Minulla kun on syvällistä tietoa autoista olen kallistunut siihen lopputulemaan että Dacia autojen ostajissa on paljon helppoheikkejä. Halvempi hinta tarkoittaa halpuutusta osien laadussa. Ostakee kerralla kunnon länsiauto. Vaikka vähän käytettynä niin saatte täyden vastineen rahalle. Kommentteja.
Onko Dacia helppoheikkien auto
10
334
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajalla lienee syvällistä tietoa myös aktivointi aloitusten tekemisestä...
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179939312
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sen huomaa, että aloittajan "syvällinen tieto autoista" on hyvin syvältä.
- Anonyymi
Noniin. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Muistakaa mitä olen sanonut.
- Anonyymi
Niin se on, että koirat haukkuvat ja Dacia kulkee.
- Anonyymi
. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee........Koirakin on viisas,se haukkuu Daciaa häntä pystyssä ja on iloisen uteliaana kun näkee isäntänsä tiellä kulkevan uuden Dacian . Varmaan senkin takia iloitsee että isännällä jää vähän yli rahaakin eikä piskin tarvitse sen takia syödä huonompaa koiranruokaa !
- Anonyymi
Aika heikoilla meriitteillä palloilet. siis tällaisilla ... Tiedän paljon autoista , tää on jus tätä , kauttarantain , VW uber auto.... taitaa olla näin että et käynyt edes kansakoulua loppuun kun sanavarasto on noi suppea ja myös autotietämys ,,,, luultavasti ei ole autoakaan !!
- Anonyymi
Syvällistä ja varsin syvältä !
- Anonyymi
Aloittaja tietää autoista sen mitä on vanhemmilta kavereilta kuullut, ei enempää.
- Anonyymi
Hehehehehehe. Hihihihihihihihii. Tää oli viiltävän analyyttinen analyysi asiasta. Repesin. Hihihihihihii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844