härveleillä vaan. Teki niille hyvää sinne Puten lättiin...Heit ulisemassa sitä+ kuten aina terrori teuxi... Mitäs itte tekevät???

    • Anonyymi

      Seuraavaksi lingotaan perunasta tehtyjä ammuksia Moskovaan.
      Tämä on todellista PerunaTeatteria.😂

      • Anonyymi

        Venäjälle tulee kalliiksi perunateatteri...erittäin kalliiksi.


    • Anonyymi

      Olisiko kannattanut jättää paljastamatta...

      • Miksi? Vaikuttaa että heillä menee ihan hyvin eikä Venäjällä näytä olevan järkevää tapaa pysäyttää näitä.


      • Anonyymi

        Mitäpä siitä paljastuksesta muuta haittaa, kuin että venäläisiä harmittaa valtavasti. Ei niitä kovin helposti voi torjua, jos ei ne näy tutkassa eikä radioaalloilla. Erittäin hyvä keksintö - ja edullinenkin vielä. Slava Ukraini!


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Miksi? Vaikuttaa että heillä menee ihan hyvin eikä Venäjällä näytä olevan järkevää tapaa pysäyttää näitä.

        No nyt ne voi kehitellä torjuntaa pahvia vastaan..jos ei huudeltaisi näin niin ihmettelisivät edelleen mikä iski


    • Anonyymi

      HEH HEH kyllä on Ukraina heikoilla, kohta loppuu koko valtio.

      • Anonyymi

        Ukrainan tukemiseen lähetetyt rahat menevät Zelenskyin luksuselämän rahoittamiseen, köyhät tekevät pahvista lennokkeja, on tämä teatteria jo koko touhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan tukemiseen lähetetyt rahat menevät Zelenskyin luksuselämän rahoittamiseen, köyhät tekevät pahvista lennokkeja, on tämä teatteria jo koko touhu.

        Sua naurattaa kun droonilla tiputtaa sun kämpän päälle molotovin cocktailin ja kämppä palaa kuin taula? Enpä usko että räkätät kovin kauaa putlerin koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainan tukemiseen lähetetyt rahat menevät Zelenskyin luksuselämän rahoittamiseen, köyhät tekevät pahvista lennokkeja, on tämä teatteria jo koko touhu.

        Propagandan levittäminen on sinun teatteriasi.


    • Anonyymi

      Pitää kai lähettää rekkakuormittain pahvia Kiovaan.
      Mutta miten tuo nyt sitten, kun tuo lennokki tarvitsee tietokoneen, moottorin ja akun ja ne eivät ole valmistettu pahvista?
      Tarvitseehan tietokone jonkunmoisen signaalin ympäristöstä tietääkseen sijaintinsa.
      Tuo tuntuu hieman omituiselta, täytyy kuitenkin joku tutka olla.
      Vai perustuuko tuo "häive" siihen, että lennokki lentää niin matalalla, ettei mikään tutka havaitse sitä?

      • Anonyymi

        Luitko aloituskirjoituksen? Lennokin lentorata on ohjelmoitu etukäteen. Liikkuvaan maaliin näitä ei tietnkään voi käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko aloituskirjoituksen? Lennokin lentorata on ohjelmoitu etukäteen. Liikkuvaan maaliin näitä ei tietnkään voi käyttää.

        Kuulostaa vähän epävarmalta ja erikoiselta? Miten se osaa suunnistaa ilman GPS:ää, voiko se poiketa matakalta jonnekin ihan muualle? Suunnistaako maaston avulla joka ohjelmoitu? Entä jos rupeaa satamaan, onko pahvi sateen kestävää.

        Eni vei, kustannustehokasta, mitähän kaikkea sodan aikana tulee vielä kehitettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa vähän epävarmalta ja erikoiselta? Miten se osaa suunnistaa ilman GPS:ää, voiko se poiketa matakalta jonnekin ihan muualle? Suunnistaako maaston avulla joka ohjelmoitu? Entä jos rupeaa satamaan, onko pahvi sateen kestävää.

        Eni vei, kustannustehokasta, mitähän kaikkea sodan aikana tulee vielä kehitettyä.

        Tuota minäkin vähän ihmettelen, että miten ilman GPS:ää. Voisihan siinä olla tietenkin sisäinen digikartta, missä maali on merkitty ja lentoreittikin. Vaan sitten se, että mistä vehje tietää olevansa reitillä? Ehkä voisi olla maastoa kuvaava kamera, mutta hiukka epävarmaa se olisi, kuvan sijoittaminen kartalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota minäkin vähän ihmettelen, että miten ilman GPS:ää. Voisihan siinä olla tietenkin sisäinen digikartta, missä maali on merkitty ja lentoreittikin. Vaan sitten se, että mistä vehje tietää olevansa reitillä? Ehkä voisi olla maastoa kuvaava kamera, mutta hiukka epävarmaa se olisi, kuvan sijoittaminen kartalle.

        Voihan se ehkä seurata maastoa kamerallaan mutta kuulostaa kyllä aika epävarmalta tekniikalta. Vai onko siinä siis kamera jolla lähettäjä seuraa menoa...mutta miksi sitten pitäisi ohjelmoida reitti eikä ohjata itse. Ehkä tuosta tulee lisätietoja


    • Anonyymi

      Pahvi vieläpä palaa kohteessa sen mukana joten syttymissyytä ei varmaankaan löydetä...

    • Anonyymi

      Suomen PV ei voi lähteä tuommosia tekemään! Eivät ole tarpeaksi uskottavia!
      Eiks je?

    • Anonyymi

      Yhtä hienoa tekniikka kuin kioskilta ostettava pahvista taiteltava virtuaalilasit :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe