En halua nähdä, että äänestetään Orpon rasisti- ja riistäjähallituksen puolesta.
Oletan, että vaikka keskusta ei äänestä hallitusta vastaan, se äänestää tyhjää
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Annika tekee isänmaallinen työn kun irtaantuu vasemmiston vaikutuspiiristä . Keskustan paikka on porvarileirissä .
- Anonyymi
Saarikko sanoi selvästi ettei keksusta äänestä hallitusta vastaan. Saakin jo jättäyttyä uhkaileva SAK ja Ayliike taka-alalle.
Saarikon kanta on todella omituinen. Hän on päättänyt, ettei Kepu äänestä hallitusta vastaan ennen kuin edes on käyty mitään keskustelua hallituksen tiedonannosta ja mahdollisista epäluottamusesityksistä. Ei ihme, että Kepun kannatus alenee, kun se menee säkki pään peitossa asian käsittelyyn.
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Saarikon kanta on todella omituinen. Hän on päättänyt, ettei Kepu äänestä hallitusta vastaan ennen kuin edes on käyty mitään keskustelua hallituksen tiedonannosta ja mahdollisista epäluottamusesityksistä. Ei ihme, että Kepun kannatus alenee, kun se menee säkki pään peitossa asian käsittelyyn.
Yhtä omituista olisi sanoa etukäteen, että kepu äänestää hallitusta vastaan tilanteessa, jossa ei ole käyty mitään keskustelua hallituksen tiedonannosta ja mahdollisista epäluottamusesityksistä.
En ole nähnyt muiden puoluejohtajien arviointeja puolueensa eduskuntaryhmän käyttäytymisestä tämän tiedonannon äänestyksessä. Arvelen kuitenkin, että yksikään oppositiopuolue ei halua hallituksen kaatuvan jo alkumetreillään. Mieluummin toivovat, että pääsevät esittelemään omia talouslinjauksiaan syksyn ja talven aikana. - Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Kommunisteista ja sosialisteista ero jo viimein. Nyt uhkailevat jo isänmaata Ay-liike.
Tuollainen epädemokraattinen liike tulisi laitta aisoihin. Neuvostoliiton aikainen perskärpänen kommunisteille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512