Lihavat naiset

Anonyymi-ap

Kiihottaako ketään muita isot naiset?
Olen aina kiihottunut isoista vatsoista ja leveästä pyllystä ja isoista roikkuvista tisseistä.
Haluisin puristella sellaista naista ja varmaan laukeaisin jo ennen aktia.

74

4423

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laulaja Irina ja Niina kuhta 👍Laihat naiset on rumia kuin anorektikot👎

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kiva kuulla että lihavat kiihottaa. Itse oon sadankilon keijukainen, mutta rinnat ei nyt mitkään valtavat ole, nyrkkeihin saa poimittua mutta kynä pysyy kyllä tissin alla. N. 50v

      • Anonyymi

        Uskon että olisit mun mieleen. Ite oon 40 vee


      • Kun olisit jostain läheltä


      • Anonyymi
        vellup60 kirjoitti:

        Kun olisit jostain läheltä

        Ja miks ees helvetissäkään


      • Anonyymi

        22v mies tässä näi olis vanhemmast isokokosest naisest kiinnostunu


    • Anonyymi

      Tunnen yhden lihavan Miran. Nussin sitä mutta se oli väljä vaikka siellä ei oo lapsia 😳

      • Anonyymi

        Normi kulli johon olen tyytyväinen. Harvoin vaan olen saanut noin väljää kuin Miralla oli. Pehmeätä löllöä koko pillu. Oli varmaan läskiä sielläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi kulli johon olen tyytyväinen. Harvoin vaan olen saanut noin väljää kuin Miralla oli. Pehmeätä löllöä koko pillu. Oli varmaan läskiä sielläkin.

        Saiskin joskus väljää pillua,ei vaan ole sattunu kohdalle


      • Anonyymi

        No mikäs sulle nyt.


    • Anonyymi

      Joskus nussin isoa tyttöä. Kun tyttö otti pikkuhousut pois ja levitti sängyssä jalkojaan. Levisi huoneseen sellainen naisen haju että seisoo vieläkin muistellessa. Sormeilin pillua ja reidet levisivät aina vaan enemmän. No kohta pantiinkin. Oli tytöllä sen verran ikää ettei kondomia tarvittu raskauden pelon vuoksi. Kysyi vain etteihän sulla ole mitään? Pannessa ei luut kolissut yhteen ja tulinkin sinä iltana kolme kertaa. Nuolin kyllä pillunkin jonka aikana pelkäsin päästäni lähtevän kourakaupalla hiuksia kun nainen innostui kiskomaan tukasta päätäni lähemmäs pillua.

    • Kuvaus on kuin minusta, minusta on myös kuvia as:n puolella :)

    • Anonyymi

      olen 55v mies ja lihavat naiset kiihottaa minua. Tämähän ei ole seuranhakupalsta mutta olisi kiva löytää lihava nainen kenellä on mahaa, persettä, reittä jne.

      • Anonyymi

        Täällä on sellainen nainen. Iso masu, isot rinnat ja pyöreä pylly:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on sellainen nainen. Iso masu, isot rinnat ja pyöreä pylly:)

        Kylläpä kuulostaa hyvältä, iso masu, isot rinnat ja pyöreä peppu, kyllä olisi kiva hyväillä muotojasi, Miten sinuun saisi yhteyttä että voitaisi tutustua ?


      • Anonyymi

        Vaimoo voisit päästä nussimasn jos saan katsoa. Vaimo on kiimainen nätillä pepulla ja karvaisella pillulla sekä d koon rinnoilla varusteltu. Ottaa myös mielellään peppuun. Rintojen puristelusta ja nännien imemisestä kiihottuu erityisen paljon. Saa jopa orgasmin kun oikein rajusti imee nännejä.


      • Anonyymi
        mrkoukka kirjoitti:

        Kylläpä kuulostaa hyvältä, iso masu, isot rinnat ja pyöreä peppu, kyllä olisi kiva hyväillä muotojasi, Miten sinuun saisi yhteyttä että voitaisi tutustua ?

        Olisiko sinulla Kik? Kiva olisi jutella lisää! Oletko itse pyöreä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla Kik? Kiva olisi jutella lisää! Oletko itse pyöreä?

        olisi kiva jutella kyllä mutta ei ole kikkiä ja jos laittaa tänne sähköpostiosoitteen niin viesti poistuu, harmi. En ole itse pyöreä mutta ihannoin pyöreitä naisia ja siksi olisikin tosi kiva tutustua sinuun.


    • Anonyymi

      Tekisi kyllä mieli käydä antamassa kunnon vihaiset kyydit vanhemmalle naiselle laskutuksesta.
      Äkäinen kuin mikä mutta kyllä se olisi mahtava nähdä kuinka ne rinnat heiluu kunnon panemisesta

    • Anonyymi

      Mielummin lihava kuin laiha. Anorektikko ja kukkakeppi on tosi ruman näköistä ja luut kolkkaa kävellessä. Ei luurankoja pysty rakastamaan.

    • Anonyymi

      Vaimo on xl kokoa ja saa yli 20 vuodenkin jälkeen kiihottumaan. On kokeiltu myös kimppaa. Kiihottaa katsella kun rinnat heiluu vieraan nussiessa vaimoa. Itse tykkään päästä sitten jälkiliukkaille, laukean sisään ja vielä nuolen naisen pillumehut ja molempien spermat

      • Anonyymi

        Kiihottavaa katsella kyllä tuollaista näyttöstä


      • Anonyymi

        Tuo on kiimasta hommaa nuolla omat ja vieraan spermat vitusta aah


    • Anonyymi

      Täällä XL-kokoinen tyttö. Maha on iso ja pehmeä, tissit 85F riippuvat ja pulleat. Olisi kiva jutella miehen kanssa joka tykkäisit tällaisesta tytöstä.

      • Missäs jutellaan


      • Anonyymi

        Ai niin sähän oletkin mykkäpoika.


      • Anonyymi
        vellup60 kirjoitti:

        Missäs jutellaan

        Oisko sulla Kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sulla Kik?

        Onko sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla

        On juu, siellä ois helppo jutella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On juu, siellä ois helppo jutella

        Sekö on sun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö on sun?

        Haluat sä laittaa sun niin lisään sut😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat sä laittaa sun niin lisään sut😊

        Riippuu kuka sä oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kuka sä oot

        Mukava pullea tyttö, jutellaan ja tutustutaan paremmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava pullea tyttö, jutellaan ja tutustutaan paremmin!

        Kik nononsense2019


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sulla Kik?

        On


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sulla Kik?

        On on tule chattiin


      • Anonyymi

        Saa laittaa pulleat vanhemmat miehet kik tunnuksia! Pullea tyttö kaipaa edelleen juttuseuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa laittaa pulleat vanhemmat miehet kik tunnuksia! Pullea tyttö kaipaa edelleen juttuseuraa

        Kik nononsense2019


      • Anonyymi

        täällä 55v mies ja tykkään yli kaiken sinusta xl tyttö, kuulostaa niin hyvältä kertomasi iso ja pehmeä masu, isot f85 rinnat, voi voi kun sinuun saisi jotenkin yhteyttä


      • Anonyymi

        Kyllä tykkään kovasti isoista naisista.puristells pyllyä nuolla pillua.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä lihava nainen, painoa kertynyt aikuisena reilusti. Tykkään itse lihavista miehistä. Lihavat vanhemmat miehet ovat minun unelma.

      • Anonyymi

        Itse en ole lihava mutta lihavat naiset kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Täällähän tuntuu olevan lihavia naisia mikä on kiva juttu mutta teihin ei saa yhteyttä kun ei ole kikkiä ja tänne jos laittaa sähköpostiositteen niin viesti poistetaan.

      • Anonyymi

        Kannattaa ladata Kik, se on helppo käyttää ja sopii tällaiseen hyvin


    • Anonyymi

      Kyllä. Täytyy myöntää että pehmeä nainen on parasta. Mutta onhan niissäkin poikkeuksia. Muutaman kerran olen erehtynyt. Parasta on ollut se pehmeys ja kosketus. Huonointa naisen erikoinen mieli ja likaisuus hänen kotona.

    • Anonyymi

      Pullea nainen vielä seuraa vailla! Ois kiva jutella kikissä ja vaihtaa kuvia pullean miehen kanssa. Haaveilla millaista ois nauttia yhdessä!

    • Anonyymi

      Kyrpakovana snap. Oon 24 vuotias jätkä ja minkä ikänen iso nainen vaan saa ottaa yhteyttä

    • Kyllähän reilusti lihavat naiset on parhaita! Ihana helliä kunnon massua, öljyllä hieroa muhkeita muotoja. Harmi vaan kun teihin oikeasti reilusti lihaviin ei missään törmää😔

      • Anonyymi

        Miten niin ei törmää? Tuota ööö… Yli puolet suomalaisista aikuisista on lihavia. Sekä miehistä että naisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei törmää? Tuota ööö… Yli puolet suomalaisista aikuisista on lihavia. Sekä miehistä että naisista.

        On toki. Mutta nyt puhutaan semmoisista reilusti lihavista 150kg+.


    • Anonyymi

      Xxl naisia on mukava panna, irtoo helpommin kun laihoilta 😂

    • Anonyymi

      Minkälaisista miehistä lihavat naiset ovat kiinnostuneita?

      • Anonyymi

        Hintelistä kukkakepeistä. Sellaisista, jotka alkavat vinkua kuin pieni possu, kun niiden päälle istuu muhkealla paljaalla perseellä.


      • Anonyymi

        Itse ainakin sellaisista jotka tykkää läheisyydestä, joidenka kanssa on hyvä olla. Ne on tärkeimmät:)


    • Täällä olisi yksi 130kg nainen. 🤭

      • Mist päin olet?


      • Kylläpä kuulostaa hyvältä kun kerrot että 130kg, voi kun sinuun saisi jotenkin yhteyttä.


      • Mikaelv1984 kirjoitti:

        Mist päin olet?

        Kanta-hämeessä olen.


      • Voisikos sun kanssa jutella jossain lisää?

        -M30v


      • narem kirjoitti:

        Kanta-hämeessä olen.

        Hakuaisitko tutustua paremmin?


      • Anonyymi
        narem kirjoitti:

        Kanta-hämeessä olen.

        Minkä ikäinen olet, jos saisin kysyä?


      • Mikaelv1984 kirjoitti:

        Hakuaisitko tutustua paremmin?

        Mun kik on palikkapunkero, saa lisätä. 🤭


      • narem kirjoitti:

        Mun kik on palikkapunkero, saa lisätä. 🤭

        Laitoin viestiä


    • Anonyymi

      täällä yks m18 feederi ettii tyttöä :) snäppi on nyymi12

    • Onhan noita ollut. Toki siinäkin on se että muodokas pitää ison tosiaan olla, ei muodoton.

    • Anonyymi

      Välillä runkkaillut todella paljon yhdelle annalle joka on muhkea aikuinen nainen. Kyllä hänelle pitäisi antaa omaa 20 senttistä oikeen kunnolla että loppuisi se valitus.

    • Anonyymi

      Lihavat naiset on ihania... Itse olen urheilullinen nuori mies, mutta jostai syystä vaikeaa ottaa näihin naisiin yhteyttä

      • Miten nuori? Mulle on ainakin iisi jutella. Laita kikkiä palikkapunkero. Voidaan jutella. 🤗


    • Anonyymi

      Parasta seksiä saanut pyöreimmiltä naisilta. M44v

    • Anonyymi

      Kiihottaa kovasti, ihana puristella pyllyä ja tissejä,hieroa masua,,,

    • Anonyymi

      Ei todellakaan kiihota. Läskit on painavia ja se läskien ominaishaju etoo.
      Ei pysty millään.

      • Anonyymi

        Ai inhoot itsees jo noin pahasti.


    Ketjusta on poistettu 297 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe