Kiihottaako ketään muita isot naiset?
Olen aina kiihottunut isoista vatsoista ja leveästä pyllystä ja isoista roikkuvista tisseistä.
Haluisin puristella sellaista naista ja varmaan laukeaisin jo ennen aktia.
Lihavat naiset
73
5199
Vastaukset
- Anonyymi
Laulaja Irina ja Niina kuhta 👍Laihat naiset on rumia kuin anorektikot👎
- Anonyymi
Kiva kuulla että lihavat kiihottaa. Itse oon sadankilon keijukainen, mutta rinnat ei nyt mitkään valtavat ole, nyrkkeihin saa poimittua mutta kynä pysyy kyllä tissin alla. N. 50v
- Anonyymi
Uskon että olisit mun mieleen. Ite oon 40 vee
- Anonyymi
vellup60 kirjoitti:
Kun olisit jostain läheltä
Ja miks ees helvetissäkään
- Anonyymi
22v mies tässä näi olis vanhemmast isokokosest naisest kiinnostunu
- Anonyymi
Tunnen yhden lihavan Miran. Nussin sitä mutta se oli väljä vaikka siellä ei oo lapsia 😳
- Anonyymi
Normi kulli johon olen tyytyväinen. Harvoin vaan olen saanut noin väljää kuin Miralla oli. Pehmeätä löllöä koko pillu. Oli varmaan läskiä sielläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi kulli johon olen tyytyväinen. Harvoin vaan olen saanut noin väljää kuin Miralla oli. Pehmeätä löllöä koko pillu. Oli varmaan läskiä sielläkin.
Saiskin joskus väljää pillua,ei vaan ole sattunu kohdalle
- Anonyymi
No mikäs sulle nyt.
- Anonyymi
Joskus nussin isoa tyttöä. Kun tyttö otti pikkuhousut pois ja levitti sängyssä jalkojaan. Levisi huoneseen sellainen naisen haju että seisoo vieläkin muistellessa. Sormeilin pillua ja reidet levisivät aina vaan enemmän. No kohta pantiinkin. Oli tytöllä sen verran ikää ettei kondomia tarvittu raskauden pelon vuoksi. Kysyi vain etteihän sulla ole mitään? Pannessa ei luut kolissut yhteen ja tulinkin sinä iltana kolme kertaa. Nuolin kyllä pillunkin jonka aikana pelkäsin päästäni lähtevän kourakaupalla hiuksia kun nainen innostui kiskomaan tukasta päätäni lähemmäs pillua.
Kuvaus on kuin minusta, minusta on myös kuvia as:n puolella :)
- Anonyymi
olen 55v mies ja lihavat naiset kiihottaa minua. Tämähän ei ole seuranhakupalsta mutta olisi kiva löytää lihava nainen kenellä on mahaa, persettä, reittä jne.
- Anonyymi
Täällä on sellainen nainen. Iso masu, isot rinnat ja pyöreä pylly:)
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on sellainen nainen. Iso masu, isot rinnat ja pyöreä pylly:)
Kylläpä kuulostaa hyvältä, iso masu, isot rinnat ja pyöreä peppu, kyllä olisi kiva hyväillä muotojasi, Miten sinuun saisi yhteyttä että voitaisi tutustua ?
- Anonyymi
Vaimoo voisit päästä nussimasn jos saan katsoa. Vaimo on kiimainen nätillä pepulla ja karvaisella pillulla sekä d koon rinnoilla varusteltu. Ottaa myös mielellään peppuun. Rintojen puristelusta ja nännien imemisestä kiihottuu erityisen paljon. Saa jopa orgasmin kun oikein rajusti imee nännejä.
- Anonyymi
mrkoukka kirjoitti:
Kylläpä kuulostaa hyvältä, iso masu, isot rinnat ja pyöreä peppu, kyllä olisi kiva hyväillä muotojasi, Miten sinuun saisi yhteyttä että voitaisi tutustua ?
Olisiko sinulla Kik? Kiva olisi jutella lisää! Oletko itse pyöreä?
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sinulla Kik? Kiva olisi jutella lisää! Oletko itse pyöreä?
olisi kiva jutella kyllä mutta ei ole kikkiä ja jos laittaa tänne sähköpostiosoitteen niin viesti poistuu, harmi. En ole itse pyöreä mutta ihannoin pyöreitä naisia ja siksi olisikin tosi kiva tutustua sinuun.
- Anonyymi
Tekisi kyllä mieli käydä antamassa kunnon vihaiset kyydit vanhemmalle naiselle laskutuksesta.
Äkäinen kuin mikä mutta kyllä se olisi mahtava nähdä kuinka ne rinnat heiluu kunnon panemisesta - Anonyymi
Mielummin lihava kuin laiha. Anorektikko ja kukkakeppi on tosi ruman näköistä ja luut kolkkaa kävellessä. Ei luurankoja pysty rakastamaan.
- Anonyymi
Vaimo on xl kokoa ja saa yli 20 vuodenkin jälkeen kiihottumaan. On kokeiltu myös kimppaa. Kiihottaa katsella kun rinnat heiluu vieraan nussiessa vaimoa. Itse tykkään päästä sitten jälkiliukkaille, laukean sisään ja vielä nuolen naisen pillumehut ja molempien spermat
- Anonyymi
Kiihottavaa katsella kyllä tuollaista näyttöstä
- Anonyymi
Tuo on kiimasta hommaa nuolla omat ja vieraan spermat vitusta aah
- Anonyymi
Täällä XL-kokoinen tyttö. Maha on iso ja pehmeä, tissit 85F riippuvat ja pulleat. Olisi kiva jutella miehen kanssa joka tykkäisit tällaisesta tytöstä.
- Anonyymi
Ai niin sähän oletkin mykkäpoika.
- Anonyymi
vellup60 kirjoitti:
Missäs jutellaan
Oisko sulla Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko sulla Kik?
Onko sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla
On juu, siellä ois helppo jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On juu, siellä ois helppo jutella
Sekö on sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö on sun?
Haluat sä laittaa sun niin lisään sut😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat sä laittaa sun niin lisään sut😊
Riippuu kuka sä oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuka sä oot
Mukava pullea tyttö, jutellaan ja tutustutaan paremmin!
- Anonyymi
Saa laittaa pulleat vanhemmat miehet kik tunnuksia! Pullea tyttö kaipaa edelleen juttuseuraa
- Anonyymi
täällä 55v mies ja tykkään yli kaiken sinusta xl tyttö, kuulostaa niin hyvältä kertomasi iso ja pehmeä masu, isot f85 rinnat, voi voi kun sinuun saisi jotenkin yhteyttä
- Anonyymi
Kyllä tykkään kovasti isoista naisista.puristells pyllyä nuolla pillua.
- Anonyymi
Powerpimppi - lihava
https://www.youtube.com/watch?v=BJyFIyhAApE - Anonyymi
Täällä lihava nainen, painoa kertynyt aikuisena reilusti. Tykkään itse lihavista miehistä. Lihavat vanhemmat miehet ovat minun unelma.
- Anonyymi
Itse en ole lihava mutta lihavat naiset kiinnostaa.
- Anonyymi
Täällähän tuntuu olevan lihavia naisia mikä on kiva juttu mutta teihin ei saa yhteyttä kun ei ole kikkiä ja tänne jos laittaa sähköpostiositteen niin viesti poistetaan.
- Anonyymi
Kannattaa ladata Kik, se on helppo käyttää ja sopii tällaiseen hyvin
- Anonyymi
Kyllä. Täytyy myöntää että pehmeä nainen on parasta. Mutta onhan niissäkin poikkeuksia. Muutaman kerran olen erehtynyt. Parasta on ollut se pehmeys ja kosketus. Huonointa naisen erikoinen mieli ja likaisuus hänen kotona.
- Anonyymi
Pullea nainen vielä seuraa vailla! Ois kiva jutella kikissä ja vaihtaa kuvia pullean miehen kanssa. Haaveilla millaista ois nauttia yhdessä!
- Anonyymi
Kyrpakovana snap. Oon 24 vuotias jätkä ja minkä ikänen iso nainen vaan saa ottaa yhteyttä
Kyllähän reilusti lihavat naiset on parhaita! Ihana helliä kunnon massua, öljyllä hieroa muhkeita muotoja. Harmi vaan kun teihin oikeasti reilusti lihaviin ei missään törmää😔
- Anonyymi
Miten niin ei törmää? Tuota ööö… Yli puolet suomalaisista aikuisista on lihavia. Sekä miehistä että naisista.
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ei törmää? Tuota ööö… Yli puolet suomalaisista aikuisista on lihavia. Sekä miehistä että naisista.
On toki. Mutta nyt puhutaan semmoisista reilusti lihavista 150kg+.
- Anonyymi
Xxl naisia on mukava panna, irtoo helpommin kun laihoilta 😂
- Anonyymi
Minkälaisista miehistä lihavat naiset ovat kiinnostuneita?
- Anonyymi
Hintelistä kukkakepeistä. Sellaisista, jotka alkavat vinkua kuin pieni possu, kun niiden päälle istuu muhkealla paljaalla perseellä.
- Anonyymi
Itse ainakin sellaisista jotka tykkää läheisyydestä, joidenka kanssa on hyvä olla. Ne on tärkeimmät:)
Täällä olisi yksi 130kg nainen. 🤭
- Anonyymi
narem kirjoitti:
Kanta-hämeessä olen.
Minkä ikäinen olet, jos saisin kysyä?
- Anonyymi
täällä yks m18 feederi ettii tyttöä :) snäppi on nyymi12
Onhan noita ollut. Toki siinäkin on se että muodokas pitää ison tosiaan olla, ei muodoton.
- Anonyymi
Välillä runkkaillut todella paljon yhdelle annalle joka on muhkea aikuinen nainen. Kyllä hänelle pitäisi antaa omaa 20 senttistä oikeen kunnolla että loppuisi se valitus.
- Anonyymi
Lihavat naiset on ihania... Itse olen urheilullinen nuori mies, mutta jostai syystä vaikeaa ottaa näihin naisiin yhteyttä
- Anonyymi
Parasta seksiä saanut pyöreimmiltä naisilta. M44v
- Anonyymi
Kiihottaa kovasti, ihana puristella pyllyä ja tissejä,hieroa masua,,,
- Anonyymi
Ei todellakaan kiihota. Läskit on painavia ja se läskien ominaishaju etoo.
Ei pysty millään.- Anonyymi
Ai inhoot itsees jo noin pahasti.
- Anonyymi
Täällä olisi 21 v mies jonka saa syttymään isommat naiset. Kommentoi jos kiinnostuit
On se vaan mahtavaa panna 200 kiloista naista parhaat kyydit olen saanut sairaanloisen lihavilta naisilta. Hengästyminen ja se kun toinen ei pysty liikkumaan enään kiihottaa todella paljon
Ketjusta on poistettu 302 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854